نوشته شده توسط : نت ویر

در این مقاله سعی داریم به آموزش قید در زبان انگلیسی بپردازیم. در واقع قیدها (adverbs) مجموعه گسترده‌ای از کلمات هستند که توصیف می‌کنند یک اتفاق چگونه و در کجا و در چه زمانی به وقوع پیوسته است.قید بخشی از اجزاء کلام است که فعل، صفت یا قید دیگری را توصیف می‌کند و اطلاعات بیشتری درباره آن می‌دهد. برخی از قیدها عبارت، جمله‌واره یا جمله کامل را نیز توصیف می‌کنند. بیشتر قیدهای انگلیسی با پسوند «ly-» از دیگر اجزاء جمله متمایز می‌شوند. آموزش زبان انگلیسی از صفر در خانه

در این آموزش می‌خواهیم بدانیم قید در زبان انگلیسی چیست و چه ویژگی‌های دیگری دارد. همچنین انواع قید را همراه با مثال توضیح می‌دهیم. و همچنین قیدها  می‌توانند نقطه‌نظر گوینده و یا شدت و درجه یک قید دیگر را توصیف کنند. شما را با نکات مهم در مورد استفاده از قید در زبان انگلیسی در گفتار و نوشتار آشنا کنیم. دوره آیلتس چیست؟

بهترین دوره زبان آنلاین

اسم ( Noun ) چیست؟

اسم، واژه ای است که در زبان انگلیسی اسم یک شخص، اشیاء، حیوانات، مفاهیم عینی و ذهنی اشاره می کند و می تواند در نقش های گوناگونی به کار رود.اسم ها می توانند در قالب فاعل، مفعول یا متمم باشند و میتونه به عنوان صفت تعریف شود.ترتیب اسم ها به صورت زیر است:

  • اسم های انتزاعی یا مفهومی (Abstract nouns):کلماتی مثل hate و love انتزاعی یا مفهومی هستند.قابل دیدن نیستند.
  • اسم های فیزیکی یا قابل لمس (Concrete nouns):کلماتی مثل desk و window فیزیکی یا قابل لمس هستند.

 

ضمیر ( Pronouns ) چیست؟

ضمیرها در زبان انگلیسی انواع مختلفی دارندبا کاربردهای خاص خود. با به کارگیری ضمیرها می توان از تکرار بی مورد کلمه ها دوری کرد و متن ما شیوا و رسا است. ضمایر یکی از مهم ترین قسمت ها برای ساخت خمله و قید در زبان انگلیسی میباشند.

  • ضمیرهای فاعلی Subject Pronouns

we I
you you
they He, she, it

به جای فاعل به کار می روند.مثال:

I see Kathy at school.

She is very lovely.

 

 

  • ضمیرهای مفعولی Object Pronouns

us me
you you
them Him, her, it

 

این ضمیرها به عنوان مفعول به کارمی روند و بعد از حرف اضافه نوشته می شود.مثال:

My brother gave me money yesterday.

Maria’s hair is long. I saw her at university.

 

  • ضمیرهای ملکی Possessive Pronouns

ours mine
yours yours
theirs His, hers, its

 

ضمیری است که مالکیت در جمله را به شما نشان می دهد.البته پس از ضمیر ملکی هیچ اسمی نمی آید.

That glasses is mine, not yours.

  • صفت های ملکی Possessive Adjectives

ours my
your your
their His, hers, its

 

هر ضمیر فاعلی یک صفت ملکی مخصوص به خود دارد و پس از صفت، اسم قرار می گیرد.

Our dog is big.

  • ضمیرهای انعکاسی Reflexive Pronouns

 

ourselves My self
yourselves yourself
themselves Himself, herself, itself

 

این ضمایر برای دو هدف در جمله قرار می گیرد.اگر نقش فاعلی بگیرند، تاکیدی هستند و اگر نقش مفعولی بگیرند، انعکاسی هستند.

I myself saw them in the city.

Maria bought the mobile phone for herself.

  • ضمیرهای اشاره Demonstrative Pronouns

these this
those that

 

این ضمیرها برای اشاره هستند: this و these برای اشاره به نزدیک و مفرد و جمع به ترتیب هستند. That و those برای اشاره به دور و مفرد و جمع به ترتیب هستند.

This building is beautiful.

