نوشته شده توسط : نت ویر

 

1)استراتژی معین داشته باشید

 

همه‌ی ما اسم وارن بافت را به عنوان یکی از بزرگترین بورسی‌های دنیا و یکی از بزرگترین سهامداران بازارهای بورس آمریکا میشناسیم و بارها و بارها، جملات معروفش را شنیدیم. اما یک جمله‌ی بسیار معروف دارد که میگوید:

” در بورس، ثروت از افراد عجول به جیب افراد صبور انتقال پیدا می‌کند. “. در واقع این استراتژی سالیان سال آقای وارن بافت بوده است. اون همیشه سهام‌ها را با دید بلند مدت و برای بنیادشان میخریده و همیشه دنبال این بوده که سهم‌های ورشکسته را پیدا کند و با کار کردن بر روی این سهم‌ها، سود خوبی را از آن خودش کند.

پس چیزی که برای ما خیلی باید مهم باشد، این باشد که برای مدیریت سرمایه در بورس، ما اول از همه باید یک استراتژی داشته باشیم و از اون مهم تر اینکه باید به استراتژی خودمان وفادار باشیم. اینکه ما هر هفته یک استراتژی جدید برای خودمان طراحی کنیم، کار درستی نیست.

بلکه ما باید اول آموزش ببینیم، بعد تحقیق کنیم، بعد نتایج تحقیق را، روی بازار بررسی کنیم و در نهایت یک استراتژی جامع برای خودمون طراحی کنیم و با توجه به اون استراتژی جامع معاملات خودمون رو انجام بدیم و سرمایه هایمان را چند برابر کنیم.

پیشنهاد ما به شما: انواع مدیریت

2) روی یک روش معاملاتی تاکید نداشته باشید

 

خیلی از سهامداران احساس می‌کنند که اگر یک روش معاملاتی، مثل تابلوخوانی یا تحلیل تکنیکال را یاد گرفتند دیگه همه چیز رو بلد هستند و این باعث میشود که روی سرمایه هایشان قمار کنند. اما یکی از اصل‌های مدیریت سرمایه در بورس، این هست که شما تعصبی روی روش‌های معاملاتی خودتان نداشته باشید.

تعصب روی روش معاملاتی، روی تحلیل و روی یک سهم، باعث میشود که شما سرمایتان را از دست بدید و یا از فرصت‌های بازار جا بمونید. یک اصطلاحی را در بازار داریم که میگوید  هیچوقت با یک سهم ازدواج نکنید.

در واقع سهم‌ها در بازار هستند که به ما سود برسونند. اینکه ما تعصب روی یک سهم داشته باشیم و یا بخواهیم روی یک روش معاملاتی و یا روی یک سبک تحلیل خیلی تمرکز کنیم، باعث میشود که ما بقیه‌ی فرصت‌هایی که بازار به ما میدهد را از دست بدیم

3) روی آینده تمرکز کنید و یک چشم انداز داشته باشید

 

ششمین اصل از اصول مدیریت سرمایه در بورس، این هست که شما همیشه باید نگاهتان به آینده باشد. این را همه‌ی ما میدونیم که ما قیمت حال حاضر سهم رو میبینیم، رفتار گذشته‌ی سهم را بررسی میکنیم برای سودی که در آینده میدهد، اون سهم را خریداری میکنیم.
پس خیلی مهم هست که ما یک چشم انداز برای معاملات داشته باشیم که بتواند ترید‌ها و معاملات ما را منطقی تر و پرسودتر کند.

حالا برای اینکه به این چشم انداز برسیم باید چه کار کنیم؟ بهترین راه این هست که بین زمان و قیمت یکی را بعنوان مسیر معاملاتی خودمون انتخاب کنیم.

یک وقتایی هست ما یک سهم را میخریم و به این فکر میکنیم که باید در سه ماه اینده حداقل بیست درصد سود به ما برساند. خب اینجا ما روی زمان حساب باز کردیم و عنصر زمان برای ما مهم تر هست و اگر اون سهم در سه ماه آینده پنجاه درصد سود داد، یا بیست درصد ضرر داد، برای ما چیزی که مهم است این هست که از معامله بیرون میایم و بقیه‌ی فرصت‌های بازار را رصد می‌کنیم.

اما راه دیگر این هست که ما روی قیمت و ارزش یک سهم حساب باز کنیم و چشم انداز خودمان را طراحی کنیم. فرض کنید که شما به این باور رسیدید که یک سهمی ارزشش هزار تومن است اما الان دارد روی ششصد تومان معامله میشود. پس روی تارگت با حد سود و حد ضرر مشخص، حساب باز می‌کنید و معامله را انجام میدهید و زمان برایتان از اولویت خارج میشود.

چیزی که خیلی باید روی آن تمرکز داشته باشید داشتن یک چشم انداز نسبت به آینده است. آن چیزی که الان دارید میبینید همان آینده‌ای هست که چند وقت پیش بهش توجه نکردید و اگر الان هم برای آینده برنامه ریزی درستی نداشته باشید، طبیعتا باز هم نمیتوانید مدیریت سرمایه در بورس را به درستی انجام بدید و سود خوبی بگیرید.

 پیشنهاد ما به شما: راه کسب درآمد

4) روشن فکر باشید

 

خیلی‌ها شاید فکر کنند که روشن فکری در بازار سرمایه معنی ندارد، اما بر اساس نظر کارشناسان مجله سرمایه گذاری، کسانی در مدیریت سرمایه در بورس موفق هستند که به جای خرید کور کورانه سهام و تنها نگاه کردن به برندها، به سراغ سهمی بروند که میتواند سود ساز باشد.

اگر همین ‌الان از شما بخواهند که بین یک شرکت گمنام در بورس که سود سازی خوبی دارد و یک شرکت معروف که سود سازی متوسطی دارد، یکی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، بر اساس شناختی که از برندها دارید، اون شرکتی را انتخاب می‌کنید که اسمش را بارها شنیدید.

این یک روش غلط برای مدیریت سرمایه در بورس هست و این باعث میشود که خیلی از سودهای پنهان بازار را از دست بدهید. یک مثال ساده برایتان میزنم که بروید چک کنید و ببینید که چقدر این سهم بیش از هر سهم دیگه‌ای توی بازار ایران سود دارد. اگر به نمودار سهم وسدید نگاه کنید، میبینید که بیش از دو سه هزار درصد در یکسال سهامداران این سهم سود گرفتند.

در حالی که خیلی‌ها حتی اسم این هلدینگ رو هم نشنیدند و خیلیا اصلا سراغ سهم‌هایی نمیروند که در بازار زرد و نارنجی تو فعال هستند. اما دید خوب داشتند و روشن فکر بودن نسبت به بازار سرمایه و انتخاب سهم سود ساز، کاملا خلاف چیزهایی هست که مردم عادی فکر میکنند. پس به دنبال سهام‌هایی باشید که قابلیت سود سازی دارند، نه اینکه برند هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

3 نکته طلایی برای مدیریت سرمایه در بورس

 

مجله سرمایه گذاری یا اینوستوپدیا، یکی از مجله‌های با سابقه و تخصصی بازار سرمایه در دنیاست. این مجله علاوه بر اینکه تحلیل‌های بی نقصی از بازار سرمایه ارائه میدهد، هر چند وقت یک‌بار نکته‌هایی را برای فعالان بازار سرمایه در مورد مدیریت سرمایه در بورس میگوید که بسیار کاربردیِ.

در این مقاله تیم ماهان تیموری تصمیم گرفته است که ده تا از این نکته‌های درجه یک که در آخرین مقاله این مجله منتشر شده را برایتان مطرح کند و توضیحات لازم را برایتان بدهد. امیدواریم که این نکته‌ها، شما را به یکی از اون یک درصد افراد موفق در بازار سرمایه تبدیل کند

1)     ضرر را بپذیرید، بازنده بودن را نه

 

اولین نکته‌ای که مجله سرمایه گذاری در مورد مدیریت سرمایه در بورس به ما یاد میدهد این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که بازار بعد از یک روند نزولی، حتما روند صعودی طی کند و شما دوباره سود کنید و یا سر به سر بتونید از یه سهم خارج بشید.

پس نباید هیچ وقت به این فکر کنید که اگر توی ضرر هستید، با صبر کردن میتوانید از ضرر در بیاید و حداقل با یه سود کمی سهمتان را بفروشید. چرا؟ به این دلیل که شما در بازار سرمایه، قراره که بر روی فرصت‌ها سرمایه گذاری کنید و قرار نیست که با زمان و صبر کردن وارد یک معامله بشید.

چیزی که یک سرمایه گذار و تریدر را موفق میکند این هست که با توجه به اصول مدیریت سرمایه در بورس، بتواند از کوچک ترین فرصت‌ها، برای رسیدن به سودهای چند برابری استفاده کند. خیلی وقت‌ها میشود که یک فردی بدون تحلیل یک سهمی را میخرد. مثلا میرود سهم خساپا که خودروسازی سایپا هست را میخرد.

و به این فکر میکنه که خب این سهم که هیچوقت ضرر ده نخواهد بود، چون که همیشه ماشین هاش رو داره میفروشه و یکی از پر بازده ترین شرکت‌های ایران محسوب میشه. اما یکهو مشابه اتفاقاتی که در مرداد سال 99 افتاد، سهام این شرکت بیش از سی درصد افت قیمت رو تجربه میکنه و اونوقت شما باید روزها این انتظار رو بکشید که قیمت سهم برگرده.

در حالی که اگر یک تحلیل درست داشتید و اصول مدیریت سرمایه را رعایت می کردید، میتوانستید خیلی راحت، منتظر فرصتی باشید که سهم در کف قیمتی قرار بگیرد و یک سود عالی ازش بدست بیارید. این مثال را برایتان زدم که اگر سهمی از هزار تومان بیاد 500 تومن، شما 50 درصد سرمایتان از دست دادید ولی برای اینکه دوباره از 500 بره هزار تومان، باید صد در صد سود کنید.

پیشنهاد ما به شما: انواع مدیریت

2)     با هر منفی از بازار فرار نکنید

 

یکی از اشتباهاتی که اکثر تازه واردها در بازار سرمایه انجام میدهند این هست که با هر منفی، میخواهند از بازار فرار کنند. بگذارید یک مثال برایتان بزنم. فرض کنید که شما در یک بازار صعودی وارد بورس شدید و معاملاتتان را شروع کردید.

در روزهای اول هم سود خوبی گرفتید و اکثر سهام هایتان با بالای ده تا بیست درصد سود در بازار دارن معامله میشوند. اما یک روز بعد از چند روز سود دادن، بازار منفی میشود. یا اینکه شما یک سهمی را با تحلیل امروز خریدید و فردا منفی میشود و با دیدن یک منفی، احساس می‌کنید که اشتباه کردید که وارد بازار شدید و از بازار میاید بیرون.

خب بگذارید یک حساب سرانگشتی کنیم که اگر شما در هر هفته و هر روز دو تا معامله بزنید. در یک هفته تقریبا ده تا معامله میتوانید داشته باشید. اگر از این ده تا معامله، پنج تا از آنها فردا  منفی بشوند و شما از بازار بیاید بیرون، در واقع شما چیزی حدود بیست و پنج درصد سرمایه خودتان را دود هوا کردید.

پس نکته اینجاست که قرار نیست ما با نوسانات کوتاه مدت و یا اتفاقاتی که در لحظه میفتد، مثل یک خبر بد، بخواهیم نسبت به سرمایه گذاری خودمان واکنش نشان بدهیم. اینکه ما یک میلیون سرمایه گذاری کرده باشیم و به پنجاه هزار تومان بالا و پایین قیمت واکنش نشان بدهیم و پولمان را از بازار بکشیم بیرون، خلاف اصول مدیریت سرمایه در بازار بورس هست.

خب باید چکار کنیم؟ بهترین راه این هست که به استراتژی خودمان پایبند باشیم. یک وقت‌هایی هست  که ما را یک سهام به دید بلند مدت سرمایه گذاری کردیم و اون سهام در بازه‌ای از سال، اوضاع خوبی ندارد و یک مقدار قیمتش افت میکند، اما ما میدونیم که با توجه به طرح‌هایی که دارد و با توجه به قیمتی که الان داره، سهم مناسبی برای سرمایه گذاری هست، پس قانون مدیریت سرمایه در بورس به ما میگوید که به استراتژی خودمان وفادار باشیم و سرمایمان را به بازی نگیریم.

پیشنهاد ما به شما: کسب درآمد

3)     به شایعات گوش ندهید

 

این اصل از مدیریت سرمایه در بورس را همیشه رو به روی خودتان داشته باشید که هیچ خبری، تا زمانی که منبع موثقی تاییدش نکرده، برای شما نباید معیار معامله باشد. یک اصطلاحی در بازار بورس آمریکا رایج هست که میگویند شایعه را بخر و خبر رو بفروش. در واقع این یک حقه در بازار‌های بورس محسوب میشود که با سرمایه داران بزرگ با این روش، با سرمایه‌ی خیلی از مردم بازی می‌کنند و سود می‌گیرند.

در واقع یک خبر یا یک حرفی در بازار میپیچد و ما که هیچ اطلاعی نداریم که چه اتفاقی دقیقا افتاده، از روی هیجان و از ترس از دست سرمایه، سریعا سهاممان را میفروشیم. یا حتی برعکس، یک خبر خوبی را در بازار شایعه میکنند و بعد شما میرید سهم میخرید، ولی در اصل، سرمایه داران بزرگ قصد فروش سهامشان با این روش رو داشتند.

پس خبرها را دنبال کنید، اما هر خبری را معیار معاملات خودتان قرار ندهید. مدیریت سرمایه در بورس به ما میگوید که سرمایه‌ی ما، منبع اصلی درآمد و سود ما از بازار بورس می باشد، پس ما نباید آن را با هر چیز غیر معتبری آتیش بزنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

اصول مدیریت سرمایه در بازار بورس

 

در مبحث مدیریت سرمایه در بازار بورس، ما چند اصل اساسی داریم که باید حسابی به آنها توجه کنیم و اون‌ها رو مد نظر قرار بدیم. این را مطمئن باشید که اگر این تکنیک‌ها را به درستی رعایت کنید، در کمتر از یکسال حداقل دو تا سه برابر سرمایه‌ی خودتان از بورس سود می‌گیرید.

1-     هیجانی نشوید

 

اولین تکنیکی که باید در مبحث مدیریت سرمایه در بورس رعایت کنید، بحث هیجان درمعامله هاست. من در مبحث تحلیل بنیادی به شما این را گفتم که خیلی از خبرها و خیلی از اتفاقات ممکن است که روی بورس تاثیر بگذارد و برای مدت زمان کوتاهی باعث شود که بورس یک رشد خوب یا ریزش زیادی داشته باشد.

اما کسی این وسط موفق است که به کل از این هیجانات دوری کند. وقتی میبیند بازار منفی هست، نباید سریعا سهمتونو بفروشید. نباید سریع برید تو صف فروش. در مقابل هم باید به این نکته توجه کنید که وقتی بازار مثبت هست، نباید برید تو صف خرید.

این نکته را از من داشته باشید که منفی‌های بازار، فرصت خرید هستند و مثبت‌های بازار فرصت نگهداری و یا فروش. یعنی وقتی بازار دارد اصلاح میکند یا به عبارتی میریزد، قانون مدیریت سرمایه در بورس میگوید که سهم بخرید و وقتی که بازار مثبته باید صبوری کرد و در نقطه مناسب فروخت.

پس دوری از هیجان و تکیه بر سواد و دانش بورسی مهم‌ترین کاری هست که باید به آن توجه داشته باشید. اگر میخواهید خیلی خوب این مسئله را درک کنید، آموزش تحلیل تکنیکال را دنبال کنید. اونجا در مورد حمایت‌ها و مقاومت‌ها برایتان گفتم. حمایت‌ها فرصت خرید و مقاومت‌ها فرصت فروش یک سهم هستند.

پیشنهاد ما به شما : انواع مدیریت

2-     سبد سهام داشته باشید

 

پس دوری از هیجان و تکیه بر سواد و دانش بورسی مهم‌ترین کاری هست که باید به آن توجه داشته باشید. اگر میخواهید خیلی خوب این مسئله را درک کنید، آموزش تحلیل تکنیکال را دنبال کنید. اونجا در مورد حمایت‌ها و مقاومت‌ها برایتان گفتم. حمایت‌ها فرصت خرید و مقاومت‌ها فرصت فروش یک سهم هستن.

برای این کار شما باید با هر میزان سرمایه‌ای که وارد میشید، یه سبد سهام برای خودتان داشته باشید و این سبد سهام رو بر اساس دارایی خودتان، تنظیم کنید. اگر بخواهم یک مثال برایتان بزنم، باید بگویم که مثلا اگر ده میلیون تومان پول وارد بازار بورس کردید. باید حداقل این پول را به سه‌بخش تقسیم کنید.

