هیوندای یا کیا ؟ شما کدام را انتخاب می‌کنید؟
نوشته شده توسط : نت ویر

محصولات شرکت های معتبر خودروسازی معمولا در تمام جهان هواداران خود را پیدا می‌کنند. بنابرین تقریبا اکثر این شرکت‌ها در بیشتر کشورها، محصولات خود را عرضه خواهند کرد. در ایران با اینکه بسیاری از برندهای نام آشنا فعالیت دارند، اما متاسفانه تمام محصولات این کمپانی‌ها در ایران موجود نیست.

هیوندای و کیا دو شرکت قدرتمند و موفق کره‌ای که مشتریان مخصوص به خود را در ایران دارند. هر دو این برندها در اصل متعلق به یک شرکت بزرگ تر هستند. ولی به لطف تیم های مدیریت و مجموعه مهندسانشان تفاوت‌های چشمگیری با هم دارند.

کارایی کدام خودرو بهتر است؟ از لحاظ عملکرد چطور؟

با کمی تحقیق و مطالعه میتوان متوجه شد که کیا اسینگر نماینده تمام و کمال برند ماشین سازی کیا از لحاظ کارایی است. این ماشین از لحاظ فنی امتیازات بالایی دریافت کرده که نشان از کارایی بینظیر آن دارد. با این حال اگر نیم نگاهی به کیفیت و عملکرد خودروهای هیوندای بیندازید. متوجه می‌شوید که هم از لحاظ کارایی هم از لحاظ عملکرد، هیوندای یک سرو گردن از کیا بالاتر قرار دارد.

کدام خودرو در طراحی داخلی گوی سبقت را ربوده؟

این بخش یکی از چالش برانگیز ترین قسمت مقایسه خواهد بود. راننده ها دیدگاه ها و علایق خاص خود را دارند و به طور کلی نمیتوان گفت که کدام برند در زمینه طراحی داخلی از دیگری سرتر است. با این وجود صاحبان نظر در خصوص طراحی خودرو، برند کیا را بسیار سرتر از طرف مقابل میدانند.

بررسی از لحاظ قیمت

ماشین های پایه در هر دو نوع برند هم کشور، تقریبا در مقایسه با رقبای خارجی آن ها بسیار مناسب تر است. از لحاظ قیمت، بیشتر ماشین های هر دوم برند در یک سطح است. با توجه به اینکه عمده تمرکز هر دو برند پاسخگویی به بازارهای پر مخاطب آسیایی است، از لحاظ قیمت میتوان خودروهای آن ها را در یک محدوده قابل قبول و مشتری پسند در نظرگرفت.

کدام خودروها امنیت سرنشینان خود را بیشتر تامین میکنند؟

مهمترین ملاک انتخاب هر خودرویی در واقع تامین امنیت سرنشینان است. خودروهای کیا (قطعات کیا) در این زمینه بسیار موفق تر از هیوندای عمل کرده اند. در تمامی تست های امنیت سرنشین این خودررو کیا است از بیشتر رقبای خود سرتر است

در مجموع کدام بهترند؟

فکر نمیکنم نیازی به این قسمت باشد چون بیشتر مسابقه را کیا از هیوندای برد.

می توانید جهت مشاهده محصولات و خرید لوازم جانبی کیا به سایت فروش لوازم یدکی کیا سربزنید.





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: