نوشته شده توسط : نت ویر

یکی از مهم ترین موضوعاتی که بعد از ساخت استخر و تاسیسات جکوزی دارای اهمیت می باشد تعمیرات و نگهداری استخر در
طول زمان استفاده و کاربری از استخر و سونا می باشد.

موارد مهم در نگهداری استخر سونا و جکوزی به شرح ذیل می باشد.

 

بعد از آب گیری استخر چند مورد از جمله دمای آب و نیز مواد شیمیایی آب مورد اهمیت می باشد . در استخر های عمومی ایران معمولا دمای آب استخر را بر روی ۲۹ درجه تا ۳۰ درجه سانتیگراد تنظیم می نمایند.
مواد شیمیایی که به آب استخر اضافه می کنند به ترتیب کلر ، سولفات آلومینیوم ( زاج ) و سولفات مس ( کات کبود )
می باشند.
بعد از آب گیری استخر کلیه پمپ های تصفیه استخر و پمپ گرمایشی آن را در حالت روشن قرار داده و اجازه می دهیم به مدت ۲۴ ساعت آب استخر از فیلتر ها عبور کند در طول این زمان اگر طراحی به صورت اصولی صورت گرفته باشد باید کل آب استخر ۴ بار از سطح فیلتر عبور کند و مواد اضافه خود و کدری ها را بر سطح سیلیس های فیلتر بگذارد. بعد از روشن کردن پمپ ها سیستم را چک می کنیم به این گونه که از هواگیری فیلتر تصفیه و مبدل های گرمایشی اطمینان حاصل کرده که آب استخر جریان کامل را داشته باشد و می تواند بعد از روشن نمودن پمپ ها به سطح استخر رفته و جریان آب را از پاشش نازل های استخر مشاهده نمود.

 


بعد از روشن نمودن پمپ ها نوبت به تزریق کلر به آب استخر می رسد :

 

اگر از کلر پودری استفاده می کنیم باید کلر را در یک بشکه با آب حل کرده و اجازه دهیم تا لرد کلر در کف بشکه ته نشین شود. این کار برای کلر های با پایه کلسیم در کلر است، تا بجای ایجاد شفافیت در آب، باعث ایجاد کدری و اصطلاحا دوغی شدن آب نشود.
بعد از ته نشین شدن کلر یک مایع تقریبا شفاف مایل به زرد به دست می آید . حال می توان این کلر را به آب استخر اضافه کرد. روش درست تزریق کلر به آب استخر توسط پمپ های کلر زن و دوزینگ پمپ ها صورت می گیرد. پمپ کلر زن را روشن میکنیم و اجازه میدهیم کلر به آب استخر اضافه شود و بعد به وسیله ی تستر مقدار کلر را اندازه گیری می کنیم . در زمان راه اندازی بهتر است مقدار کلر داخل آب را از حد مجاز به مدت ۱ روز بالا تر نگهداریم (۴PPM) این کار باعث از بین رفتن باکتری های داخل آب می شود ولی باید این نکته را توجه کنیم که در زمان استفاده شنا گران مقدار کلر محلول در آب نباید از PPM2 تجاوز کند زیرا باعث ایجاد حساسیت های پوستی برای شناگران می شود.
بعد از ۲۴ ساعت تست کلر را انجام داده و کلر آب را اندازه گیری می کنیم و دمای آب استخر را اندازه گیری کرده اگر به حد مناسب رسیده بودند می توانند شنا گران از استخر استفاده کنند


:: بازدید از این مطلب : 1065
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