Those building are beautiful.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

کلمات کلیدی سایت چیست؟

کلمات کلیدی در سئو سایت نقش بسیاری دارند. شما هر چقدر در این زمینه مهارت داشته باشید میتوانید، در بهینه سازی و تحقیق کلمات کلیدی بهتر عمل کنید. کلمات کلیدی سایت همان کلماتی هستند که کاربر در موتور های جست وجوگر گوگل تایپ میکند. شما نیز باید در هر صفحه از سایت لیستی از کلمات را نتخاب کنید و با استفاده از سئو کردن روی آنها گوگل کاربرانی که این کلمات را سرچ کرده اند به صفحه شما انتقال دهد.

 

حال این سوال پیش می آید که کلمات کلیدی چه اهمیتی دارد،عبارت های کلیدی همان موضوعاتی هستند که مخاطبان شما به دنبال آنها میگردند، و همین موضوع باعث میشود سایت شما در صفحات اول گوگل نشان داده شود.

 

اگر شما بیزینسی دارید که میخواهید آن را در نتایج برتر گوگل نمایش دهید،باید توانایی این را داشته باشید که بتوانید نمونه کلمات کلیدی را برای بیزینس و یا صفحه مورد نظر خود انتخاب کنید ،درغیر این صورت میتوانید از یک تیم خدمات سئو در تهران کمک بگیرید.و در رابطه با قیمت سئو برای سایت میتوانید مشاوره بگیرید.

کلمات کلیدی آدمخوار 

توضیح در مورد کلمات کلیدی آدمخوار، نیاز به یک پیش‌زمینه‌ی کوتاه اما حیاتی دارد. محتوا، اصلی‌ترین جزء کسب و کار آنلاین شناخته می‌شود و کلمه کلیدی، مهمترین ابزار برای دیده شدن آن است. اکثر تیم‌های دیجیتال مارکتینگ برای رتبه‌بندی محتوای خود در نتایج سرچ، با تمام قوا روی بهینه‌سازی کلمات کلیدی کار می‌کنند.

شاید برای برخی از تیم‌ها، استفاده از کلمات کلیدی یکسان در چندین صفحه، یک روش افزایش شانس رتبه‌بندی تلقی شود، اما در واقعیت نتیجه معکوس دریافت می‌کنند. درک این مسئله که وجود یک کلمه کلیدی آدمخوار باعث افت رتبه صفحات شما می‌شود، چندان هم سخت نیست. خودتان را جای مشتری یا کاربر قرار دهید:

تصور کنید شما به دنبال لیستی از “بهترین کفش پیاده‌روی” هستید. با سرچ این عبارت به دو صفحه از یک سایت بر می‌‌خورید. عنوان هر دو صفحه دارای کلمه کلیدی “بهترین کفش پیاده‌روی” است. مردد نمی‌شوید که روی کدام صفحه کلیک کنید؟

 

اگر چند صفحه در سایت شما برای یک عبارت کلیدی خاص بهینه شده باشد، شما وارد چالش رقابت با خودتان هم شده‌اید. یعنی رقابت با سایر سایت‌ها کم بود، باید با صفحات خودتان هم برای کسب رتبه رقابت کنید. همین مسئله ساده باعث می‌شود رتبه صفحات شما افت داشته باشد. اصطلاحا به این کلمات کلیدی که مشترکا در چند محتوا استفاده می‌شوند، کلمات کلیدی آدمخوار می‌گوییم.

مثالی در مورد کلیدواژه آدمخوار

مثلا تصور کنید که شما در دیجیتال مارکتینگ تازه کار هستید و می‌خواهید در مورد لینک‌سازی بیشتر بدانید. وارد صفحه سرچ گوگل می‌شوید و عبارت ” لینک‌سازی” را سرچ می‌کنید. به طور همزمان با دو صفحه از یک سایت مواجه می‌شوید که یک موضوع را پوشش می‌دهند. روی کدام مورد کلیک می‌کنید؟ مردد می‌شوید درست است؟

این مورد خوانندگان و الگوریتم‌های موتورهای جستجو را گیج می کند و رتبه‌بندی و جلب توجه مخاطب را برای محتوای شما دشوار می‌کند.

چطور کلمات کلیدی آدمخوار را پیدا کنیم؟

اگر شک دارید که وب‌سایت شما کلمات کلیدی آدمخوار دارد یا نه، می‌توانید با دنبال کردن چند مرحله ساده به راحتی آن‌ها را پیدا و رفع کنید. ما در این بخش چند 

 

تکنیک موثر برای پیدا کردن کلمه کلیدی آدمخوار به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که با طی کردن مراحل گفته شده می‌توانید سریعا آن‌ها را رفع کنید



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()