چطوری؟ بزارید براتون واضح‌تر بگویم. اگر شما ده میلیون پول داشته باشید و همه را بریزید در یک سهم، اگر سهم یک منفی پنج بخوره شما پونصد هزار تومن پولتان را از دست دادید. اما اگر سه تا سهمش کنید و یکی از سهما منفی پنج بخوره. شما نهایت بین صد تا صد و پنجاه هزار تومن پول از دست دادید.

بهترین راه طبق اصول مدیریت سرمایه در بورس این هست  که در سبدتان سه تا پنج سهم داشته باشید. پس سرمایه‌ی خودتان را تقسیم بر سه تا پنج قسمت کنید و هر کدام را در یک سهم سرمایه گذاری کنید.

 

3-     از چند صنعت خرید کنید

 

یکی از نکته‌هایی که خیلی از افراد به آن  توجه نمی کنند و خیلی از تازه واردها از آن ضرر میکنند، این هست که از گروه‌های مختلف خرید نمیکنند. ما در بازار بورس، صنعت‌های مختلفی داریم که به آنها  میگوییم گروه سهام. مثلا وقتی میخواهیم در مورد صنعت خودرو صحبت کنیم، میگوییم گروه خودرویی.

خب برای خرید سهم، با توجه به اینکه شما سبد قراره بچینید، بهتر است که از گروه‌های مختلف خرید کنید. مدیریت سرمایه در بورس به شما میگوید که اگر یک خودرویی در سبد سرمایه گذاری خودتان دارید، بعدی را از یک گروه دیگر خرید کنید. مثلا بروید سراغ گروه غذایی.

این کار باعث میشود که شما جریان بازار را در دستتان بگیرید. مثالش را قبلا زدم. مثلا اگر خودرویی‌ها سود ده بودند و بانکی‌ها در همان زمان، درجا زدن یا ریختن، شما نگران سرمایتان نیستید، چون مدیریت سرمایه کردید و همزمان هم دارید سود میکنید و هم از بازار جا نموندید. و ضررتان داره با سودتان حداقل یِر به یِر میشود.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار خانگی

4-     حد سود و زیان تعیین کنید

 

طمع کردن و حریص بودن در بازار بورس، تضمین کننده ضرر کردن شماست. این را همین جا راحت به شما بگویم که کسی در بازار‌های مالی بخصوص بورس موفق می باشد، که برای خودش یک حد و حدودی از سود و ضرر را تعیین کند.

وقتی که ما یک سهمی را با دانش میخریم. یعنی یاد میگیریم که تحلیل تکنیکال انجام بدهیم روی سهم. یاد میگیریم که تحلیل بنیادی روی سهم داشته باشیم و بعد میخریم، آن زمان هست که ما به هدف‌های سهم آگاه هستیم. یعنی برای آن یک هدف سود تعیین می‌کنیم.

این میشود حد سود ما. ما برای هر سهمی که به آن ورود می‌کنیم، باید یک حد سود تعیین کنیم. این حد سود، خیال ما را راحت میکند که اگر سهم ما به اون قیمت مد نظر ما رسید، ما دیگر میفروشیم و یا سیو سود میکنیم. اما اشتباهی که خیلی از افراد میکنند این هست که به حد سود پایبند نیستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

آموزش مدیریت سرمایه در بورس

 

قطعا سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه گذاری به خصوص بازار نیاز به آموزش دارد،در واقع شما می بایست در ابتدا بر روی خودتان سرمایه گذاری کنیدو نکته ای که باید به آن توجه کنید این هست که شما برای پولتان چندین سال تلاش کرده اید و حال می خواهید با دست رنج چندین ساله خودتان به سرمایه گذاری بپردازید ،بنابراین قبل از شروع کار در این فضا حتما آموزش ببینید.اگر میخواهید در  بورس و یا هر بازار مالی دیگه‌ای موفق باشید، باید قبل از هر چیزی بحث مدیریت سرمایه را یاد بگیرید. من در این مقاله، هر آن چیزی که باید در مورد مدیریت سرمایه بدونید را به شما  میگویم:

سرمایه گذاری در بازار بورس ایران

 

یکی از بهترین بازارها برای سرمایه گذاری در بازار‌های مالی، بازار بورس هست. بازار بورس در ایران، چند سالی هستش که روند صعودی دارد و بستر خوبی برای رشد سرمایه فراهم کرده است. اما این اصلا به این معنی نیست که شما هر میزان سرمایه‌ای که توی بازار بیارید، میتوانید چند برابر سود کنید.

یکی از اشتباهاتی که مردم در بازار سرمایه دارند این هست که فکر می‌کنند با هر میزان سرمایه‌ای وارد  بازار بورس بشوند و هر سهمی را خریداری کنند و یا در هر صنعتی سرمایه گذاری کنند، بالاخره به سود میرسند. در حالی که این تفکر کاملا اشتباه است. ما باید مدیریت سرمایه در بورس را همیشه در اولویت داشته باشیم.

بورس، جایی نیست که ما بخواهیم با سرمایه‌ی خودمان قمار کنیم. یا بخواهیم بر اساس احتمال و شانس پیش برویم. یادتان باشد که بورس یک بازار مالی هست و هر بازار مالی از ویژگی‌های علم اقتصاد برخوردار می باشد. راه‌ها و نکته‌های زیادی هست که میتواند ما را به سود کردن در بازار بورس برساند. اما یک چیزی رو نباید از یاد ببرید.

نکته ی مهم برای سرمایه گذاری در بازار بورس

 

آن این نتکه هست که در بازارهای مالی، خصوصا در بورس، ضرر نکردن، خیلی سخت‌تر از سود کردن است. یعنی شما باید به حدی روی مبحث مدیریت سرمایه در بورس کار کنید که اگر وارد یک بازار مالی شدید، تا جایی که ممکنه اول ضرر ندید و بعد به سود کردن فکر کنید.

آموزش مدیریت سرمایه توی ایران، سابقه چندانی ندارد. در حالی که اگه یک سری به بازار فارکس، یا بورس‌های جهانی بزنید، می‌بینید که اولین نکته‌ای که خود کارگزاری‌ها و حتی مدرسین بورس به شما یاد میدهند این هست که مدیریت سرمایه در بورس را رعایت کنید.

خب، حالا که این مطلب اینقدر مهم است، من قصد دارم به شما یک آموزش جامع از مدیریت سرمایه در بورس بدم و به همه‌ی سوالاتتان در این زمینه پاسخ بدهم تا که با خیال راحت تری در بازار بورس فعالیت کنید و موفقیت بیشتری کسب کنید.

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار خانگی

 

مدیریت سرمایه در بورس چیست؟

 

ببینید وقتی در مورد مدیریت سرمایه حرف میزنیم، به زبان ساده داریم میگوییم که چطوری با سرمایه‌ای که در دستمان هست، برخورد کنیم که بتوانیم به سود بیشتری برسیم و بتوانیم چند برابرش کنیم. حالا مدیریت سرمایه در بورس هم دقیقا همین است.

ما باید بر اساس سرمایه‌ای که داریم یک استراتژی مدیریتی برای خرید و فروش سهم هایمان داشته باشیم تا که سه تا هدف را بهش برسیم. این سه تا هدف، توی بازار بورس این هست که: اول از همه ضرر نکنیم. دوم از بازار جا نمونیم و سوم اینکه سود کنیم.

شاید خیلی‌ها که تازه اومدن تو بورس و سود‌های بورسی را دیدند به این باور رسیده باشند که بورس ضرر ندارد. اما باید به شما بگوییم که بورس هم مثل هر بازار مالی دیگه‌ای ضرر دارد و اگر ما نتوانیم بحث مدیریت سرمایه در بورس را رعایت کنیم، طبیعتا ضرر سنگینی می‌کنیم.

اما نگران نباشید، تکنیک‌هایی هست که جلوی ضرر شما را برای همیشه میگیرد. یعنی وقتی شما اصول مدیریت سرمایه در بورس را یاد بگیرید، دیگر نیاز نیست که نگران ضرر کردن باشید. اصول مدیریت سرمایه در بورس به شما یاد میدهد که بیش از 90 درصد معاملاتتون رو همیشه با سود ببندید.

دومین نکته این هست که ما باید یک جوری مدیریت سرمایه در بورس انجام بدهیم که از بازار جا نمونیم. عمدتا روند بازار‌های مالی، همیشه صعودی هست و اگر نزولی هم داشته باشد، دوباره فازهای صعودی را در پیش دارد. اما این وسط خیلی مهم هست که در صنعتی سرمایه گذاری کنیم که در حال رشد می باشد.

پیشنهاد ما به شما :انواع مدیریت

مثال : یه موقع بازار صعودی هست، اما صنایع غذایی رشد خوبی ندارند. یک موقع بازار نزولیه اما می‌بینیم که مثلا صنعت بانکداری، در حال صعود در بازار هست. اگر ما بحث مدیریت سرمایه در بورس را به درستی بلد باشیم. هم توی غذایی‌ها سود می‌کنیم و هم توی بانکداری‌ها.

و مبحث سوم این می باشد که ما جوری مدیریت سرمایه در بورس را انجام بدهیم که همیشه نتیجه‌ی کارمان صعودی باشد. وقتی ما وارد بازار سرمایه میشویم، همیشه باید دیدمان به چند برابر کردن پولمان باشد، اما این زمانی نتیجه میدهد که ما استراتژی مدیریت سرمایه در بورس خودمان را بر اساس تکنیک‌های اصولی مدیریت سرمایه ترتیب بدیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

1-فعال باش!

 

اگر زندگی شما به این صورت هست که هر روز و  هر روز به سر کار می روید و بعد از سر کار بدون حوصله به خانه برمی گردید. و بعد از یک حمام جلوی تلویزیون دراز بکشید! پیشنهاد من به شما این نیست که قهرمان المپیک بشوید اما یادتان باشد برای اون چیزی که در ذهنتان دارید، این روند زندگی شما را به  آن موفقیت نمی رساند!

 

2- ساعت خواب، به وقت موفقیت تو!

 

کسایی که در زندگی خودشان همیشه تا دیر وقت بیدارهستند هر چند که به موفقیت هایی رسیده باشند!
اما از جهت های دیگه ای دارند به خودشان آسیب می زنند. مثل آسیب هایی که به سلامتی خودشان وارد می کنند . این نوع افراد موفقیت هایی کوتاه مدت را ممکن هست که تجربه  کنند و همین موفقیت های کوتاه مدت باعث بد تر شدن سبک زندگی لاکچری و حال اون آدم ها میشود چون گاهی همین موضوع مانع  رسیدن به موفقیت می شود.

پس بهتر است که ساعت خوابتان را تنظیم کنید.
این را  در نظر داشته باشید که تنظیم کردن خوابتان، صرفا زود تر خوابیدن نیست و باید صبح ها هم، سر زمان درست و اول صبح، مخصوصا صبح زود بیداری بشوید که انرژی خاص اون ساعت رو تجربه کنید تا بتوانید بهترین روند خودتان را در طول روز تجربه کنید.

پیشنهاد ما به شما: لایف استایل موفق

 

3- دوستای خودت رو تغییر بده!

 

خیلی از دوست های ما هستند که علاوه بر این که حال ما را خوب نمی کنند.بلکه بد تر حال ما را خراب می کنند و اون ها انرژی ما رو می گیرند و همان طور که خوتان بهتر می دانید ،هر آدمی میانگین  5 نفر افراد اطرافش هست که نزدیک ترین به اون فرد هستند. پس آدم هایی که دور و بر شما هستند و جمع دوستان شما را تشکیل می دهند با دقت انتخاب کنید، مخصوصا که اگر آدم تاثیر پذیری هستید.

 

4-  بچه دار شدن

 

خیلی از افراد هستند که فکر می کنند بچه دار شدن وحشتناکه. در صورتی که اگر برای بچه دار شدن شرایط را بررسی و مهیا کنید نه تنها بچه دار شدن احساس بسیار جدید و احساس خوبی در شما و همسرتان ایجاد می کند بلکه می تواند در هدفمند تر شدن زندگی شما تاثیر مثبتی داشته باشد

البته که تنها داشتن بچه نباید برای تغییر سبک زندگی لاکچری باشد! پس به این موضوع هم بسیار دقت کنید و شرایط را برای بچه دار شدن حتما باید بسنجید و احساسی تصمیم نگیرید!

5- ترک مواد اعتیاد آور

 

 

اگر سیگار می کشید، حتما آن را  ترک کنید! با این که خیلی حال فکر می کنند که سیگار، باعث کاهش استرس می شود، اما اعتیاد و وابستگی شما به سیگار و حتی تهیه آن، حال شما و استرس خودتان را بیش تر می کند. نگرانی از نگاه بقیه نسبت به شما ، بوی بد سیگار و نگاه بد شخصیتی نسبت به شما. و حتی از بین بردن دندان های شما! پس حتی اگر می خواهید که حال خوبی داشته باشید حتما سیگار را ترک کنید! 

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

6- یاد گرفتن مهارت جدید

 

یاد گرفتن مهارت جدید اگر به یکی از عادت های شما تبدیل شود می تواند امکان رشد پیدا کردن رو برای شما فراهم کنه. از طرفی با یادگرفتن مهارت های جدید می توانید درآمد خودتان را تا چند برابر افزایش دهید.

مهارت هایی که به آنها علاقه دارید را در برنامه خودتان بگانجانید.

 



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 6 راهکار اساسی برای تغییر سبک زندگی

 

قبل از این که 6 راهکار را به شما معرفی بکنم، باید به شما  بگم که باید این موارد رو بررسی کنید و بهترین راهکار رو متناسب به زندگی خودتان انتخاب کنید. پس بعد از انتخاب نسبت به هدف خودتان شخصی سازیش کنید. یادتان نرود که هدف باید واقعی و قابل اندازه گیری باشد.

به صورتی که شما در هر لحظه از زمان بتوانید مشخص کنید که چه قدر به هدف خود نزدیک شده اید و در کجای مسیر رسیدن به هدف خود قرار دارید. به همین دلیل تاکید می کنیم که هدف باید باید قابل اندازه گیری باشد.

پیشنهاد ما به شما: لایف استایل موفق

1-     مسافرت و جهانگردی

 

این موضوع را جدی بگیرید!

اگر امکانش رو دارید که به مسافرت بروید، حتما به سفری بروید که حالتان را خوب کند. حواستان باشد که سفری که به شما  استرس و نگرانی از پول خرج کردن بدهد، علاوه بر این که هیچ سودی برای شما ندارد. بلکه حال شما را هم بدتر می کند! پس در انتخاب این مورد دقت کنید!

 

2-     تغییر شغل

 

اگر کارتان حوصله شما را سر برده و برای توسعه شغلی برنامه ای ندارید، هدفی ندارید و علاقه ای به کارتان ندارید و حتی کاری که داری انجام می دهید مرتبط با مهارت های خودتان نیست، باید یک فکر اساسی بکنید! افراد شاغل حداقل یک سوم روز خودشان را در محل کار سپری می کنند. پس باید حواستان به این موضوع باشد تا شغل باعث بهتر شدن زندگی شما و سبک زندگیتان بشود.

 

3-     تغییر محل زندگی – خرید خانه جدید

 

اگر امکانش را دارید و می توانید جای بهتری زندگی کنید، حتما خانه ی خودتان را عوض کنید! حتما نباید اتاق خواب بزرگ داشته باشید! می توانید خانه ای کوچیک تر بخرید و با بقیه پولتان، یک سرمایه گذاری اصولی انجام بدید که ما به آن هوش سرمایه گذاری می گوییم ، به رویاهات و زندگی رویایی خودتان برسید. خیلی اوقات عوض کردن یک خانه و خرید یک خانه کوچک تر در یک محله بهتر، خیلی بیش تر از یک خانه بزرگ در یک محله نامناسب می ارزد! پس لازم است  که این کارو انجام بدید.

اگر شرایط مالی عوض کردن منزل خود را ندارید، سعی کنید در داخل خانه شرایط را فراهم کنید با یک هزینه کم تر خانه را به اون چیزی که می خواهید تبدیل کنید. مثل :

  • رنگ کردن منزل
  • تغییر دکوراسیون
  • عوض کردن بعضی از وسایل منزل
  • و …

حواستان باشد که در این مورد نباید زیاده روی کنید و همیشه سعی کنید از راه درست، کاری کنید که پولتان برای شما پول بسازد.

یک اصطلاح معروف دارند که می گویند: باید کاری کنی که پولت بچه دار بشه.