ساخت استخر و آشنایی با روش های اجرا و استاندارد های ابعاد استخر

طراحی و ساخت استخرهای شنا امروزه تابعی از استاندارد های موجود در مهندسی ساختمان می باشد.
بر اساس کاربرد استخرهای خانگی در اشکال هندسی مختلف طراحی می شوند و بیشتر از رعایت استانداردهای سازه،رضایت کارفرما باتوجه به فضای محدود ساختمان از حیث معماری موردنظراست.
در ساخت استخرهای عمومی و حرفه ای نیز با توجه به امکانات در نظر گرفته شده مطابق اهداف کارفرما،توجه به استانداردهای موجود الزامی میباشد.
بر این اساس استقرار استخرها در زمین های لغزنده یا رونده یا در حاشیه دامداری ها یا تصفیه خانه های فاضلاب مغایر همین اصول است.
بطور کلی در طراحی سازه مخزن استخرها از بتن های مسلح با آرماتور بندی صحیح می باشد که در آنها نحوه توجه طراح و سازنده به اجرای آب بندها و درزهای انبساط ، نحوه کار گذاری لوله ها و مجاری تا سیساتی و نوع لوله ها و اتصالات درون بتن ، از اهمیت بسزایی برخوردار است.
یکی از مهمترین دلایل اهمیت رعایت اصول ذکر شده ، این است که در صورت وجود احتمال نشتی به دلیل عدم رعایت اصول علاوه بر کاهش مداوم آب استخر احتمال نشت مخزن استخر و یا آسیب دیدگی فونداسیون ساختمانهای جنبی استخر وجود دارد.
تعریف استخر
محل نگهداری حجم معینی از آب کاملاً پاکیزه و بهداشتی بمنظور شنا و سایر ورزش های آبی را استخر می نامند و تفاوت اساسی استخر های شنا با سایر شناگاهای و امان آبی در حدود و اندازها از سویی و کیفیت آب مصرفی آن از سوی دیگر است .
انواع استخر شنا
بطور کلی استخر ها را در دو نوع روباز و سرپوشیده طبقه بندی نمود و همچنین نوع کاربری آنها نیز دسته بندی دیگری را موجب می شود مانند استخرهای شنای قهرمانی ، استخر های تفریحی ، بهداشتی و درمانی که معمولاً همراه با قسمتهای دیگری همچون سونا و یا واحد های بدنسازی است .اما صرف نظر از هر نوع بایستی دارای ابعاد واندازه هایی باشد که در زمره استخر های استاندارد قرار گیرد.

ابعاد ساخت سازه و بدنه استخر
استخر های استاندارد با ابعاد زیر ساخته می شوند .
الف : ۲۵*۱۳.۵ متر ( در بعضی اماکن ورزشی ابعاد ۳۰* ۱۰ متر وجود دارد )
ب : ۳۳* ۱۶ متر
پ : ۵۰* ۲۵ متر یا ۵۰ *۲۱
عمق استخر ها بسته به نوع کاربردی متفاوت است و معمولاً بصورت زیر است .
الف : استخر های تعلیماتی ، مخصوص مبتدیان که معمولاً از عمق ۷۰ سانتیمتر تا ماکزیمم ۱۲۰ سانتیمتر است .
ب : استخرهای شنای عمومی ، قابل استفاده افراد مسلط به فن شنا از عمق ۱۲۵ سانتیمتر تا عمق ۳۵۰ سانتیمتر
پ : استخرهای شنای قهرمانی ، برای شنا و مسابقات از عمق ۱۸۰ سانتمتر تا ۴۵۰ سانتیمتر ، برای شیرجه با ارتفاع مختلف تا عمق ۱۰ متر نیز ساخته میشود.
ج : استخر های واترپلو ، برای مردان ۳۰*۲۰ متر با عمق ۱.۸۰ و برای بانوان ۲۵*۲۰ متر.

 



:: بازدید از این مطلب : 1359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

در ابتدا بايد گفت كه دندانپزشكي ترميم و زيبايي را مي توان در دو بخش بررسي كرد. يكي دندانپزشكي ترميمي و ديگري دندانپزشكي زيبايي

اقداماتي كه در جهت بهبود ظاهري دندان ها، لثه ها يا كام، انجام مي شود دندانپزشكي زيبايي ناميده مي شود.

با اين حال برخي از درمان هاي زيبايي دندان باعث افزايش سلامت دندان نيز مي شوند.

به عنوان مثال پركردگي هاي سراميكي رنگ دندان ظاهر بهتري دارند و حتي در مقايسه با پركردگي هاي فلزي، نيازمند تراشيدن مقدار كمتري از ميناي دندان مي باشند.

دندانپزشكي زيبايي ممكن است شامل اضافه كردن يا حذف موادي از دندان باشد.

برخي از دندان پزشكان، تمايل به دندانپزشكي زيبايي از نوع ((دوستار دندان)) دارند.

و اين به معني پرهيز از هر اقدام غير قابل بازگشتي است كه روي دندان ها انجام مي شود.

اقدامات دوستار دندان شامل سفيد كردن دندان، برخي ارتودنسي ها( ارتودنسي ثابت , ارتودنسي متحرك) و كامپوزيت دندان مي باشد

خدمات دندانپزشكي ترميم و زيبايي

  • اينله و اُنله
  • بليچينگ
  • ونير
  • روكش دندان و بريج
  • باندينگ
  • تراشيدن و شكل دادن ميناي دندان
  •   ايمپلنت

درمان هاي ديگر زيبايي لثه

دسته اي ديگر از درمان هاي زيبايي نيز مي توانند لبخند شما را بهبود بخشند.

اين درمان ها مي توانند در زمينه هاي زير به بيمار كمك كنند.

  • نامتقارن بودن خط لثه
  • دندان هايي كه بسيار بلند يا بسيار كوتاه مي باشند
  • ريشه هاي مشخص و نمايان
  • عقب نشيني لثه ها يا استخوان فك

در صورتي كه دچار اين چنين مشكلاتي هستيد

و درباره ي ظاهر دندان خود نگرانيد

از دندانپزشك زيبايي خود بپرسيد كه بهترين گزينه ي موجود براي اصلاح مشكل و بهبود لبخندتان چه مي باشد



:: بازدید از این مطلب : 1156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

شینیون یکی از انواع رایج و پرطرفدار حرفه آرایش مو در تمام دنیا است. در اصل این واژه یه واژه فرانسویه و یه جورایی یعنی پسِ گردن. چون قدیما موها رو جمع میکردند و با سنجاقی چیزی پشت گردن یا بالای سر، اون ها رو میبستند.

در این مقاله قصد داریم شما رو با دوره آموزشی شینیون مو آشنا کنیم و بهتون بگیم که چه جوری میتونید از این هنر پول در بیارید. پس با آموزشگاه آرایشگری همراه شوید.

شینیون چیه؟

بر اساس یه قاعده کلی، شینیون یعنی اینکه شما موهای خودتون رو جمع کرده و با کمک وسیله هایی اون ها رو بخشهای مختلف سر ثابت نگه دارید. البته یادمون باشه که این مدل آرایش مو ، بیشتر به خاطر اینه که ما، مو ها رو به منظور زیبایی با مدل ها و فرم های مختلف میبندیم.

شکل گرفتن طرحها، مدلها و نماهای زیبا و خیر کننده در این هنر خلاقانه، علاوه بر نوع آموزش های گذرانده شده، به خلاقیت، نوآوری و سلیقه آرایشگر شینیون بستگی داره.

چرا یادگیری و آموزش شینیون میتونه درآمدزا باشه؟

به هر روی، به خاطر دلایل زیر می تونید با گذروندن دوره آموزش شینیون مو درآمد خوبی برای خودتون دست و پا کنید:

بازار کار خوب این هنر

تنوع مدل های اجرایی

توانایی الگوبرداری از هنرمندان مشهور این رشته

از هر سنی که شما فکرش رو بکنید مشتری برای اینکار هستش

هر روز آپدیت میشه و اگه یک سبک و مدل دمده بشه سبگ دیگری جاشو میگیره

دوره آموزشی شینیون به درد چه کسایی میخوره؟

کسایی که عاشق خلاقیت و نوآوری هستن

کسایی که دنبال منبع درآمدن

کسایی که توی کار آرایش مو هستند

کسانی که آموزش کوپ کار میکنند

برای یادگیری شینیون مو کجا ثبت نام کنم؟

خوشبختانه یکی از بهترین دوره هایی که در کل کشور تدریس میشه متعلق به سالن الماس نشان هستش. که توسط اساتید مجرب و دارای مدارک معتبر داخلی و بین المللی تدریس میشه. نکته جالب درباره این دوره ها اینه که، ما به قدری جامع و تخصصی به هنرجو آموزش میدیم که تمام هنرجوهامون با نمرات بالا موفق به دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای و بین المللی  میشن.

 

 



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

خیلی از خانم ها از موهای بلند خسته شده اند و نیاز دارند با ظاهر جدید در مهمانی ها باشند اما ترس از کوتاه کردن موی خود دارند به این دلیل که شاید از زیبایی چهره کاسته شود و برای رفتن به مهمانی های رسمی نتوانند با وجود کوتاه بودن موها آنها را آرایش کنند.

در این مطلب قصد دارم شما را برای داشتن یک مدل موی کوتاه شیک و زیبا راهنمایی کنم تا اگر تردیدی در کوتاه کردن موهایتان داشتید را از بین ببرید.

انتخاب درست آرایش مو برای بانوان یکی از موارد جذاب شدن چهره به حساب می آید، انواع و اقسام مدل های مو برای خانم ها وجود دارد و حالا انتخاب یک مدل مو مناسب نیاز به دقت لازم دارد تا بتواند چهره شما را مطلوب تر از همیشه نشان دهد.

مدل موی کوتاه زنانه و مدل موی بلند زنانه از انواع مدل موهای متنوع برای خانم ها هستند و شما می توانید با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود مدل موی خود را از بین این مدل های متنوع انتخاب کنید.

انواع مدل مو زنانه کوتاه ۲۰۱۹ برای انواع سلیقه ها

بعد از کوتاه شدن مو نوبت به براشینگ و آرایش مو می رسد در ادامه با مدل موهای کوتاه ۲۰۱۹ که به استایل شما تغییرات اساسی می دهد آشنا می شویم:

مدل مو کوتاه مخصوص موهای هایلایت شده

مدل مدل مو کوتاه برای صورت گرد

مدل مو کوتاه برای صورت کشیده

 مو کوتاه دخترانه ساده

مدل مو کوتاه برای موهای کم پشت

آرایشگران حرفه ای باتوجه به فرم صورت مدل مو کوتاهی که بیشتر به شما بیایید را انتخاب می کنند و اگر فرم صورت طوری باشد که بطور کل مدل مو کوتاه زیبایی چهره شما را بیشتر نکند از این کار صرف نظر می کنند.اگر علاقمند هستید که بدانید چگونه می شود یک کوتاهی مو خوب و عالی داشت باید تکنیک های صحیح آن را با ثبت نام در دوره آموزش کوپ  بصورت آنلاین و حضوری در کوتاه ترین زمان توسط بهترین مدرسین فرا بگیرید آموزش کوپ زنانه در تهران در سالن زیبایی الماس نشان  برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

افرادی هستند که بطور ژنتیکی و طبیعی جنس موهایشان فر و مجعد است واز آنجایی که این دسته از موها نیاز به مراقبت و حفاظت بیشتری نسبت به موهای لخت دارند، نگهداری و مراقبت از موی فر برای خیلی از افراد سخت و دشوار است از این رو پیشنهاد ما برای این دسته از افراد صافی مو به روش ریباندینگ می باشد.

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندیگ مو یا اسم دیگرش صافی مو به روش ژاپنی می باشد که وظیفه صاف کردن موها را برعهده دارد و تقریباً ۸۰ درصد به ما صافی را می دهد اما فقط روی موهای کاملاً طبیعی و صدرصد طبیعی انجام می شود. یعنی اگر موی شما قبلا رنگ و مش شده است یا کار موادی روی مو انجام شده است دیگر نمی توان کار ریباندینگ را با محصولات ریباندیگ صافی را روی مو انجام دهیم.