 پیشنهاد ما به شما:راه اندازی کسب و کار

4-     هدف گذاری های عالی جهت رسیدن به زندگی عالی

 

همان طور که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم برای رسیدن به یک زندگی عالی باید یک هدف گذاری عالی داشته باشید. و برای آن برنامه ریزی کنید، هدف گذاری های خودتان را به هدف های کوچک تر تقسیم کنید و در راه رسیدن به اهداف خودتان ثابت قدم باشید  که این موضوع ساده ترین روش موفقیت است.

 

5-     داشتن دفتر خاطرات و داشتن زندگی نامه

 

انجام دادن این کار باعث میشود که هر از گاهی نگاهی به گذشته بندازید. که از اشتباه های خودتان درس بگیرید، و از موفقیت هایی که داشتید، اعتماد به نفس بگیرید!

 

.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

ابعاد سبک زندگی لاکچری:

 

شیوه زندگی یا سبک زیستن که منعکس‌کننده گرایش‌ها و ارزش‌های یک فرد یا گروه است مثل:

  • رفتار ها و عادت ها (Habit)
  • نگرش و ذهنیت
  • سلیقه‌ و انتخاب
  • معیارهای اخلاقی افراد (Ethical standards)
  • سطح اقتصادی
  • و …

که همه ی این ها قطعا در لاکچری لایف افراد تاثیر گذار خواهند بود اگر قبل از هرچیزی از خود سول پرسیده باشند که لایف استایل چیست؟

 

سبک زندگی، ذهنیت، شخصیت و انتخاب

 

خیلی از افرادی که سبک زندگی خودشون رو آزادانه انتخاب نکردن ، دچار سردرگمی هایی میشن . که این سردرگمی ها ، تاثیر منفی زیادی در زندگی اون فرد می زاره . این تاثیر منفی به طوریه که در انتخاب شغل اون فرد هم تاثیر می زاره. لایف استایل ها باعث ایجاد ذهنیت میشن و همون طور که می دونیم ذهنیت افراد، نقش زیادی در انتخاب های فرد داره و قطعا قسمت زیادی از شخصیت یک فرد را ذهنیت آن آدم تشکیل میدهد.

پیشنهاد ما به شمالایف استایل

لایف استایل افراد موفق  سه سطح دارد به همین خاطر هر کسی که دوست داشته باشد به صورت تخصصی بررسی کند، باید مطالاعات خودشان را در سطح های زیر انجام بدهند :

  • بخش ساختاری
  • بخش موقعیتی
  • بخش فردی

 

تاثیر  لاکچری لایف در پیشگیری از بیماری ها

 

قطعا همه ی ما در زندگی خودمان، نگرانی هایی داریم که یکی از بزرگ ترین آنها ، سلامتی ماست .

خیلی از افرادی که معمولا هر شش ماه نزد پزشک مراجعه می کنند. و تست سلامتی (Health Check up) میدهند. آزمایش هایی میدهند و از آن آزمایش ها برای سنجش سلامتی خودشان استفاده می کنند. اما از بین همین افراد، افراد زیادی هستند که اصلا به لاکچری لایف خودشان هیج توجهی ندارند! 

در صورتی که یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از بیماری ها، مخصوصا بیماری های سخت، تغییر سبک زندگی  هست. اصلاح لاکچری لایف میتواند از لحاظ روانی و فیزیکی یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف در انسان ها باشد.

امروزه در کشور های توسعه یافته، کلینیک ها، مراکز روانشناسی و مشاوره، آنالیز های مربوط به لایف استایل چیست؟ رو انجام میدهند و خیلی اوقات کلینیک های تخصصی در این زمینه وارد شدند و در حال خدمات دهی هستند. پس این موضوع شفاف هست که دنیا به این سمت در حال حرکت هست که افراد با توسعه ی فردی و تغییر سبک زندگی و … بتوانند به بهترین و با کیفیت ترین سبک زندگی خودشان برسند و معنای موفقیت در زندگی و افزایش انگیزه را بفهمند!

 

سبک زندگی و افراد تاثیر گذار 

 

همه ی ما در زندگی خودمون قطعا افرادی رو دیدیم که با بعضی از انتخاب هاشون، نوع تفکر اون ها هم متفاوت شده؛ انتخاب هایی مثل:

  • انتخاب همسر
  • انتخاب شغل
  • انتخاب محل زندگی
  • انتخاب دوست ها
  • ارتباط با بعضی از اعضای فامیل
  • انتخاب شریک کاری درست
  • و …

با بررسی همه ی این ها متوجه میشیم که شیوه زندگی هر فرد یا گروهی، منعکس کننده ذهنیت، و شخصیت فرد هست و این می تونه ترکیبی از نیاز های اون فرد، انگیزه های درونی، تصورات و خواسته های افراد یک جامعه مربوط باشه.

 

انواع لایف استایل اجتماعی

 

1-     لایف استایل فعال، زندگی فعالانه 

 

یک از انواع لایف استایل مربوط به برقرار اراتباطات اجتماعی است. افرادی که در زندگی خودشون پر از جنب و جوش هستند؛ به طوری که در اکثر رویدادها شرکت می کنند – مثل رویداد های سیاسی و اجتماعی، مثل انتخابات برای کسب رای مردم، رویداد های فرهنگی مختلف در جامعه و …- که این افراد در دسته افراد با شخصیت فعال قرار می گیرند.

2-     لاکچری لایف انضباطی

 

افراد که اعتقاد شدید به یک موضوع دارند و بر یک موضوع که دارای رفتار های انضباطی سخت هست پافشاری می کنند. این افراد معمولا در زندگی خودشان، به اجرای کارها بر اساس نظم و قوانین، خیلی اهمیت می دهند ولی باید روی تحمل فشار و کنترل عصبانیت خودشان کار کنند البته باید این موضوع را با انضباط شخصی متفاوت دانست زیرا دو مقوله کاملا جدا هستند.

3-     اجتماعی

 

همون طور که از اسم آن مشخص هست، این مربوط به سبک زندگی اجتماعی (social life) هست که تاثیر زیادی بر روی حال خوب افراد دارد و افرادی اجتماعی در این گروه قرار دارند. در واقع افرادی خوش صحبت هستند و افراد دیگر از معاشرت با این افراد لذت می برند.

4-     سبک روستایی و عشایری

 

همون طور که همه ی ما می دونیم این افراد، به طور ثابت در یک مکان اقامت نمی کنند و دائما از محلی به محل دیگر در حال حرکت هستند. فرهنگ این افراد مربوط به فرهنگ عشایری هست و فرهنگ مخصوص به سبک زندگی عشایری دارند. در زندگی کشاورزی هم، زندگی بر پایه کشاورزی و زندگی روستایی دارند.

5-     سبک ساده

 

خیلی از افراد در جامعه هستند، که به حداقل ها راضی اند، و قطعا چیزی که باعث این سبک از زندگی میشود، ذهنیت اون هاست. این افراد با ذهنیت راضی به حداقل ها، معمولا در زندگیشون پیشرفت آن چنانی نخواهند داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

لایف استایل چیست ؟ – لایف استایل افراد موفق به چه صورت است؟

 

تا به حال به این نکته تو.جه کرده اید که افراد موفق و یا ثروتمند برای خود از چه سبکی برای زندگی استفاده می کنند؟ آیا  اصلا آن ها سبک خاصی برای زندگی دارند و یا مانند تمام افراد دیگرا چه غنی و چه فقیر فکر می کنند و یا رفتار می کنند؟ به نظر شما آن ها چگونه به موفقیت می رسند ؟ آیا سبک زندگی آن ها  اصول خاصی دارد؟  آیا آن ها برای خود لایف استایل خاصی تعریف کرده اند؟

با این تفاسیر اگر ذهن شما نیز درگیر این موضوعات است  و در این باره سوالاتی همچون سوالات بالا دارید به خواند ادامه دهید زیرا قرار است به همیه این سوالات به شما پاسخ دهیم. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به این سؤال پاسخ دهیم که لایف استایل چیست؟ و به طور کلی لایف استایل افراد موفق کدام است؟ و مزایایی که این مفهوم می تواند برای هر یک از ما داشته باشد را تجزیه و تحلیل کنیم.

با دنبال کردن پیج استاد ماهان تیموری اهمیت بالای این موضوع را درک خواهید کرد و می بینید که افراد موفق چگونه از این روش برای رشد و ارتقا خود استفاده می کنند.

همان طور که گفتیمخیلی از افراد موفق در دنیا به کمک  لایف استایل خوب  به  موفقیت و پیشرفت می رسند. این در حالی است که آن ها موارد لازم را به صورت مدام انجام می دهند . اما واقعا لایف استایل چیست که چنین تاثیری روی زندگی افراد دارد ؟ و چگونه تا این حد در زندگی و موفقیت انسان ها نقش دارد ؟

زندگی نامه افراد موفق

 

چون زمانی که زندگی نامه ی افراد موفق را مطالعه و تجزیه و تحلیل می کنیم به این نتیجه می رسیم که همه ی آنها در بسیاری از موارد شبیه به هم عمل کرده اند و همین نیز باعث شده است که در برخی از موارد به بیشترین دست آورد ها برسند. یعنی انسان ها با انجام دادن بسیاری از موارد که به صورت مستمر نیز انجام می دادند به جایگاهی رسیدند که گمان می کردند با در دسترس داشتن بسیاری از ویژگی های خاص به موفقیت رسیده اند درحالی که بعد از بررسی هایی که انجام داده شد به جایگاهی رسیدند که به این نکته رسیدند همه آنها از یک سری اصول مشترک پیروی کرده اند آن هم بدون اینکه خودشان از آن با خبرباشند.

بله درست است برای به موفقیت رسیدن باید یک سری موارد را به صورت ناخودآگاه و یا خودآگاه انجام داد و یک سری تغییرات را در زندگی و نحوه آن اعمال کرد که با استفاده از آن بتوانند خود را شبیه به دیگر ثروتمندان و موفق ها کرد تا بعد از مدتی بتوانند پای خود ر در جای آنها بگذارند و در راستایی قرار بگیرند که همیشه دوست داشتند در انجا باشند.

بعد از بررسی هایی که انجام  شدبه نکته جذاب دیگری نیز درمورد افرادی که لایف استایل خاصی دارند، رسیدند که آن هم این بود که تقریبا همه افراد موفق قبل از به هدف رسیدن،الگویی اخلاقی و رفتاری داشتند که به انها کمک می کرد تا بتوانند بهتر در این مسیر قرار بگیرند و راه آنها مشخص تر باشد تا با استفاده از همین الگو بتوانند بهتر در این مسیر قرار بگیرند و رفتار های مشخص تری در راستای  هدف گذاری و برنامه ریزی و در نهایت به هدف رسیدن انجام بدهند به همین خاطر سبک زندگی خود را با توجه به همین اصول بنا نهادند.

چون زمانی که شما با استفاده از الگو گرفتن از نسان های موفق از آنها تقلید می کنید به جایگاهی می رسید که می توانید خودتان شرایط را آماده کنید و خودتان رفته به رفته همچون آنها ببینید و فکر کنید به همین دلیل نیز می توانید همچون آنها به موفقیت برسید و لاکچری لایف خود را انجام دهید.

 

لایف استایل چیست ؟

 

لایف استایل یعنی چی یا سبک زندگی روزانه چگونه است  ،این ها می تواند شامل موارد مختلفی مثل نوع انتخاب ها ، سلیقه ها و … باشد. در واقع می توان گفت که لایف استایل افراد موفق، روش زندگی فرد یا گروهی از افراد هست که بستگی به فرهنگ و شرایط متفاوت هست. که در ادامه ی مقاله  کلیدی و مفید با هم انواع لایف استایل را بررسی می کنیم و از خودمان بپرسیم که لایف استایل یعنی چه؟ ولی واقعا لایف استایل چیست؟

 . توی این مقاله سه مورد اساسی داریم که با اون ویژگی های آن ها رو بررسی می کنیم:

  • زیبایی شناختی ها و تاثیر اون ها در لایف استایل
  • تفاوت های زیبایی شناختی ها و تفاوت آن ها 
  • ابعاد متغیر زندگی

قبل از این که ادامه بدیم لازمه که در مورد ابعاد متغیر زندگی صحبت کنیم …

ابعاد متغیر، در واقع ویژگی هایی هستند که معمولا همه روزه در زندگی ما دست خوش تغییر سلیقه های انسان های مخلف میشوند.مثل مد های مختلف در نوع پوشش، استایل، سبک موسیقی و …

 پیشنهاد ما به شما: انگیزه در کار

چرا باید سبک زندگی داشته باشیم ؟

 

شیوه زندگی هر کسی مخصوص زندگی همان فرد هست، که تاثیر گذاری اون سبک زندگی لاکچری باعث نتایج زندگی آن فرد میشود، که قطعا اگر از خودتان بپرسید لایف استایل یعنی چه؟ می توانیم سبک زندگی خوبی داشته باشیم، بفهمیم چگونه شاد زندگی کنیم و قطعا به موفقیت برسیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

بازار کار رشته‌ی مدیریت بازرگانی

 

این رشته  در ایران یک رشته‌ی نوپا و جوانی می باشد و می شود گفت که در همین دهه اخیر با توجه به اینکه دانشگاه و مراکز زیادی دارند نیروهای این رشته  تربیت میکنند، اما باز هم نیروی متخصص کمی در این حوزه وجود دارد و این تقاضا را در شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات بسیار افزایش داده.است

من اگر بخواهم یک جمله قطعی به شما بگویم و خیالتان را از این رشته و بازار کارش راحت کنم، باید به شما بگویم که اگر در یک دانشگاه خوب درس بخوانید، اگر یک رزومه قوی داشته باشید و اگر بتوانید برای خودتون یک تجربه‌ای هم دست و پا کنید، صد در صد بدون شک یک کار عالی در انتظار شماست.

اما اگر به هر دلیلی فکر می‌کنید که پتانسیل تان کمترهست و در یک حد متوسط تری این شرایط را دارید، نگران نباشید. اگر شما یک سری به آگهی‌های استخدامی در ادارات و سازمان‌های مختلف بزنید، می‌بینید که به تعداد شهرها و سازمان‌های کشور و همه‌ی شعبه هایشان نیاز به کارمند وجود دارد و میتوانید بدون شک یک پوزیشن کاری برای خودتون دست و پا کنید.

پیشنهاد ما به شما: انواع مدیریت

لازمه موفقیت در این رشته 

 

لازمه موفقیت در رشته مدیریت بازرگانی، توانایی برقراری ارتباط با دیگران و تعامل برقرار کردن با دیگران است؛ چرا که بازرگانی سازمان برای موفقیت، باید اطلاعات مناسب و کاملی  از محیط کسب و کار و به خصوص مشتریان داشته باشد تا بتواند به وسیله آن تحلیل مناسب و جامعی داشته باشد.

برای این امر نیاز به یک تیم‌سازی دقیق است و البته دارا بودن مهارت‌های رهبری نیز می‌توانند سبب موفقیت بیشتر  شما شوند. همچنین، دانش آموخته  این رشته ، باید به مسائل اقتصادی علاقه‌مند باشد، خلاقیت و توانایی حل مسئله داشته باشد و هر مسئله‌ای را از جنبه‌های گوناگون مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

برای موفقیت بیشتر دانشجوی این رشته باید بتواند خوب تحلیل و ارزیابی کند و بتواند بینش دقیقی از اتفاقات داشته باشد، کمی پیش‌بینی بلد باشد و بتواند با اطلاعاتی که از محیط اقتصادی داخلی و خارجی به دست می‌آورد بهترین پیشنهادات را ارائه کند. به عنوان مثال، تاثیر تغییرات نرخ ارز، تغییرات جمعیت، قوانین و مقرراتی که دولت و مجلس تصویب می‌کند را به خوبی درک و اثری که روی کسب و کارها دارند را بررسی کرده و قبل از سایر رقبا راهکارهای خود را ارائه کند.

پیشنهاد ما به شما: کار آفرین موفق

 

درآمد مدیر بازرگانی

 

جهت وارد شدن به این رشته  لطفاً اولویت را مباحث مالی قرار نداده و فقط به بازار کار آن اکتفا نکنید، چراکه اگر این رشته با روحیات، علایق، انتظارات شما هماهنگی نداشته باشد نمی‌توانید در آن به موفقیت و درآمد مناسب و قابل قبولی برسید. بنابراین از درآمد خود در این رشته قطعا رضایت نخواهید داشت.

موفقیت در این رشته نیازمند مطالعه زیاد، تحقیق و بررسی، تفکر و برنامه‌ریزی، داشتن هوش بالا، توانایی در دیدن فرصت‌ها، توانایی حل مسئله، توانایی برنامه‌ریزی، انجام کار تیمی، هدف‌گذاری، مذاکره حرفه‌ای، توانایی انتخاب شایسته نیروی انسانی و به کارگیری صحیح آن‌ها است.