مزایای ریباندینگ مو

صاف نگه داشتن موها بصورت مادام العمر

عدم بازگشت به حالت فر و وز حتی در اثر خیسی و رطوبت

همیشه و در همه جا مرتب و حالت دار

عوارض ریباندینگ مو

خشک شدن موها که حتما باید از نرم کننده های مو استفاده شود

هر ۶ ماه یکبار نیاز به چک کردن دارد

فقط برای موهای تیره رنگ و طبیعی قابل استفاده است

بعد از انجام ریباندینگ مو  مو فرم و حالت نمی گیرد

ریباندینگ یا کراتینه

صافی مو با کراتین احیاء هم روش رایج دیگری برای صافی مو می باشد که مزایا و معایب خودش را دارد. تنها تفاوت ریباندیگ و کراتینه  در این است که در روش کراتینه مو هیچ تغییری در ساختار مو وارد نمی شود و ۸۰ درصد صافی و ۸۰ درصد احیاء تضمینی دارد. اما در روش ریباندینگ با تغییر و از بین بردن ساختار گوگردی مو باعث صافی مو می شود این روش هم صدرصد تضمینی است.

اگر دوست دارید بعد از صاف شدن موهایتان را حالت دار و دکلره کنید از کراتین احیاء کننده مو می توانید استفاده کنید اما دوام حداکثری آن ۶ ماه می باشد. ولی اگر دنبال این هستید که برای همیشه با فر بودن موها و روشن بودن موها خداحافظی کنید ریباندینگ مو روش مناسبی است.

کسانی که دوست دارند آموزش ریباندینگ مو را ببینند می توانند به قسمت دوره های آموزش آرایشگری مراجعه کنند و در قسمت آموزش کار با مواد با ثبت نام می توانند نحوه انجام کار این محصولات را دقیقا یاد بگیرند.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

لیفت و اکستنشن مژه به طرز عجیبی در میان بانوان ایرانی هواخواه پیدا کرده و هرچند که پیشینه خوبی داره، اما با توجه به پیشرفت های اخیر حرفه آرایشگری و افزایش تعدد تکنیک های آن، شاهد به وجود آمدن انقلابی عظیم در حوزه آراستن و فرم دادن مژه ها هستیم. به همین دلیل تعداد مشتریان و کسانی که به اکستنشن و لیفت مژه‌ها روی آوردن واقعا رو به افزایش هستش.

با توجه به بهبود فضای شغلی این هنر در ایران، و افزایش روز افزون مشتریاش، آموزشگاه آرایشگری الماس نشان قصد داره در این مقاله، به معرفی دوره آموزش اکستنشن مژه بپردازه و علاقمندان به این هنر رو راهنمایی کنه تا با یادگیری تکنیک های مدرن و تخصصی مربوط به آرایش مژه، به راحتی وارد بازار کار بشن و منبع درآمد نسبتا خوبی رو برای خودشون دست و پا کنند.

منظور از لیفت و اکستنشن مژه چیه؟

لیفت مژه‌ها در اصل یک متد طبیعی آرایشیه که برای فر، طولانی، ضخیم و خوش فرم کردن مژه ها استفاده میشه. این روش ظاهر مژه ها را نه تنها زیباتر میکند ،بلکه توجه افراد را به چشم ها نیز بیشتر میکند.”

منو قانع کنید که چرا باید دوره آموزشی لیفت مژه رو بگذرونم؟

هیچ روش دائمی برای اینکه مژه های شما رو تا آخر عمر ضخیم و بلند کنه وجود نداره و هرکسی چنین ادعایی کنه، شاید چیزی از آرایشگری نمیدونه. کسانی که مژه هاشون رو لیفت میکنند، معمولا بعد از مدتی دوباره برای اینکه به حالت دلخواهشون برسن، باید لیفتشون رو تجدید و تمدید کنند.