وقتی تقاضا در یک شغلی زیاد باشد، طبیعتا در آمد هم بالاتر می رود. اما برای مدیریت بازرگانی و درآمد این رشته طبق تحقیقاتی که تیم ماهان تیموری انجام داده، نمیشه نرخ معینی روشن کرد. این بسته به انتخاب شما داره.

اگر شما در یک اداره دولتی مشغول به کار بشید، طبیعتا یک درآمد محدود دارید ولی این درآمد ثابت هم به مراتب از خیلی از ردیف‌های شغلی دیگه بالاتر است. پس این برتری را دارید که اگر وارد یک شرکت دولتی هم شدید به مراتب درآمدتان از میانگین جامعه بالاتر باشد.

ولی از یک طرف دیگه اگر بخواهیم بررسی کنیم باید به شما بگویم که شما میتوانید در برندهای معتبر کار کنید و در آمد‌های میلیونی داشته باشید. چون اگر به ردیف‌های شغلی در برند‌های معتبر نگاه کنید، درآمد یک مدیر بازرگانی، با در آمد مدیران ارشد یکی هست و این یعنی درآمد چند ده میلیونی.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 از مدرک مدیریت بازرگانی چه انتظاری باید داشت؟

 

یکی از سوال های اساسی که برای ورود به هر رشته‌ای باید از خودتان بپرسید این هست که وقتی که یک مدرک را گرفتید چه انتظاری از اون مدرک دارید؟ این سوال را میشود به دو صورت پاسخ داد. یک باید ببینیم که وقتی که در طول گرفتن مدرک چه چیزی یاد می‌گیریم. و دو اینکه وقتی مدرک رو گرفتیم چه دستاوردی به دست می آوریم؟

رشته‌ی بازرگانی در دانشگاه، برخلاف تصویری که همه از این رشته دارند، یک رشته تئوری نیست و کاملا عملی و تحقیقاتی هست. یعنی شما برای یادگیری این رشته، تنها نیاز به چند واحد از نظریات این رشته دارید و باقی وابسته به کار و تحقیق خودتان هست.

اصولا وقتی از این رشته  صحبت میشود، در باب یک مدرک عمومی صحبت میشود که بسته به علاقه‌ی شما به عنوان کسی که دارید در این رشته تحصیل می‌کنید، گرایش‌های مختلفی به خودش میگیرد و تخصصی تر می شود.

 

شما میتوانید در مدیریت بازرگانی، تبدیل به یک استراتژیست قوی بشوید و یا میتوانید در مسائل مربوط به امور تجارت بین الملل اطلاعات خودتان را بالا ببرید و در این زمینه فعالیت کنید. چیزی که مهم هست، علاقه شماست و تحقیقات و مطالعاتی که باید انجام بدید.

پیشنهاد ما به شماانواع مدیریت در سازمان ها

 

 

اما اگر توصیه‌ی تیم ماهان تیموری را در این زمینه می‌خواهید باید به شما  بگویم که بهترین راه برای کسب بیشترین بازده از مدرک این رشته، آن هم در  زمانی که دارید درسش را میخوانید این هست که به کار هم مشغول بشوید.

یعنی بجای اینکه فقط کتاب بخوانید و یا کلاس‌های دانشگاه را با یک نمره‌ای پاس کنید، به این فکر باشید که فضای کار را هم تجربه کنید. برای اینکار نیاز نیست حتی به این فکر کنید که حتما یک حقوقی هم داشته باشید، نه. بلکه مهم این هست که به یک سری سازمان‌ها و یا حتی شرکت‌های خصوصی به عنوان کارآموز بروید و کار یاد بگیرید.

اما سوال بعدی‌ای که باید بهش پاسخ بدهیم این هست که بعد از اینکه مدرکمان را از دانشگاه گرفتیم چه اتفاقی میفتد؟ اگر بخواهم راحت به شما  پاسخ بدهم، بعد از گرفتن مدرک، شما پتانسیل این را دارید که از یک کارمند معمولی گرفته تا یک متخصص درجه یک با حقوق بسیار بالا، برای خودتان کار پیدا کنید.

 

 

این دیگر بستگی به این دارد که شما چقدر تجربه کسب کردید و از آن مهم تر بستگی دارد که چقدر رزومه قوی‌ای داشته باشید. اکثر دانشجوهای این رشته در مراکز درجه یک و برندهای معتبر در حال کار هستند، کسانی هستند که مقاله‌های متعددی دارند و در همایش‌های مختلفی شرکت کردند.

پس در یک جمع بندی این را باید به شما بگویم که انتظار شما از این مدرک فقط وابسته به یک چیز هست و اون چیزی نیست جز تلاش شما. هر میزان که تلاش شما بیشتر باشد، هر مقدار که رزومه شما قوی تر باشد، سطح انتظارات شما هم میتواند بالاتر برود.

 

چجوری بفهمیم که رشته مدیریت بازرگانی برای ما مناسبه؟

 

هر چند که هیچ وقت تیم ماهان تیموری در حوزه‌ی مشاوره کاری و اقتصادی وارد نشده و حوزه فعالیتش در زمینه‌ی آموزش می باشد، اما من این سوال را اینجا مطرح کردم، به این دلیل که بعضیا بدون اینکه بدونن ایا علاقه‌ای به این رشته دارند یا نه، فقط برای شهرتی که این رشته دارد، واردش میشوند.

اما اگر دوست دارید بدانید که این رشته بدرد شما میخورد یا نه؟ باید دو تا نکته را بهش توجه کنید. یک اینکه بهش علاقه داشته باشید و علاقه از کجا میاد، از آگاهی. پس اگر میخواید برید و در رشته‌ی مدیریت بازرگانی شروع به تحصیل کنید، باید ببینید که اصلا دوس دارید در فضای مدیریتی باشید و استرس بالای مدیریت رو در کنار مزایای بسیار عالیش تحمل کنید؟

برای اینکه مقداری بیشتر از این رشته سر در بیارید، کافی هست که یک چند باری به یک مشاور سر بزنید و یا در یکی از شرکت‌ها چند روزی با یک مدیر بازرگانی صحبت کنید و شرایط کارش را ببینید و مشاهده کنید که آیا این همان چیزی هست که شما به آن علاقه دارید یا که نه؟

البته مطالعه کردن هم میتواند خیلی به شما کمک کند و میتواند اطلاعات خوبی به شما بدهد. اما دومین نکته این هست که ” شما باید خودتان را آنالیز کنید و ببینید که آیا انرژی فعالیت‌های تحصیلی، تحقیقی و مدیریتی را دارید یا نه؟ “.

مدیریت بازرگانی جیست؟  وقتی ما از این رشته  صحبت می‌کنیم به طور خیلی خلاصه داریم از تجارت، یادگیری زبان انگلیسی، اقتصاد، اصول مدیریت و… صحبت می‌کنیم. فردی که به این رشته  ورود میکند باید خیلی انگیزه و انرژی داشته باشد که از همه لحاظ خودش را قوی کند.

مقاله پیشنهادی ما به شماجدیدترین ایده های پولسازی

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

هدف از رشته مدیریت بازرگانی

 

هدف این رشته این است که بتواند افرادی را تربیت کند که به درستی از وظایفی که شرکت های بازرگانی مخصوصا در مورد مسائل مرتبط با مسائل بازار و تجزیه و تحلیل مشکلات آن ها اطلاعات کافی به دست آورند. همچنین این رشته به دانشجویان یاد می دهد مهارت های خود را در مورد تحلیل  اوضاع و شرایط اجتماعی ، شرایط اقتصادی ، سیاسی بالا ببرند  تا بتوانند در نهایت به شرکت ها و یا سازمان ها مشاوره های لازم را ارائه دهند.

به همین خاطر افرادی که از این رشته فارق التحصیل می شوند مهارت هایی مانند امور بازرگانی، بازاریابی، منابع انسانی تحلیل  امور اقتصادی و مالی پیدا می کنند که در نتیجه باعث می شود آن ها بتوانند در شرکت ها و سازمان های دولتی در قسمت امور اجرایی سمت مدیریتی به دست آورند و مسئولیت های زیادی را بر عهده بگیرند.

با این وجود فرصت های شغلی دیگری برای این افراد وجود دارد. به طور مثال این فرصت برای آن ها وجود دارد که در پروژه های تحقیقاتی که امروزه در حال افزایش است مشغول به فعالیت شوند و به شرکت های بزرگ در این مورد کمک کنند. با این وجود دانشجویان و فارق التحصیلان این رشته باید به این نکته توجه کنند که مواردی که آموخته اند کامل نیست.

به همین خاطر آن ها در بازار کار باید تجربه هایی را نیز به دست آورند . برای این کار بهتر است دانشجویان هنگام تحصیل در شرکت های مختلف استخدام شوند تا بتوانند هنگام فارغ التحصیلی به راحتی سمت مدیریتی به دست آورند . این موضوع به این اشاره دارد که بهتر است افراد شاگردی این رشته را انجام دهند تا بتوانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

پیشنهاد ما به شما: انواع مدیریت را بشناسیم

 وظایف مدیریت بازرگانی

 

بنیاد این رشته در جهان، برای مدیران بازرگانی شرح وظایفی تعریف کرده است که به نظر من نه تنها کامل ترین لیستی هست که تا به حال از وظایف مدیران بازرگانی ارائه شده بلکه میتواند یک چک لیست خیلی دقیق برای همه کسانی باشد که در حوزه مدیریت بازرگانی فعالیت می کنند.

1) نخستین وظیفه‌ی مدیر بازرگانی در هر مجموعه‌ای، نظارت بر تمامی برنامه‌هایی است که مدیر کل و یا مدیران ارشد برای شرکت وضع کرده‌اند. در واقع چشم انداز راهبردی مجموعه، تنها به دست مدیر بازرگانی کنترل و نظارت می‌شود و به ثمره می‌رسد.

2) مدیر بازرگانی در هر مجموعه‌ای، وظیفه دارد برنامه‌های ارائه شده از سوی مدیران ارشد را تدوین کند. چرا که او با تمامی افراد مجموعه از سویی ارتباط نزدیک دارد و از سوی دیگر با مشتریان و مارکت هدف نیز ارتباط مستقیمی برقرار می‌کند.

3) پیگیری برنامه‌های خرید، تامین اقلام و مطالعات مربوط به دیتاهای سایر بخش‌ها نیز کاملا بر عهده مدیر بازرگانی می‌باشد.

4) ارزیابی تبلیغات و کنترل میزان اثر بخشی و نفوذ بر مخاطب، از عمده وظایف این حوزه  در هر مجموعه به حساب می آید.

5) مطالعات تخصصی مربوط به رضایت مشتری‌ها و بررسی نحوه عمل کرد بخش‌های مختلف فروش نیز بر عهده مدیریت حوزه بازرگانی می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

بررسی تاثیر محتوای تکراری روی سئو سایت | چرا اثر منفی دارد؟

 

هدف از ارائه این مطلب بررسی تاثیر محتوای تکراری روی سئو سایت است. امروزه ما با یک مشکل خاص برای سئو مواجه هستیم. به عبارت ساده‌تر، محتوایی که در صفحات مختلف وب، در یک سایت یا در سایت‌های مختلف یکسان یا تا حد زیادی مشابه تکرار می‌شود، درگیر پنالتی گوگل خواهد شد.

این عمل عموماً نتیجه بهینه‌سازی ضعیف یا تنبلی نویسنده محتوا است و می‌تواند باعث بدتر شدن رتبه صفحات و به طور کلی مشکل در موقعیت‌یابی این محتوا شود. در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد این نوع محتوا، نحوه تشخیص آن و چگونگی حل این مشکل بدانید را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

تاثیر محتوای تکراری روی سئو سایت و تعریف آن

 

قبل از بررسی تاثیر محتوای تکراری روی سئو سایت ابتدا به تعریف آن می‌پردازیم. اگر بخواهیم تعریفی دقیق ارائه کنیم، این محتوا که در انگلیسی به آن Duplicate Content می‌گویند، محتوایی است که به عنوان یک کپی یکسان یا بسیار مشابه در یک وب‌سایت واحد یا در چندین دامنه ظاهر می‌شود. بنابراین هر محتوایی که در بیش از یک آدرس وب یافت می‌شود، محتوای کپی شده یا تکراری به شمار می‌آید. این عمل می‌تواند منجر به پیامد جدی برای سئو سایت شود.

“همچنین در نظر داشته باشید که بخش‌هایی از متن که به زبان‌های دیگر باشد، محتوایی تکراری در نظر گرفته نمی‌شوند. علاوه بر آن نقل‌قول‌ها (حتی کل پاراگراف‌ها) به عنوان یک خطا شناسایی نمی‌شوند.”

پیشنهاد ما به شما: کلمات کلیدی

تاثیر محتوای تکراری روی سئو سایت و دلیل اشتباه بودن استفاده از این نوع محتوا

 

در حالی که محتوایی که تکراری باشد از نظر فنی جریمه به همراه ندارد، هنوز هم گاهی اوقات می‌تواند بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو تأثیر منفی بگذارد. وقتی چندین محتوای به طور قابل توجهی مشابه در بیش از یک موقعیت در اینترنت وجود داشته باشد، گوگل برای تصمیم گیری اینکه کدام نسخه برای آن جستجوی خاص بیشتر مرتبط است به مشکل می‌خورد.
به طور کلی Duplicate Content مشکلی است که باید به فکر راه‌حل برای آن باشیم زیرا هیچ‌گونه ارزشی در زمینه تجربه کاربر در صفحات سایت که باید نقطه کانونی هر محتوای منتشر شده باشد، ارائه نمی‌دهد. بیایید با مثالی تاثیر این نوع محتوا روی سئو سایت را شفاف‌تر کنیم: با تصور کردن خود در جایگاه یک کاربر، آیا به طور مرتب از سایتی بازدید می‌کنیم که دارای مقالات غیر اصلی و محتوای کپی شده است یا مایل هستیم منبع اصلی این اطلاعات را مستقیما بخوانیم؟

علاوه بر مشکلات در جستجوی ارگانیک، محتوای تکراری همچنین می‌تواند نقض‌کننده خط ‌مشی‌های Google AdSense Publisher باشد و این می‌تواند از استفاده از Google Ads در سایت‌هایی با محتوای کپی یا تکراری جلوگیری کند. صفحاتی که محتوای دیگران را با تغییرات جزئی از طریق بازنویسی دستی آن یا جایگزینی برخی اصطلاحات با مترادف‌های ساده کپی می‌کنند، هیچ ارزش اساسی را به کاربر ارائه نمی‌دهند.

تاثیر محتوای تکراری روی سئو سایت در بخش خارجی سایت

 

محتوای تکراری خارجی، حالتی است که یک قطعه کامل از محتوا یا بخشی از آن (مانند یک پاراگراف) در چندین سایت تکرار شود.
این خطا می‌تواند ناشی از یک سری عوامل باشد؛ به عنوان مثال در شرکت های تجارت الکترونیکی که برگه های محصول ارائه شده توسط سازنده اصلی یک کالا را برای فروش به صورت تکراری و بدون تغییر منتشر می‌کنند، زیاد است. اما گاهی اوقات می تواند به صورت عمدی و یک تکنیک دستکاری برای کنترل رتبه‌بندی موتورهای جستجو یا کسب ترافیک بیشتر باشد.


احتمالی که گوگل متوجه آن می‌شود و سعی می‌کند آن را مجازات کند (با جریمه کردن رتبه سایت‌های درگیر یا حتی حذف سایت‌ها از ایندکس). زیرا روش‌های فریبنده مانند این می‌تواند باعث تجربه کاربری نامطلوب شود. این به نوعی یکی از موارد منفی در تاثیر محتوای تکراری روی سئو سایت است.
علاوه بر این، این نوع محتوا باعث شرمساری ربات گوگل نیز می‌شود؛ چراکه کاربران در مواجهه با محتوای یکسان در URL های مختلف، در ابتدا نمی‌توانند بفهمند که منبع اصلی کدام است و در نتیجه مجبور می‌شوند برای اولویت‌بندی عواملی مانند تاریخ نمایه سازی، اعتبار سایت و غیره را بررسی کنند.

پیشنهاد ما به شما: سئو مقالات



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

مدیریت بازرگانی چیست؟ _ کار مدیر بازرگانی چیست؟

 

  آیا میدونید  مدیریت بازرگانی چیه؟ و یک مدیر بازرگانی چه کاری انجام میدهد؟ از بازار کار و درآمد این رشته اطلاعی دارید؟ اگر دوس دارید جواب همه سوالاتتان را بگیرید، این مقاله بهترین گزینه برای شماست.