معمولا بعد از دو تا ۳ ماه، افراد باید دوباره به سالن های آرایشی مراجعه کنند، تا دوباره مژه های خودشون رو فردار کنند. و این یعنی وفور مشتری و کیس آرایشی!

فکرش رو بکنید که علاوه بر مشتری های همیشگیتون، مشتری های جدید هم همیشه بهتون مراجعه میکنند، به نظرتون این عالی نیست؟ اینکه شغلی وجود داشته باشه، که پرطرفدار باشه و ساده، و بشه ازش پول در آورد، براتون جالب نیست؟

من میخوام وارد بازار کار لیفت مژه بشم باید چکار کنم؟

همونطور که شاید خودتون هم بدونید، تعداد کسایی که به صورت تخصصی اینکار رو انجام میدن کمه و با انبوهی از مشتریا سروکار دارند. خیلی دوست داشتیم که در اینترنت یا جای دیگه ای میتونستید به صورت رایگان این حرفه رو یاد بگیرید. اما متاسفانه چنین چیزی هیچ جا وجود نداره. و شما ناچارا باید توی کلاسهای آموزش آرایشگری ثبت نام کنید. 



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

خیلی ها فکر میکنند که آرایشگری تنها آراستن صورت و یا مرتب کردن مو هستش، اما واقعیت چیز دیگریه، هنر آرایشگری نامحدوده و چیزی فراتر از آرایش ساده است. یکی از جذاب ترین و البته پرطرفدارترین بخش های آرایشگری مربوط میشه به آرایش ناخن .

حتما یادتون میاد که قبلا کسی چندان اهمیتی به ظاهر ناخن ها نمیداد و حتی تعداد انگشت شماری آدم اطرافمون بود که لاک میزد. اما الان از خونه که بیرون میرید تا وقتی برمیگردید نه تنها می‌بینید که همه لاک زدند، بلکه شکل و ظاهر ناخن خیلی از خانم ها شیک، منظم و طرحداره. به این فکر کردید که چقدر استقبال خانم های ایرانی از آرایش ناخن و طرح دار کردن اون بیشتر شده؟

چرا باید دوره فوق حرفه ای آرایش ناخن رو بگذرونید؟

چیزهایی رو که در این مقاله مینویسیم بیشتر کسانی میفهمند که در حال حاظر در یکی از شاخه های آرایشگری دارن کار میکنند، یا سروکارشون با سالن های زیبایی هستش. آمار ها و ارقام واقعا جالبه. تعداد کسایی که به سالن های زیبایی مراجعه میکنند تا کارهای آرایش ناخن رو انجام بدن خیلی زیاده. و با توجه به پویا بودن این هنر و تنوع طرح های ناخن هر روز مشتری ها بیشتر میشن.

در این شرایط اگه شما سعی کنید که تنها با یکبار هزینه کردن، بتونید دوره فوق حرفه ای آموزش ناخن رو بگذرونید، تبدیل به یک آرایشگر ناخن خوب میشید که حداقل تا چند سال دیگه آینده کاریتون تضمین میشه. این موضوع رو با توجه به تمایل و علاقه خانم ها به هنر زیبایی ناخن داریم مطرح میکنیم.

اگه توی دوره آموزشی الماس نشان شرکت کنم چه چیزایی یاد میگیرم؟

اگه به اسم دوره ارائه شده توسط آموزشگاه آرایشگری الماس نشان توجه کنید متوجه میشید که دوره ما یک سر و گردن از اغلب دوره های آموزشی که در کل کشور برگزار میشه بالاتره. ما معتقدیم که توی یک دوره فوق حرفه ای میشه سیر تا پیاز آرایش ناخن رو به صورت کامل آموزش داد. ما توی این دوره علاوه بر سر فصل های سازمان فنی و حرفه ای، محتوا و مطالب مرتبط زیادی رو به هنرجوهامون آموزش میدهیم.