 مدیریت بازرگانی یک رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی می باشد، این رشته ابتدا در کشور فرانسه و از دانشگاه ESCP Europe شروع شد ، این رشته به دانشجویان مهارت‌های اداره سازمان را آموزش می‌دهد، همچنین به بحث در مورد چگونگی کنترل سود، سرمایه، هزینه و استفادهٔ بهینه از امکانات موجود می‌پردازد و برای تک به تک این اتفاقات راهکار و آموزش ارائه می دهد.

 

این گرایش از قدیمی‌ترین گرایش‌های مدیریت است که کار خود را در سال ۱۳۳۳ به موجب عقد قرارداد بین دانشگاه تهران و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به منظور تربیت مدیران برای اداره سازمان‌های دولتی و خصوصی، در دانشکده حقوق دانشگاه تهران با همکاری گروهی از استادان آمریکایی آغاز کرد، سپس این رشته در مقاطع و گرایش‌های مختلف و در دانشگاه‌های گوناگون کشور گسترش یافته و همینک در غالب دانشگاه‌های دولتی، آزاد و پیام نور ارائه می‌گردد.

اما با توجه به اینکه سابقه رشته مدیریت بازرگانی در ایران به دهه 30 برمی گردد اما در کل می توان گفت که این رشته، یکی از رشته‌های نوظهور در ایران محسوب میشود و می توان گفت که حدودا ده سالی می باشد که کاملا شناخته شده هست و خیلی هم طرفدار پیدا کرده است.

راستش را بخواهید اگر بخواهیم به زبان ساده به شما بگوییم،  این حوزه رابط میان مجموعه‌های اقتصادی و کاری با مشتریان می باشد. اما این جمله خیلی از وجوه کاری این رشته را به ما نشان نمی دهد و تعریف کاملی نیست.

پس بهترین راهی که به ذهن من رسید این بود که یک مقاله آموزشی برایتان بنویسم و سعی کنم که تمامی جنبه‌های کاری و وظایف مدیر بازرگانی را برایتان بگویم و شما را از این رشته و پتانسیل هایش آگاه کنم. چیزی که در این مقاله برایم مهم هست این می باشد که:

” شما بدانید چه شغل هایی برای این رشته وجود دارد و بعد از آن وظایف مدیریت آن در یک مجموعه را بدونید و بعد با هم سر این بحث کنیم که اگر بخوایم این رشته رو در دانشگاه دنبال کنیم، باید چه کار کنیم و چطوری میتوانیم بفهمیم که این رشته، یک رشته‌ی پولساز و خوب برای ماست؟ “.

پیشنهاد ما به شما: ایده های پولساز 

مدیریت بازرگانی چیست؟

 

این جمله شاید اولین جمله‌ای باشد که در تعریف این رشته گفته میشود: ” مدیر بازرگانی، مسئول موفقیت یک مجموعه‌ی کاری در زمینه‌ی ارتباطات و فروش است. “. اگر بخواهم مقداری بیشتر این جمله را توضیح بدهم باید بگوییم که:

” مدیریت بازرگانی، بعد از مدیر کل، یکی از مهم ترین مدیران یک شرکت محسوب میشود. در واقع یک مدیر بازرگانی تمام مسئولیت‌های مربوط به خرید، فروش، ارزیابی تامین کنندگان، پیگیری قرار دادها و رسیدگی به امور مشتریان یک مجموعه رو انجام میدهد.

اما علاوه بر همه‌ی این کارها، یک مدیر بازرگانی، برنامه‌های تبلیغاتی یک مجموعه را هم بر عهده دارد. چون که تنها کسی که میتواند یک تصویر خوب و یک شمای تجاری از مجموعه بسازد و به مشتریان ارائه بدهد مدیر بازرگانی هست.

و در کنار برنامه‌های تبلیغاتی، برنامه ریزی استراتژیک، طرح تجاری شرکت، ارتباط با مشتریان خاص، مدیریت ارتباطات بین المللی وانجام مذاکرات تجاری هم بر عهده این رشته در یک مجموعه می باشد. “

با این اوصاف میشود گفت که مدیر بازرگانی، یک آچار فرانسه در یک مجموعه محسوب میشود که حضورش میتواند سرنوشت یک برند را عوض کند و کاری کند که یک کسب و کار، یک شبه راه صد ساله را طی کند و خب این نیاز به یک تخصص بسیار بالاست و ایجاب میکند که مدیر بازرگانی به وظایف خودش آگاه باشد.

پیشنهاد ما به شماانواع مدیریت

 

 

.

 



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

تحلیل قیمت بیت کوین به ریال

 

همانطوری که به شما قبلا گفتیم، قیمت بیت کوین کاملا به صورت لحظه‌ای در بازار تعیین میشود و هیچ قیمتی را نمیشود به عنوان قیمت ثابت بیت کوین، ارائه کرد. پس برای اینکه شما یه درک درستی از قیمت بیت کوین داشته باشید و بتوانید نحوه تبدیل بیت کوین به ریال و تومان  رو انجام بدید، باید تحلیل قیمت بیت کوین رو هم داشته باشید.

یک مثال ساده بخواهم برایتان بزنم، باید بگویم که تو همین چند ماه اخیر، وقتی که کرونا همه‌ی دنیا را تحت تاثیر قرار داد، قیمت بیت کوین، به شدت نزولی شد و دوباره این روزها، دارد مسیر صعودی پیدا میکند. اما مسئله اینجاست که اگر شما بدون اطلاع از قیمت بیت کوین و نحوه‌ی محاسبه  و تبدیل بیت کوین به تومان و ریال، وارد این سرمایه گذاری می‌شدید، تا الان ممکن بود که ضرر‌های بسیاری را متحمل می شدید.

پس اگر تحلیل قیمت بیت کوین را بلد باشید، میدانید که در کف قیمتی باید ورود کنید و در سقف قیمتی بفروشید.

پیشنهاد ما به شما: ایده پولساز

استراتژی خرید بیت کوین به ریال

 

محاسبه بیت کوین  کاری نیست که شما بخواید هر روز برید انجام بدید و ببینید که دارایی هاتان چقدر رشد داشته. چون اصولا در بازار ارز‌های دیجیتال، قیمت‌ها در طول روز در یک بازه‌ی متداولی نوسان می‌کنند و این استراتژی شماست که میزان ارزش سرمایه‌ی شما را مشخص میکند.

مثلا اگر شما میخواهید به طور نوسانی با بازار بیت کوین کار کنید، دیگر نیازی به نحوه محاسبه بیت کوین به تومان ندارید. کافیه که بدانید ،در چه قیمتی بیت کوین را به دلار خریداری کردید و محاسبه کنید که چند درصد یا چند دلار سود کردید.

یعنی شما باید به جای اینکه مبنای کارتان رو بر روی محاسبه بیت کوین به ریال بگزارید، فقط روی سود یا ضرری که توی بازار داشتید، حساب باز کنید و یک محاسبه ذهنی داشته بر اساس قیمت روی نمودار داشته باشید.

استراتژی بلند مدت سرمایه گذاری در بیت کوین

 

اما ما یک استراتژی بلند مدت هم بر روی بیت کوین داریم که اگر در این نوع استراتژی فعالیت می‌کنید و می خواهید روی بیت کوین یک سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید، کافی هست که بیت کوین را در کف قیمتی خودش در یک هفته و یا در چند ماه اخیر بخرید و بگذارید که یک سال یا دوسال بیت کوین نوسان قیمت خودش را داشته باشد و فقط اخبارش را پیگیری کنید.

و هر زمان که متوجه شدید که نسبت به قیمت دلاری بیت کوین، یک سود چند برابری کردید، بروید و با توجه به قیمت روز بیت کوین، محاسبه بیت کوین به دلار رو انجام بدید. البته این نکته رو هم فراموش نکنید که شما بیت کوین رو موقع خرید، ممکنه که به ریال بخرید، اما بر اساس قیمت دلاریش و نرخ دلار دارید خرید میزنید و این فقط تبدیل قیمت دلار به ریال هست.

یعنی اگر شما بیت کوین رو، با دلار بیست تومنی خریده باشید و بعد قیمت بیت کوین تکون نخورد اما دلار بیاد زیر بیست تومان شما دارید ضرر می‌کنید و اگر بیت کوین را، روی قیمت دلار بیست هزار تومانی خریده باشید و قیمتش تکان نخورده باشد اما دلار برود بالای بیست تومان شما دارید سود می‌کنید.

پس سرمایه گذاری بیت کوین، میتواند یک بازی دو سر برد برای شما باشد. چون هم قیمت خودش رشد دارد و هم قیمت دلار. البته این رو بر اساس پیش‌بینی‌هایی که در بازار سرمایه انجام دادیم، به شما نوید میدهیم.با این حساب شما می توانید به خود پاسخ دهید که کجا سرمایه گذاری کنم .

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

حرف آخر

 

این روزها بازار سرمایه هم داره به سمت مدرن شدن پیش میرود. با این وجود محاسبه بیت کوین به ریال می تواند برای شما جذاب باشد. یعنی شما اگر در بازار سرمایه روند مدرنی داشته باشید و سرمایه گذاری خودتان را مدرن‌تر کنید، طبیعتا میتوانید به سرمایتان سود بیشتری هدیه بدهید. بیت کوین هم یکی از اون سرمایه گذاری‌های مدرن هست که اگر از امروز شروع کنید، مطمئن باشید تا چند سال دیگه حداقل یکی دو برابر به پولتان اضافه کردید.

 



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

قیمت بیت کوین چقدر است؟

قیمت بیت کوین، بر اساس عرضه و تقاضا مدام در حال تغییر می باشد و هیچ کس نمی تواند یک قیمت ثابت برای بیت کوین بگوید. چون به عبارتی قیمت بیت کوین لحظه‌ای و لایو تعیین می شود. چرا؟ به این دلیل که بیت کوین در بازار‌های جهانی دارد معامله می شود.

بازارهای جهانی هم خاصیتشان این هست که قیمتشان در لحظه تغییر میکند . پس ما برای اینکه قیمت بیت کوین را بفهمیم و بعد بتوانیم محاسبه بیت کوین به ریال را انجام بدهیم، اول از همه باید به قیمت لایو و قیمت لحظه‌ای بیت کوین دسترسی داشته باشیم.

چگونه قیمت لحظه‌ای بیت کوین را حساب کنیم؟

 

برای محاسبه‌ی قیمت لحظه‌ای بیت کوین، ما چند تا راه کلی داریم که می توانیم از طریق اونها قیمت بیت کوین را محاسبه کنیم. برای این کار، اول از همه باید این را بدانیم که اصولا بیت کوین تو چه روزایی از هفته معامله میشود.

پیشنهاد ما به شما : کسب و کار آنلاین

چون بیت کوین توی بازارهای جهانی معامله میشود، پس ما باید بنا بر روزهایی که بازار جهانی بازه، روزهای معامله‌ی بیت کوین را حساب کنیم. ساعت کاری بازارهای جهانی که ما میتوانیم بر اساس آن محاسبه بیت کوین به ریال  را انجام بدهیم، از روز دوشنبه ساعت دو و نیم بامداد شروع می شود و روز جمعه دو و نیم بامداد هم به وقت ایران تموم می شود.

پس ما روزهای شنبه و یکشنبه به وقت ایران، هیچ معامله لایو و لحظه‌ای در بازار بیت کوین نداریم و اگر شما هم خواستید روزی معامله بیت کوین انجام بدید، بهترین راه این هست که از بامداد دوشنبه، تا بامداد جمعه این کار رو از طریق یک صرافی معتبر انجام بدید.

1)نحوه محاسبه بیت کوین به تومان در گوگل

 

اما بریم سراغ راه‌هایی که ما میتوانیم قیمت بیت کوین را به صورت لحظه‌ای ببینیم. راحت‌ترین راه برای دیدن قیمت بیت کوین به صورت لحظه و  نحوه محاسبه بیت کوین به ریال، این هست که ما تو گوگل واژه بیت کوین را به انگلیسی سرچ کنیم.

برای این کار کافیه BitCoin رو به انگلیسی توی گوگل سرچ کنیم. وقتی این کارو انجام میدهیم، یک نمودار از قیمت بیت کوین می آید که به طور پیش فرض، قیمت بیت کوین را بر اساس دلار زده شده است. حالا ما اگر بخواهیم  نحوه محاسبه بیت کوین به  را انجام بدهیم، کافی هست گزینه‌ی دلار که به طور پیش فرض USD هست را به Rial تغییر بدیم.

این کار باعث میشود که ما قیمت یک بیت کوین را به ریال ایران محاسبه کنیم. اما از اونجایی که اکثر مردم ما خرید‌های زیر یک بیت کوین دارند، بهترین راه این هست که ما برای محاسبه بیت کوین ، عدد بیت کوین را هم عوض کنیم و به اندازه دارایی خودمون بزنیم.

چون در حالت پیش فرض، ما قیمت یک بیت کوین را می‌بینیم و محاسبه درامد بیت کوین ، تقریبا چیزی بالغ بر دویست میلیون هست. و اکثر مردم ما کمتر از یک بیت کوین در حسابشان دارند. پس شما میتوانید با هر میزان اعشاری که بیت کوین دارید، مبلغ را وارد کنید و محاسبه درامد بیت کوین  را انجام بدید.

2) محاسبه بیت کوین در سایت بیت کوین

 

یکی از راه‌های دیگه که خیلی راحته و ما میتونیم خیلی راحت محاسبه بیت کوین به ریال را داشته باشیم، بحث استفاده از خود سایت بیت کوین می باشد. وقتی در سایت بیت کوین میرویم، از‌بخش مارکت می‌توانیم قیمت لحظه‌ای و لایو بیت کوین را ببینیم.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار دلاری

محاسبه بیت کوین به تومان

 

پس از آنکه توانستیم قیمت بیت کوین را از طریق روش‌هایی که گفتیم به ریال حساب کنید، برای محاسبه قیمت بیت کوین به تومان کافی هست که مقدار ریالی  آن را به تومان تبدیل کنید.

 

3)استفاده از بازار فارکس

 

این راه، یک مقدار پیشرفته تر هست، اما یکی از راه‌های بسیار مطمئن برای محاسبه بیت کوین ، استفاده از بازار فارکس هست. اگر در بازار فارکس حساب دارید که میتوانید خیلی راحت از نرم افزار متاتریدر استفاده کنید و نماد BTCUSD را سرچ کنید و قیمت لحظه‌ای و نوسانات را ببینید.

اما اگر در بازار فارکس حساب ندارید و دوست دارید قیمت را در بازار فارکس به همراه نوسانات ببینید، کافیه که به سایت Trading view به آدرس https: //www.tradingview.com/ بروید و از‌بخش جستجو، نماد BTCUSD را سرچ کنید و قیمت را به صورت لحظه‌ای ببینید.

4)استفاده از صرافی‌های آنلاین

یکی از راه‌های خرید و فروش بیت کوین در ایران، استفاده از صرافی‌های آنلاین هست. شما میتوانید با استفاده از صرافی‌های معتبری که در بازار ارز‌های دیجیتال هستند، خیلی راحت قیمت لحظه و لایو بیت کوین را ببینید.

برای این کار کافی هست، به یکی از این صرافی‌ها سری بزنید و قیمت بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگه‌ای که می‌خواهید را به طور مستقیم به ریال ببینید. البته این صرافی‌ها، یک قابلیت دیگه هم دارند، آن هم این هست که همشون یک ماشین حساب آنلاین دارند که شما میتوانیند محاسبه بیت کوین را در آن واحد انجام بدید.

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

اما پیدا کردن یک صرافی معتبر در ایران، باعث میشود که همه‌ی مشکلات کاملا برطرف بشود. اول از همه اینکه شما وقتی به یک صرافی مطمئن می رسید، خیالتان راحت می شود که هر زمان که بخواهید می توانید با ریال خودمان خرید کنید و هر زمان که بخواهید هم می توانید به ریال برداشت کنید.

مبنای محاسبه سایت‌ها و صرافی‌های آنلاین هم این می باشد که قیمت لحظه‌ای دلار را لحاظ می‌کنند و بر طبق اون خرید و فروش را انجام می دهند. پس دیگر اینجا هیچ مشکلی برای طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال ندارید و می توانید این کار را انجام دهید.

یک خوبی دیگه‌ای هم که هست این می باشد که وقتی که شما از یک صرافی داخلی خرید می‌کنید، خیالتان راحت هست که همه پنل شما فارسی می باشد، هر زمان که به مشکلی خوردید میتوانید تیکت بزنید یا تماس بگیرید و مشکلتان را برایتان حل می کنند.

احراز هویت

 

بر اساس قانون کشور ما، هر فعالیت ارزی که از طریق صرافی‌ها انجام میشود باید از طرف خریدار یا فروشنده احراز هویت صورت بگیرد. البته احراز هویت هم کار سختی نیست. همان جوری که شما میروید بانک و میخواهید یک کار بانکی انجام بدهید، کارت ملی نشان می دهید.