دوه آرایش ناخن رو بگذرون و بعدش مدرک، اعتبار، مشتری و پوووووول دربیار!

امیدوارم که مطالب مطرح شده توی این مقاله به شما کمک کرده باشه تا متوجه حرفای ابتدای مقاله بشید. اگر سوالی چیزی باقی مونده میتونید به صفحه مربوط به آموزش ناخن برید و اگه بازم چیزی نفهمیدید خوشحال میشیم تماس بگیرید تا شما رو بیشتر راهنمایی کنیم. منتظر ثبت نام و مشتاق دیدار شما هستیم.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

پیش فروش اپارتمان در منطقه ۲۲

 

در  بازار مسکن با رشد سریع املاک  ، خرید ملک قبل اتمام پروژه  باعث می شود سرمایه گذاران و خریداران خانه بتوانند ملک را با قیمت پایین تری خریداری کنند و پشتیبان مالی به حساب می آید برای سازندگان ساختمان ها.یکی از مباحث مهم  امروز با توجه به کاهش ارزش پول ملی، خرید امتیاز و یا خرید از نوع پیشفروش املاک در تهران بالاخص خرید ملک در منطقه ۲۲ تهران میباشد.

 

قیمت پیش فروش ملک در منطقه ۲۲

قیمت ‍، یکی از مهمترین ترین فاکتور هایی است که در انتخاب  شما برای خرید بسیار تاثیر گذار خواهد بود. قیمت پیش فروش ملک نیز از این قضیه خارج نیست. طبیعتا قیمت پیش فروش از قیمت نهایی یک واحد آماده کمی پایین تر خواهد بود.

ممکن است که از خود سوال کنید که چگونه درباره آینده ملک خورد نظر خود اطلاعات کسب کنید . یکی از بهترین راه هایی که می توانید از این موضوع اطلاعات کسب کنید این است که با کسانی که در این امر تخصص و تجربه دارند مشورت کنید و از آن ها بخواهید که واحد هایی که پتانسیل بیشتری دارند را به شما معرفی کنند. برای این موضوع کارشناسان و متخصصان مجموعه ما می توانند شما را راهنمایی کنند کافی است که با آن ها تماس بگیرید.

یکی دیگر از راه هایی که می تواند به شما کمک کند تا در این است که فاکتور هایی که سبب خواهد شد که قیمت ملک مورد نظر افزایش داشته باشد و یا حداقل ارزش آن حفظ شود را بدانید. برای مثال ممکن است که واحدی که در حال حاضر قصد خرید آن را دارید ، در خیابانی قرار داشته باشد که واحد های کمی در آن جا وجود دارد اما پروژه های زیادی در دست احداث است برای مثال یک مرکز خرید بزرگ در خیابان مورد نظر در حال ساخت و ساز است که با راه اندازی مرکز خرید مورد نظر ، تقاضا در آن جا بالا خواهد رفت و قیمت ملک و زمین شما افزایش خواهد داشت.

مثال های بالا تنها دو راه حل مغدودی هستند که شما می توانید به کار بگیرید و راه حل های زیادی وجود دارد که می تواند به شما برای پیش فروش ملک کمک کند. به شما پیشنهاد می کنیم که با متخصصین ما تماس بگیرید تا پس از شناسایی نیاز شما ، به شما موارد و نکاتی که کمک کننده است را معرفی نمایند.

مشاور پیش فروش ملک در منطقه ۲۲

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانید سایقه مشاور در ارتباط با پیش فروش ملک در منطقه ۲۲  را تحت بررسی قرار دهید. کافی است که از مشتریان قبلی او چه فروشنده و چه خریدار ، سابقه او را مورد کاووش قرار دهید. طبیعتا مشتریان راضی و فروشندگان راضی در پیش فروش ملک چیتگر در این امر مشخص می کند که چه میزان مشاور شما در این امر حرفه ای است و جانب انصاف را رعایت خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: پیش فروش ملک در منطقه ۲۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 970
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()