در صرافی‌ها هم همینطوری باید احراز هویت کنید. البته این خودش یک نکته‌ی امنیتی محسوب می شود که شما وقتی احراز هویت می شوید امنیت خاطر بیشتری هم از سوی صرافی و هم از سوی شما به وجود می آورد.

برای احراز هویت هم نیاز نیست کار سختی انجام بدید. یک عکس از خودتان می خواهید، کارت ملی و کارتی که با آن دارید معامله انجام میدهید. وقتی این روند را طی می کنید، حساب کاربریتان فعال می شود و می توانید به هر اندازه‌ای که می‌خواهید ارزهای  دیجیتال بخرید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال

 

آخرین مرحله هم که طبیعتا مربوط می شود به جایی  که شما باید ارز مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. بودجه خودتان را ببینید. و با توجه به بودجه‌ای که دارید، بهترین ارز دیجیتال را برای خرید انتخاب کنید.

البته به این نکته هم توجه کنید که شما برای خرید ارزهای دیجیتال ، اول از همه باید آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال دیده باشید و بدونید که چه نقطه‌ای ورود یا خروج کنید. البته با کمی تجربه، می‌توانید یک تحلیل چشمی داشته باشید روی نمودار و خرید یا فروش خودتان را انجام بدهید.

 

طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال در فارکس

 

یک شیوه‌ی دیگری که ما می توانیم خرید داشته باشیم این هست که از طریق فارکس این کار را انجام دهیم. فارکس یا بازار جهانی سهام، می تواند به ما کمک کند که با استفاده از قدرت تحلیلمان، درست مثل یک نماد بورسی، ارز‌های دیجیتال را خریداری کنیم و از آنها سود بگیریم.

خوبی فارکس این هست که یک بازار دوطرفه است و شما می توانید توی منفی‌ها هم سود بگیرید. چطور؟ به این دلیل که توی بازار فارکس شما نسبت یک ارز به یک ارز دیگر را خریداری می‌کنید. یعنی وقتی می خواهید خرید ارزهای دیجیتال انجام بدهید.

نسبت بیت کوین به دلار را میخرید و این باعث می شود که بازار برای شما دو طرفه باشد و این دو طرفه بودن به شما سود‌های خوبی میدهد. البته این بازار، خیلی پر ریسک می باشد. و توصیه می شود که حتما اول کار آموزش‌های لازم را ببینید و بعد وارد این بازار بشید.

برای خرید و فروش رمز ارزها در فارکس، مراحل خاصی را نیاز نیست طی کنید. کافی هست که به یکی از کارگزاری‌های فارکس در ایران مثل آلپاری برید و یک حساب کاربری باز کنید و بعد واریز پول داشته باشید و کارتان را در فارکس شروع کنید.

برای خرید این ارز هم کافی هست که نماد هایشان را یاد بگیرید. به عنوان مثال وقتی که می‌خواهید بیت کوین خرید کنید و می خواهید در بازار فارکس از طریق نسبت بیت کوین سود بگیرید، باید نماد BTC/USD که نماد بیت کوین به دلار هست را انتخاب کنید و معامله خودتان را انجام بدهید.

معامله در بازار فارکس دو خوبی دارد. یک اینکه شما درآمد دلاری کسب می‌کنید و دو اینکه بازار دو طرفه است و شما می‌توانید هم در روند صعودی و هم در روند نزولی، کسب سود کنید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار با در آمد دلاری

نتیجه گیری در ارتباط با نحوه خرید ارز های دیجیتال

 

طبیعتا اگر تا اینجا آمدید و به دنبال طریقه خرید ارز دیجیتال هستید، یعنی تصمیم خودتان را گرفتید که در این مورد تحقیق کنید و وارد بازار ارز‌های دیجیتال بشوید. اما چیزی که باید به آن توجه کنید این هست که بازار ارزهای دیجیتال هم مثل هر بازار دیگه‌ای نیاز به آموزش دارد.

بازار رمز ارزها هم درست مثل بازار بورس، طلا، مسکن و… می ماند و اگر شما بدون هیچ اطلاعی وارد این بازار بشوید، به شدت ضرر می‌کنید. چون بر خلاف بورس ایران یا سرمایه گذاری در مسکن، شما در ارز دیجیتال این امکان برایتان وجود دارد که کال مارجین بشوید و پولتان صفربشود.

فرقی نمی کند که چقدر سواد دارید و یا چه قدر در بازارهای مالی بودید. مهم این هست که شما با شرکت در این دوره میتوانید از یک کسی که هیچی از طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال نمی داند، تبدیل به یک تریدر و معامله گر حرفه‌ای و کسب سود از اون بشوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

برای خرید رمز ارز ، از یک صرافی شما باید مراحل زیر رو طی کنید. ضمنا این رو بگم به شما به این دلیل که نمیشه همه‌ی صرافی‌ها رو بررسی کرد و مسئولیت سنگینی هم داره، من صرفا روش‌ها رو میگم و به هیچ وجه نمیتونم اسم صرافی خاصی رو ببرم.

-1ایجاد یک کیف پول

 

اولین کاری که شما باید برای خرید رمز ارزها انجام بدید این هست که یک کیف پول برای خودتان بسازید. کیف پول چیست؟ و اصلا ماجرای آن از چه قرار است؟ بگذارید با یک مثال کیف پول ارز دیجیتال را برایتان توضیح بدهم.

کیف پول درست مثل حساب بانکی شماست. وقتی شما می‌خواهید مبادلات پولی داشته باشید، دو راه بیشتر ندارید. یا اینکه پول نقد همراهتان باشد یا اینکه بروید یک حساب باز کنید و از طریق شماره حسابی که بهتون می دهند جابجایی پول داشته باشید.

خب توی ارز دیجیتال که به طور کلی هیچ پول نقدی وجود ندارد. یعنی اساس ارز دیجیتال این هست که کاملا آنلاین می باشد و هیچ پول نقدی در کار نیست. خب پس فقط می ماند یک راه و آن این هست که که بروید و از طریق آنلاین یک شماره حساب برای خودتان درست کنید. به همین خاطر است که طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال متفاوت است.

بعد از طریق این شماره حساب، مبادلات پولی داشته باشید.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار جدید

این کیف پول چه شکلیه؟

ببینید اگر بخواهم خیلی راحت به شما بگویم، باید به این نکته اشاره کنم که کیف پول ارز دیجیتال یک آیدی یا شناسه اعتبار به شما می دهد که شما می توانید از طریق این آیدی هر جای دنیا که هستید معاملات ارز دیجیتال خودتان را داشته باشید.  

برای ثبت نام و افتتاح یک کیف پول، شما باید به یک سری سایت‌های خارجی بروید که مستقیما این خدمات رو ارائه میدهند. یادتان باشد  که هیچ سایت ایرانی‌ این کار را برای شما نمی کند و اصولا این بستر در ایران هنوز فراهم نیست.

خب معتبرترین کیف پول‌های دنیا را می توانید از سایت‌های اتمیک والت و تراست والت تهیه کنید. این سایت‌ها معتبرترین سایت‌های جهانی برای باز کردن یک کیف پول هستند و می توانند هم امنیت شما را تامین کنند و هم اینکه به شما این فرصت رو بدهند که با خیال راحت معاملات خرید ارزهای  دیجیتال داشته باشید.

2-پیدا کردن یک صرافی معتبر

 

دومین قدمی که شما برای نحوه خرید ارز دیجیتال باید پشت سر بگذارید این هست که یک صرافی معتبر پیدا کنید. برای پیدا کردن یک صرافی معتبر هم دو تا گزینه جلوی روی شماست. یکی  صرافی‌های داخلی و یکیش صرافی‌های خارجی.

خب من اول یک توضیح کوتاه در مورد صرافی‌های خارجی بدهم و بعد بروم سراغ ایرانی‌ها. برای خرید رمز ارز ها از صرافی‌های خارجی، شما باید به دلار یا به یک ارز معتبر دیگه مثل یورو این خرید رو انجام بدهید و لازمه این کار این می باشد که شما یک حساب خارجی داشته باشید یا اینکه مستر کارت و ویزا کارت داشته باشید و یا اینکه حداقل یک حساب پی پال داشته باشید.

همه‌ی مواردی که بالا براتون گفتم، برای ایران تحریم هست و برای بدست آوردن هر کدام از این حساب‌ها یا باید مقیم کشور دیگه‌ای باشید و یا اینکه باید خیلی هزینه کنید تا همه‌ی این تحریم‌ها رو دور بزنید که اصلا کار مطمئنی نیست.

به همین خاطر میخواهم بگویم که فکر خرید ارز دیجیتال از صرافی خارجی را تا اطلاع ثانوی فراموش کنید. و این قول را هم از من داشته باشید که هر زمان که این شرایط مهیا شد، من در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برایتان کاملا توضیح میدهم که چطوری و طی چه مراحلی باید  ارزهای دیجیتال را  از صرافی‌های خارجی بخرید.

پیشنهاد ما به شما: کسب درآمد از خانه



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

نحوه خرید ارز دیجیتال و فروش آن

 

این روزها تب و تاب فروش و خرید ارز دیجیتال به واسطه سودهای بسیاری که در زمینه رمز ارزها وجود دارد ،خیلی ها به فکر سرمایه گذاری در این زمینه هستند. چون خیلی از افراد در این زمینه ارز دیجیتال ،توانستند سودهای بسیار خوبی کسب کنند پس نشان می دهد که این بازار ،همچنان ظرفیت رشد و تکامل دارد.

با گسترش تکنولوژی و آماده شدن دنیا برای تغییرات بنیادی ارزهای دیجیتال به وجود آمدند. ماهیت این ارزها به این گونه است که هیچ دولت و یا کشوری نتواند آن ها را کنترل کند و افراد بتوانند به راحتی در این بخش سرمایه گذاری کرده و در نهایت به اهداف مالی خود دست پیدا کنند.

سرمایه گذاری در بازارهای مالی دنیا می تواند برای خیلی از افراد جذاب باشد، زیرا به دست آوردن پول به صورت دلاری طعمی متفاوت دارد . اما این درصورتی است که فرد آموزش های لازم را در این مورد ببیند و در نهایت بتواند با علم بر این بازارها کسب درآمد کند.

این بازار پتانسیل هایی بسیار خوبی برای ثروتمند شدن افراد دارد اما  همان‌گونه که فرصت در اختیار افراد قرار می دهد ، می تواند سرمایه افراد ناشی را از بین ببرد و باعث شکست افراد شود. به همین خاطر  قصد داریم در این مقاله آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال، نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم.

 

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

 

نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که برای خرید ارزهای دیجیتال راه های زیادی وجود دارد که شما باید بهترین راه را انتخاب کنید. به عنوان مثال شاید سایت هایی وجود داشته باشد که شما را دعوت به خرید ارزهای دیجیتال از شبکه آن ها کنند . این درحالی است که ممکن است این وب سایت ها کلاهبرداری یا اسکم بوده و سرمایه شما از بین برود به همین خاطر  شما باید وسواس زیادی برای این موضوع داشته باشید.

از طرفی شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازی به مراجعه به مکانی ندارید به همین خاطر می توانید با خیال راحت در خانه بنشینید  هر ارزی را که مد نظر دارید را بخرید و یا بفروشید. اما قبل از اینکه بخواهیم اقدامی انجام دهید  لازم است مهارت هایی را یاد بگیرید.

 به عنوان مثال شما باید مهارت هایی مانند تحلیل تکنیکال و مارکت خوانی، تحلیل بنیادی و روانشناسی بازار را به خوبی یاد بگیرید تا در نهایت بتوانید به موفقیت در این بازار دست پیدا کنید .بنابراین برای این کار می توانید آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال را دریافت کنید. به عنوان مثال شما می توانید در قسمت سرمایه گذاری آموزش هایی را در این باره دریافت کنید.

 

روش های کسب سود

 

شما به چند روش می توانید از این بازارها کسب سود کنید. به طور مثال شما می توانید با خرید و نگه داشتن این ارزها کسب درآمد کنید و یا با خرید و فروش آن به ثروت دست پیدا کنید . هر روشی که شما انتخاب کنید بسته به اخبار و تحلیل هایی که انجام می دهید صورت می گیرد.

همان طور که می دانید ما دو نوع ارز داریم ، ارزهای دیجیتال و ارزهای کاغذی .ارزهای دیجیتال همان گونه که از نامشان مشخص است وجود فیزیکی ندارند و با فرآیندها و پروژه هایی که انجام می دهند، ارزش پیدا می کنند که در بازارهایی به نام کریپتو کارنسی  خرید و فروش می شوند.

اما ارزهای کاغذی که به صورت فیزیکی هستند در بازاری به نام فارکس خرید و فروش می شوند . همچنین در بازار فارکس برای شما این امکان وجود دارد که سهم هایی مانند سهام نزدک ، نفت ، طلا و نقره را خریداری کنید و در نهایت از آن ها کسب درآمد کنید.

پیشنهاد کما به شما: راه اندازی کسب و کار پردرآمد

ارزهای دیجیتال رهبر

 

همان طور که می دانید بیت کوین معروف ترین و اولین رمز ارزی است که به وجود آمد. به همین خاطر هر تغییری که در قیمت این رمز ارز اتفاق می افتد روی بیشتر ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد و می تواند قیمت بقیه ارزها را به شدت بالا و پایین ببرد به همین خاطر رهبر یا لیدر بازار ارزهای دیجیتال به حساب می آید.

اما یک ارز دیگر وجود دارد که پتانسیل این را دارد که به یک رهبر دیگر در این بازار تبدیل شود  که به آن اتریوم گفته می شود . این ارز هم در حال رشد است و هم پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارد. اما همان طور که گفتیم بدون آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال و تحلیل ورود به این بازارها و خریدآن ها  بسیار خطرناک است.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

فعالیت در فضای آنلاین

 

تولید پادکست، راه اندازی سایت، تولید محتوای اینستاگرام و داشتن صفحه لینکدین همگی کار هایی هستند که برندینگ شما را تقویت می کنند.

اگر دوست دارید با افراد زیادی در ارتباط باشید و به آنها خدمت کنید و در عین حال پول خوبی هم به دست آورید حتماً شغل مشاوره را شروع کنید.

طراحی یو آی یو ایکس

 

طراحی یو آی یو ایکس به این دلیل جز ایده های پولساز می باشد که با بهبود رابط کاربری سایت ها باعث می شود که گوگل رتبه آنها را افزایش دهد. از طرفی مخاطبان نیز احساس رضایت بیشتری از سایت خواهند داشت.

اگر احساس می کنید که خلاقیت بالایی دارید، طراحی یو آی یو ایکس یکی از کارهایی است که به شما این امکان را می دهد که درآمد زیادی را کسب کنید.

  گویندگی صدا

 

چه چیزی جذاب تر از یک فرد پولدار خوش صدر می باشد. گویندگی صدا یکی از مهم ترین ایده های پولساز است که می توانید درآمد بسیار زیادی را برای شما به ارمغان بیاورید. اما برای پول درآوردن از صدای خودتان این نعمت خدادادی بزرگ باید زیرک باشید.

بسیاری از افراد هستند که صدای خوبی دارند اما خودشان را در حوزه خاصی محدود کرده اند. اگر می خواهید درآمد زیادی از این حوزه به دست بیاورید پس از اینکه صدای خودتان را آماده کردید و آموزش های لازم را گذاراندید باید از هر راهی صدای خودتان را به گوش مخاطبان برسانید. در ادامه به معرفی برخی از این روش ها می پردازیم.

تولید پادکست

 

اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید برای آنها تولید محتوا کنید. برای مثال کست باکس یکی از این برنامه ها است. تولید پادکست امروز طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و روز به روز بر تعداد این طرفداران افزوده می شود.

اگر برنامه شما طرفداران زیادی پیدا کند، به مرور زمان کسب و کار های مختلف به شما تبلیغ می دهند و شما می توانید از طریق این اسپانسرها پول خوبی را به دست بیاورید.

دوبله فیلم و کارتون

 

شاید این روش نتواند درآمد خوبی را برای شما به و جود بیاورد و جز ایده های پولساز نباشد اما از آنجایی که افراد بسیار زیادی عاشق فیلم و کارتون هستند پس از مدتی صدای شما برای آنها آشنا می شود و اسم شما در یاد آنها باقی می ماند.

همین باعث می شود که این افراد به دنبال رسانه های بیشتری از شما باشند تا شاید صدای شما را نیز در آن بشنوند. از طرفی با وجود سایت های مختلف دوبله فیلم، فعالیت به عنوان یک دوبلور به سختی گذشته نیست.

سرگرم کردن مردم

 

یکی از مهم ترین دلایلی که گویندگی صدا را به یکی از ایده های پولساز تبدیل کرده است، سرگرم کردن مردم می باشد. شما می توانید با تولید محتوای خلاقانه برای اینستاگرام فالوور های خودتان را افزایش دهید و به وسیله تبلیغاتی که آن ها را برعهده می گیرید درآمد زیادی را به دست آورید.

همچنین می تواند محتوای خودتان را در یوتیوب نیز منتشر کنید. یوتیوب بسته به بازدید هایی که ویدیوهای شما می خورد و بسته به شرایط جغرافیایی شما به شما پول می دهد.

دیجیتال مارکتینگ

 

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازرایابی شبکه های اجتماعی به دلیل فراگیر شدن کسب و کار های آنلاین از مهم ترین ایده های پولساز به حساب می آید. یک دیجیتال مارکتر وظیفه تبلیغات در سایر سایت ها، تبلیغات گوگل ادز، نظارت بر استراتژی سئو و … را برعهده دارد. دیجیتال مارکتر حرفه ای درآمد های بسیار زیادی را به دست می آورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

عکاسی

 

احتمالاً شما هم جمله تنها صداست که می ماند را شنیده اید. باید به شما بگوییم که صدا تنها نیست و فیلم، متن، عکس و… نیز همراهان صدا در مسیر جاوادنه بودن هستند. عکاسی ایده پولسازی است که  در کنار درآمد بالا امکان زندگی در زمان حال را نیز برای شما فراهم می کند. در زمانی که شما بدون تفکر به هیچ چیزی، تمام حواستان را روی فشردن شاتر در بهترین زاویه ممکن می گذارید، درست همینجاست که در حال زندگی کردن در زمان حال هستید.

اگر به قدری پول ندارید که برای خودتان یک آتلیه راه اندازی کنید،‌ اصلاً نگران نباشید شما می توانید از طریق راه اندازی یک پیج اینستاگرام و قرار دادن محتوای خلاقانه راجع به تصویر برداری، ژست های عکاسی، نمونه کار های خودتان به اندازه کافی مشتری جذب کنید. اگر نمونه کار ندارید می توانید در ابتدای کار از افراد فامیل و دوستان خودتان استفاده کنید و رایگان از آنها عکس بگیرید و آنها را در پیج خودتان قرار دهید.

گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش کسب و  کار های آنلاین، نیاز به تولید محتوا روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که عکاسی از مهم ترین قسمت های تولید محتوای تصویری می باشد  این امکان را فراهم آورده که اگر شما به هر دلیل تمایل به راه اندازی کسب و کارتان را نداشته باشید می توانید در یکی از شرکت ها و یا کسب  و کار های آنلاین به راحتی استخدام شوید و از این طریق به درآمد زایی برسید.

عکاسی ژانر های مختلفی از جمله عکاسی طبیعت، عکاسی نوزاد، عکاسی پرتره، عکاسی ورزشی، عکاسی خیابانی، عکاسی خبری، عکاسی صنعتی و… دارد که شما بسته به علاقه و روحیه ای که دارید می توانید یکی از آنها را برای خودتان انتخاب کنید و به طور تخصصی در آن حوزه فعالیت کنید.

پس اگر به دنبال یک کسب و کار پولساز و هیجان انگیز هسیتد که در آن با چالش های مختلفی می توانید روبه رو شوید به شما پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر آموزش عکاسی را شروع کنید و پس از تحقیقات و با توجه به بودجه تان دوربینتان را بخرید. البته یادمان نرود که علاوه بر هیجان انگیزی و پولسازی، چاشنی جاودانگی را هم به این حرفه اضافه کنیم.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار

مشاوره

 

در زمان جنگ کسانی که مین ها را خنثتی می کردند تاثیر بسیار زیادی بر روی شهید نشدن سربازان داشتند. شاید مشاوران نقشی مشابه را داشته باشند. زمانی که در زندگی با گره هایی مواجه می شویم که خودمان به هیچ طریقی نمی توانیم از پس آن گره بربیاییم، باید از کسی کمک بگیریم که مسیر را قبل از ما رفته و با انواع پیچ  و خم های مسیر آشناست.

اگر شما دوست دارید که سخن های دیگران را بشونید و مانند یک دوست دلسوز و مهربان به آنها کمک کنید احتمالاً می توانید پس از تحصیل در رشته مشاوره و کسب تجربه در این حوزه به یکی از مشاوران خوب تبدیل شوید.

مشاوره یکی از ایده های پولساز است که زمینه های مختلفی از جمله مشاور خانواده، مشاور تحصیلی، مشاور ازدواج و… را در بر می گیرد. در هر کدام از این حوزه های که بروید می توانید در زندگی افراد زیادی تاثیر مثبتی بگذارید.

برای مثال تصور کنید شما به یک دانش آموز راهکارهایی می دهید که می تواند به وسیله آنها خودش را به رویا ی خودش برساند، یا شما به خانواده ای که در حال فروپاشی است کمک می کنید که خودشان را از این وضعیت نجات دهند و با آرامش خاطر بیشتری زندگی کنند.

در این حرفه اگر دانش کافی به همراه برندینگ مناسب داشته باشید می توانید درآمد های بسیار زیادی را کسب کنید. دو راه برای برندینگ وجود دارد:

نوشتن یا ترجمه کتاب

 

در طول سال های اخیر ثابت شده است که اگر شما در هر زمینه ای  که هستید یک کتاب داشته باشید باعث می شوید که افراد به شما به چشم یک متخصص نگاه کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 تورهای گردشگری بین المللی

 

این روزها کمتر کسی وجود دارد که به سفر علاقمند باشد و هدی رستمی را نشناسد..هدی رستمی، جهانگرد ایرانی است که این روزها پس از سالها مطالعه در باب حوزه ی گردشگری،.بزرگترین شرکت مستقل گردشگری در ایران را دارد و به جرئت می توان گفت.که درآمدی بالغ بر چند میلیارد تومان در یک سال را از آن خود می کند.

او کسی است که ایران را به خارج نشین ها معرفی کرده و این باعث شده است که مسافران زیادی رو از کشورهای دیگر به ایران بیاورد.و با ایجاد یک بستر گردشگری مناسب، به درآمد زایی بپردازد..اما این کار، در ظاهر ایده خاصی نداره و هر کسی می تواند آن را انجام دهد،.اما اینکه وی پروژه ای به نام ” فم تریپ ” را راه اندازی می کند.و به صورت مستقل، خارجی ها را با زندگی بافت سنتی ایران آشنا می کند،.ایده ای است که می توان به آن لقب ایده های پولساز رو داد.

اما یقینا او آخرین کسی نیست که در این حوزه می تواند فعالیت کند و حوزه ی گردشگری در ایران آنقدر جای کار دارد که هر کسی می تواند با یک ایده ی نو، به گردشگری داخلی و خارجی در ایران رونق بسیار بدهد. کافیست شما روی موسیقی ایران تمرکز کنید و تورهای موسیقایی بگذارید. یا اینکه روی بازی های محلی ایران تمرکز کنید و بدین وسیله جذابیت هایی رو ایجاد کنید که توریست ها رو به ایران بکشاند و آنگاه شما بتوانید با خدماتی که به آن ها میدهید، کسب درآمد میلیاردی کنید.

راه اندازی کسب و کار قهوه

 

راه اندازی کسب و کار قهوه می تواند جزو ایده های ناب اقتصادی در حال حاضر باشد. شما اگر بتوانید تمام توان و تمرکز خود را در این حرفه بگذارید می توانید از این ایده پولساز ،درآمد بسیار خوبی به دست بیاورید.

تجارت قهوه بعد از نفت دومین تجارت بزرگ دنیا محسوب می شود. حتی در برخی کشورهای آمریکای لاتین وزارت قهوه وجود دارد. در تمام دنیا به این کالا به عنوان یک کالای استراتژیک نگاه می شود، در حالی که در ایران قهوه به عنوان یک کالا و نوشیدنی لوکس محسوب می شود.

با توجه به اینکه مصرف روزانه قهوه ،روز به روز در حال افزایش است ،می توان این ایده را ،ایده ای پر سود در نظر گرفت. طبق گزارشاتی که گرفته شده است :تهرانی ها روزانه نزدیک به 2 تن قهوه مصرف می کنند.

بازار قهوه در ایران در حال رشد و توسعه است ،برای مثال کافی است به این مسئله توجه کنید که 5 سال پیش چند قهوه فروشی در محله شما بود و الان چند تا شده؟

اما نکته ای می بایست به آن توجه کنید این است که اگر پول کافی دارید ،برید و کافی شاپ بزنید و اگر پول زیادی ندارید ،بروید و مغازه قهوه فروشی بزنید که به مراتب سرمایه اولیه کمتری نیاز دارد ،اما درآمد کمتری هم نسبت به کافی شاپ دارد.

بهترین راه حل؟

در حال حاضر اگر سرمایه اولیه کمی دارید ،بهترین راه برایتان راه اندازی کافه تریا هست.

پیشنهاد ما به شماایده های پولساز

 

کافه تریا به زبان ساده می شود کافه سرپایی. یعنی کافه ای که مشتری ها قهوه خود را می‌گیرند و می‌روند.البته ممکن جای کمی هم برای نشستن داشته باشد، اما مثل کافی شاپ بزرگ نیست.برای راه اندازی کافه تریا، یک مغازه 15 الی 25 متری کافی است.به کافه تریا، تیک اوی (Take away) هم می گویند.

تجهیزات کافه تریا، همان تجهیزات کافی شاپ است. اما هم مغازه اش کوچکتر است و هم می‌تواند قهوه خشک هم بفروشد.اما درآمد اصلی کافه تریا از سرو قهوه است، نه از فروش قهوه

درآمد کافه تریا در حال حاضر،روزانه بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان می باشد و شما می توانید ماهانه درآمدی 15 تا 30 میلیون تومان داشته باشید.

راه اندازی پت شاپ

 

همانطور که همه ما میبینم امروزه نسبت به ۱۵ تا ۲۰ سال قبل علاقه مردم به داشتن و نگه داری انواع حیوانات مثل سگ و گربه بسیار بیشتر شده است. به دلیل اینکه انسان ها روز به روز بیشتر در فضای مجازی غرق می شوند، احساس تنهایی بیشتری وجود آنها را فرا می گیرد. چون هرچه می گذرد می بینند با شخصی به صورت حقیقی ارتباط ندارند. پس با این وجود علاقه مردم روز به روز به خرید و تربیت حیوانات خانگی از این هم بیشتر خواهد شد.

اگر شما هم به حیوانات علاقه دارید اما تحصیلات آکادمیک برای راه اندازی یک مرکز دامپزشکی را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که یک پت شاپ برای خودتان راه اندازی کنید و در آن جا انواع وسایل مورد نیاز حیوانات از جمله غذای آنها، وسایل تشویقی، مکمل های دارویی، انواع باکس و لباس های مختلف برای حیوانات و…. را به فروش برسانید.

این کار به خودی خود درآمد خوبی دارد، شما می توانید با راه اندازی یک پیج علاوه بر پت شاپ خودتان درآمد خودتان را چندین برابر افزایش دهید.

اگر در مغازه بزرگی کسب و کار خودتان را راه اندازی کرده اید می توانید قسمتی را برای نگه داشتن و تفریح کردن حیوانات انتخاب کنید. بسیاری از مردم در سفر هایی که می روند امکان حمل سگ و گربه های خودشان را ندارند. در این شرایط می توانند این حیوانات را به شما بسپارند تا شما از آنها محافظت کنید. این یکی دیگر از راه های افزایش درآمد می باشد.

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

تولید محتوا:

 

نمی توان از ایده های پولساز صحبت کرد واشاره ای به تولید محتوا نکرد. با وجود دنیای اینترنت و فضای مجازی،‌تولید محتوا جز مشاغل پولساز می باشد. شما با داشتن یک کامپیوتر می توانید پروژه بگیرید و برای سایت های مختلف محتوا تولید کنید. همچنین با داشتن دوربین و سایر وسایل تولید محتوا می توانید برای پیج های اینستاگرام محتوا تولید کنید. به یاد داشته باشید برای اینکار بهتر است که خودتان یک سایت یا یک پیج داشته باشید که مشتریان بتوانند نمونه کارهای شما را در آنجا مشاهده کنند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

معرفی ایده های پولساز

 

تیم آموزشی ماهان تیموری، همیشه یک هدف بزرگ داشته است.و آن معرفی فرصت هایی برای رسیدن به یه زندگی بهتر و ثروتی که حاصل ایده های پولساز بوده است..در ادامه شما رو با چند ایده ی پولساز آشنا می کنیم تا که بتوانید.یک شمای کلی از مسیر راه ایده های خلاقانه پولساز در ذهن داشته باشید.یکی از این افراد پولساز و ایده پرداز دنی بلیزر می باشد.

 

استراتژیست تولید محتوا

 

گردشگری تجربه محور

 

تاسیس مجموعه ی آموزشی آنلاین

 

حدود بیست سال پیش ، که هیچ کس حتی فکر نمی کرد روزی اینترنت تا به این حد همه گیر شود،.یک خانم 40 ساله تصمیم می گیرد،.سایتی رو افتتاح کند که از طریق آن به مردم خدمات آموزش آنلاین ارائه دهد. خانم لیندا وینمن، موسس شرکت آموزشی لیندا، که هم اکنون بزرگترین بستر تولید محتوا.و آموزش های آنلاین است.همچنین خوب است بدانید که یکی از راه های پول در آورن از تلگرام  آموزش آنلاین از طریق تلگرام می باشد.

  

تنها با استفاده از یک ایده پولساز،.یعنی ایجاد بستری آنلاین برای آموزش همگانی توانست در کمتر از پنج سال یه تحول بزرگ.در سیستم آموزشی دنیا ایجاد کند و میلیون ها دلار ثروت کسب کند. امروزه در ایران چندین بستر آموزش آنلاین وجود دارد،.اما هیچ کدام از این بسترها، تا به امروز نتوانسته اند آنطور که باید.و شاید برای جامعه ی فارسی زبان،.کاربردی باشند. شاید این ایده ی پولساز،.همان چیزی باشه که شما باید به دنبال آن باشید.

 

پیشنهاد ما به شما : راه اندازی کسب و کار پردرآمد

 

فرقی نمی کند که چه شغلی دارید،.شما می توانید یک دانشجو باشید که با همکاری دیگر دوستانتان یه بستر آموزش آنلاین افتتاح کنید.و یا یه معلم بازنشسته که دوست دارید تجربه ی سالیان سال خودتان رو در بستر اینترنت به اشتراک بگذارید. این را در ذهن داشته باشید که کمتر از چند سال دیگر، بستر آموزش در ایران با تحول بزرگی روبرو خواهد شد.و اولین نشانه های آن در آموزش آنلاین ظهور می کند..پس این از اولین ایده های پولساز ما.

 

تولید غذاهای ارگانیک

 

افزایش میزان بیماری های خطرناک مثل سرطان در ایران یکی از هشدارهایی است که دولت و جامعه را به فکر انداخته است.که اصلاحی در سیستم غذایی مردم به وجود بیاورد..همانطور که اطلاع  دارید غذاهای ارگانیک و طبیعی،.یکی از راه های پیشگیری و اصلاح سیستم خورد و خوراک جامعه می باشد و این درحالی است که هنوز پس از سالها بررسی این طرح و حمایت های مستمر دولت،.مجموعه های کمی در این حوزه فعالیت کرده اند.

تولید غذاهای ارگانیک، یکی از آن ایده های پولساز است که بستر آن در ایران کاملا وجود دارد و می توان با کمترین سرمایه آن را راه اندازی کرد.

 

پیشنهاد ما به شماجدیدترین ایده های پولساز

 

.البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که علاوه بر فروش در ایران،.با توجه به مشکلات کشورهای همسایه در زمینه ی تامین غذاهای طبیعی به دلیل مسائل سیاسی گوناگون،.می توان تولیدات انجام شده در کشور را نیز به دیگر کشورهای همسایه صادر کرد و کسب درآمد دلاری نیز داشت. برای دست یافتن به ایده های پولساز در زمینه ی تولید مواد غذایی ارگانیک،.کافیست کمی مطالعه کنید و به چند مرکز آزمایشگاهی در حوزه ی خوراک و کشاورزی سر بزنید.

آموزش های لازم را ببنید و بعد با کمترین سرمایه و حمایت های مستمر دولت،.یک کسب و کار بسیار پولساز را شروع کنید..خوبی این دسته از کسب و کارها این هست  که هیچ گاه نیاز مصرفی آن ها کم نمی شود. در واقع خوراک چیزی است که همیشه طرفدار دارد و در صورتی که محصول خوبی تولید کنید و مردم به سمت آن اقبال داشته باشند، کم کم کسب و کارتان به سمت شرکت های بزرگ هم میل می کند و بسیاری از برندهای معتبر،.از شما محصول اولیه تهیه می کنند و این باعث می شود که در مدت زمان کوتاهی،.هم به یک ثروت بزرگ دست پیدا کنید و هم کسب و کارتان رو هر روز گسترده تر کنید.

 

 

ولی پیش از هر چیز باید باور کنید که همه چیز از کاشتن اولین بذر شروع می شود..شاید یک مدت صبر نیاز داشته باشید،.اما وقتی که گردونه ی تولید شما و چرخه ی فروش شما ایجاد بشه،.درآمدی کسب می کنید که شرکت های بزرگ برای کسب آن درآمد باید سالیان سال مسیر برند سازی را طی کنند. این ویژگی یک ایده ی پولساز است  ایده های پولساز،.مسیر رسیدن به موفقیت و تجارت را به شکل معجزه آسایی کوتاه می کنند و راه رسیدن به ثروت رو هموار می سازند.

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

تگ  Canonical قطعه کوچکی از کد HTML است که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا نسخه اصلی صفحه را از بقیه صفحاتی که بسیار شبیه به آن هستند، تعیین کنند.

در سئو، کاربرد تگ‌های Canonical برای این است که گوگل بداند کدام نسخه از صفحه را می‌خواهید در نتایج جستجو نشان داده شود. علاوه بر آن این مورد از اصطلاحات رایج سئو برای بهبود خزیدن و نمایه‌سازی وبسایت شما کاربرد دارد.

 

CMS از اصطلاحات رایج سئو

 

CMS (سیستم مدیریت محتوا) نرم افزاری است که به ایجاد، مدیریت و اصلاح محتواهای یک وب سایت بدون نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی کمک می کند.

در میان معروف‌ترین CMS‌ها می‌توان ورد و جوملا را نام برد.

 

تحلیل رقابتی یا Competitive Analysis از اصطلاحات رایج سئو

 

Competitive Analysis ابزاری مفید برای شناسایی تمامی نقاط قوت و مشکلات سایت‌های رقبا است. این مورد نیز از موارد بسیار مهم در اصطلاحات رایج سئو به شمار می‌رود. به لطف این تجزیه و تحلیل، نه تنها می‌توان از وضعیت وب سایت رقیب، بلکه هر استراتژی که آنها دنبال می‌کنند، مانند استراتژی های خارج از سایت، مطلع شد.

 

نرخ تبدیل یا Conversion rate 

 

نرخ تبدیل از جمله موارد کاربردی در اصطلاحات رایج سئو به شمار می‌آید. نرخ تبدیل درصدی از بازدیدکنندگان منحصر به فرد است که هدف خاصی را تکمیل کرده‌اند. از جمله اهداف ما نه تنها خرید، بلکه اشتراک در خبرنامه، دانلود فایل یا کتاب الکترونیکی، گردآوری فرم و غیره است.

Cookie 

 

کوکی‌ها فایل های متنی حاوی داده‌های کاربر هستند و در دستگاه‌های آنها ذخیره می‌شوند. کوکی‌ها می‌توانند فنی، تحلیلی یا شخص ثالث باشند و برای موارد زیر استفاده می‌شوند:

  • بهبود ناوبری
  • سفارشی کردن اطلاعات کاربر

پیشنهاد ما به شما: سئو مقالات

خزنده یا Crawler 

 

خزنده نام یکی دیگر از اصطلاحات رایج سئو، نرم افزاری است که تمام محتوا و اطلاعات یک وب‌سایت را جمع آوری کرده و در یک پایگاه داده ذخیره می‌کند. اگر سایتی ایندکس شده و به کاربری که جستجوی خاصی را انجام می دهد نشان داده شود، به این معنی است که سایت توسط یک خزنده وب خزیده شده است.

هر موتور جستجو ربات خود را دارد. از معروف ترین آنها می توان به Google bot، Bing bot، Baidu Spider و Yandex Bot اشاره کرد.

ابزارهای تجزیه و تحلیل نیز خزنده های خاص خود را دارند، مانند Screaming Frog یا SEMrush.

 

قدرت دامنه یا Domain Authority 

 

Domain Authority یک سایت معیاری است که اعتبار آن را نشان می دهد. هرچه اعتبار یک سایت بیشتر باشد، موقعیت آن در نتایج موتورهای جستجو بهتر است. اعتبار سایت در میان اصطلاحات رایج سئو جزو موارد بسیار مهم است. اعتبار یک سایت بر اساس موارد زیر محاسبه می شود:

  • سابقه دامنه
  • لینک های ورودی (کیفیت و کمیت)
  • کیفیت محتوای داخل صفحه
  • محبوبیت سایت
  • عملکرد کلی سئو

فایل Robots.txt

 

فایل robots.txt یک فایل متنی است که در زیر پوشه اصلی سایت قرار دارد و از طریق دستورالعمل‌ها نشان می‌دهد که کدام بخش از سایت را می خواهید در دسترس قرار دهید و کدام بخش از سایت را از موتورهای جستجو برای اهداف نمایه سازی حذف می‌کنید. در داخل فایل robots.txt بهتر است مسیر فایل sitemap.xml را وارد کنید.

 

فایل Sitemap.xml

 

sitemap.xml فهرستی از URLهای متعارف یک سایت است که در یک سند XML گنجانده شده است و به موتورهای جستجو در طول نمایه سازی کمک می‌کند. علاوه بر robots.txt، sitemap.xml نیز باید در زیر پوشه اصلی سایت درج شود و باید از برخی قوانین ساده پیروی کند:

نباید بیش از 50000 URL داشته باشد

در وب سایت‌های بزرگ، لازم است نقشه سایت به چندین فایل تقسیم شود که بعدا در فهرست نقشه سایت درج می‌شود.

تگ عنوان

 

تگ های عنوان همانطور که خود کلمه می گوید تگ های سرصفحه هستند. 6 تگ هدر H1) تا(H6 وجود دارد، اما 3 مورد اول مهمترین و پرکاربردترین آن‌ها هستند.

H1 همان عنوان صفحه است. باید منحصر به فرد باشد و برای کلمه کلیدی اصلی بهینه شده باشد. می‌توانیم H2 را به‌عنوان مهم‌ترین عنوان‌های فرعی تصور کنیم و معمولاً باید حاوی کلمات کلیدی مرتبط باشند. تگ عنوان نیز در میان اصطلاحات رایج سئو از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

Impression از اصطلاحات رایج سئو

 

Impression نشانگر تعداد دفعاتی است که کاربران لینک سایت را در نتایج جستجوهای گوگل صرفا دیده‌اند اما روی آن کلیک نکرده‌اند.

 مقاله پیشنهادی: بک  لینک

URL

 

URL مخفف Uniform Resource Locator، یک منبع وب را به طور منحصر به فرد شناسایی می‌کند. لازم است اقدامات احتیاطی ساده برای تعریف نامگذاری مناسب و بهینه برای هر منبع در سایت انجام شود. قوانین زیر را باید در نظر داشت:

  • URLها باید با کاربر صحبت کنند
  • فقط نویسه های الفبایی باید وجود داشته باشد
  • ترجیحاً URL ها همه با حروف کوچک باشند
  • پارامترها باید به حداقل برسد

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

چگونه به ایده های پولساز برسیم؟

 

برای دستیابی به ایده های پولساز، باید پیش از هر چیزی روی سبک زندگی خودمان کار کنیم..تا زمانی که ما دید سنتی خودمان را نسبت به کسب و کار و نسبت به ثروت سازی تغییر ندهیم،.رسیدن به ایده های خلاقانه پولساز تقریبا امر محال و دور از انتظاری است..برای تغییر سبک زندگی و رسیدن به ایده های پولساز،.استاد ماهان تیموری، 3 نکته ی طلایی را به ما پیشنهاد می کنند.

 

1.      بر روی باورهایت کار کن 

 

اگر باور ما بر این باشد که ما تنها با سخت کار کردن و با تلاش بسیار می توانیم به موفقیت برسیم،.هیچ گاه نمی توانیم به دنیای ایده های پولساز راه پیدا کنیم..ما پیش از هر چیزی باید به این نتیجه برسیم که دنیای تجارت امروز و دنیای کسب و کار امروز،.دیگر روش سنتی رو طی نمی کند و همه چیز بر روی ایده ها و یک تفکر درست بنا شده است..اگر ما بتوانیم دریچه های تفکر خودمان رو نسبت به تجارت و کسب و کار تغییر دهیم.طبیعتا رسیدن به ثروت و ایده های پولساز نیز برای ما راحت تر خواهد بود.

پیشنهاد ما به شمامدیریت سرمایه

 

2.      آموزش ببین

 

ما باید از تجربیات بزرگان و از درس هایی که آن ها به ما هدیه می کنند،.استفاده کنیم. برای ورود به هر مقوله ی جدیدی و برای تجربه ی یک بستر جدید.در کسب و کار ما باید اطلاعات مان را به روز کنیم و همیشه در مسیر توسعه فردی باشیم. اگر آموزش درست در اختیار داشته باشیم و اگر از تجربیات بزرگان استفاده کنیم، ذهن ما به طور خود به خودی،.به پرورش افکار پول ساز می رسد.

.پرورش ایده های پولساز، چیزی است که تحت تاثیر آموزش به دست می آید و ذهن تربیت می شود. تیم آموزشی ماهان تیموری، ساعت ها آموزش رایگان و مجموعه ای کامل از آموزش های مالی رو برای شما فراهم کرده است.که می توانید از آن ها استفاده کنید تا ذهن خود رو در مسیر رسیدن به ایده های خلاقانه پولساز تربیت کنید.

 

3.      نیازها رو شناسایی کن و برای آن ها راه حل پیدا کن

 

اگر نگاهی به سیر پیشرفت کسب و کارهای بزرگ داشته باشید،.می بینید که همه ی کسب و کارهای بزرگ از یک نقطه ساده شروع کرده اند و آن چیزی نیست.جز پیدا کردن دغدغه های زندگی بشر یا همان نیازها و پاسخ گفتن به آن ها.

اگر شرکت آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا را یک مثال خوب در نظر بگیریم،.می بینیم که خرید اینترنتی و بدون نیاز به رفتن به فروشگاه که یک نیاز بزرگ برای جامعه ی جهانی بوده است.را شناسایی کرده و با پاسخ گفتن به این مسئله توانسته،.یکی از ده شرکت برتر دنیا باشد و مدیر عامل آن یعنی جف بزوس،.امروزه در صدر ثروتمندترین مردان دنیا قرار گرفته است.

 

پیشنهاد ما به شما :جدیدترین ایده های پولسازی

 

 

معرفی ایده های پولساز 

 

تیم آموزشی ماهان تیموری، همیشه یک هدف بزرگ داشته است.و آن معرفی فرصت هایی برای رسیدن به یه زندگی بهتر و ثروتی که حاصل ایده های پولساز بوده است..در ادامه شما رو با چند ایده ی پولساز آشنا می کنیم تا که بتوانید.یک شمای کلی از مسیر راه ایده های خلاقانه پولساز در ذهن داشته باشید.یکی از این افراد پولساز و ایده پرداز دنی بلیزر می باشد.

استراتژیست تولید محتوا

گردشگری تجربه محور

تاسیس مجموعه ی آموزشی آنلاین

حدود بیست سال پیش ، که هیچ کس حتی فکر نمی کرد روزی اینترنت تا به این حد همه گیر شود،.یک خانم 40 ساله تصمیم می گیرد،.سایتی رو افتتاح کند که از طریق آن به مردم خدمات آموزش آنلاین ارائه دهد. خانم لیندا وینمن، موسس شرکت آموزشی لیندا، که هم اکنون بزرگترین بستر تولید محتوا.و آموزش های آنلاین است.همچنین خوب است بدانید که یکی از راه های پول در آورن از تلگرام  آموزش آنلاین از طریق تلگرام می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

ایده های پولساز 2021

 

شاید شما هم به دنبال ایده های پول‌ساز هستید و با خود فکر می کنید که چگونه می توانم ایده ای را اجرا کنم که مرا به ثروت و موفقیت برساند. با این تفاسیر اجرای ایده ای که بتواند نیازهای افراد را به راحتی برطرف کند و باعث شود شما درآمد بیشتری کسب کنید می تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تمام ایده های شما می تواند پول‌ساز باشد به شرطی که اصولی آن را رعایت کنید و بتوانید با مهارت هایی که به دست می آورید آن را پیاده سازی کنید. شما برای این کار به شوق و اشتیاق و اراده  نیاز دارید تا بتوانید ایده های خود را عملی کنید.

بنابراین ممکن است در ابتدا خیلی از ایده هایی که به ذهن شما می رسد کامل به نظر نرسند، اما این موضوع اشکالی ندارد، زیرا ایده ها می توانند پخته شوند و در نهایت شما را به پول و ثروت برسانند.

حال ما قصد داریم در این مقاله ایده هایی را که پول‌ساز هستند را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین نحوه استفاده از این ایده ها و ایجاد ایده های پول‌ساز جدید را به شما یاد دهیم.

در این روزها نسبت به شرایط اقتصادی که در کشور حاکم شده است ،خیلی ها از لحاظ مالی در شرایط سخت و دشواری قرار گرفته اند. حال اگر شما ایده های ناب اقتصادی و یا ایده های خلاقانه پولساز دارید ،برگ برنده در دستان شماست.

 

اینفوگرافیک ایده های پولساز

 

اما اگر ایده پولسازی ندارید ،باید به شما بگویم که اصلا نگران نباشید ؛چون شما تنها نیستید. خیلی ها در این روزها به دنبال یک ایده پولساز برای کسب و کار هستند. من در این مقاله می خواهم به شما چند ایده پولساز را معرفی کنم که میتواند در مدت زمان کوتاهی، شما را به ثروت نزدیک تر کند:

برای کسب ثروت، همیشه نیاز نیست که سخت کار کنیم..گاهی به جای انجام یه کار سخت، نیاز داریم که نوع دیدگاه و تفکر خودمان را نسبت به درآمد زایی تغییر بدیم..بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کسانی که در دنیای تجارت، به موفقیت های بزرگ رسیده اند،.هیچ گاه تن به کارهای سخت نداده اند،.بلکه تنها با تفکر و استفاده از ایده های پولساز،.به موفقیت های بزرگ رسیده اند.

در ابتدا مقاله میخواهم شما را با یک ایده

 

هوش مصنوعی

 

 

پیشنهاد ما به شماپیشنهاد راه اندازی کسب وکار

 

اما سوال اصلی که برایمان مطرح می شود،.این هست که ما چگونه می توانیم به ایده های خلاقانه پولساز برسیم و چگونه می توانیم بدون صرف زمان بسیار و بدون سخت کار کردن،.به یک درآمد خوب،.با یک تفکر خوب برسیم . برای اینکه به این مهم دست پیدا کنیم،.باید چند نکته را رعایت کنیم. نکاتی که می توانند دیدگاه ما را به کلی در باب ثروت تغییر بدهد.

همه ایده ها پولساز هستند

اجازه دهید قبل از اینکه مقاله را ادامه دهیم و با هم بررسی کنیم که چطور ایده پولساز پیدا کنیم، یک نکته را با شما در میان بگذاریم. همه شغل ها پولساز هستند. شما هر کاری را شروع کنید اگر با علاقه آن را انجام دهید و سعی کنید که هر روز در آن کار ماهر تر شوید مطمئن باشید پس از چند سال درآمد بسیار خوبی را از آن کسب خواهید کرد. پس اگر کاری که به آن علاقه دارید در این لیست نبود نگران نباشید چون ما در این مقاله فقط ۶ ایده پولساز را به ا شما معرفی کرده ایم تا اگر شخصی هیچ ایده ای نداشت بتواند از آنها استفاده کند. اما در عوض در این مقاله اشاره کرده ایم که چطور از هر علاقه و یا ایده ای که دارید پول بسازید.

مقاله‌ ی پیشنهادیایده های پولساز

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

از کجا بدانیم که در طلا سرمایه گذاری کنیم یا نه؟

 

در سه ماه اول باید خیلی دست به عصا نسبت به دلار و طلا حرکت کنیم. همچنین باید روز به روز باید شاخص ها رو بررسی کنید. همه چیز در دلار و طلا به مذاکرات بستگی داره. اگر به خوبی انجام شود قیمت کاهش پیدا خواهد کرد. اگر هم مذاکرات به خوبی پیش نرود، احتمال رشد طلا دقیقاً مثل دلار خواهد بود و اگر که سقف پارسال خودش را رد کند دیگر نمی توانیم انتظار داشته باشیم که طلا تا کجا رشد خواهد کرد.

1-بازار بورس

 

بازار بورس امسال می تواند بهترین فرصت برای سرمایه گذاری باشد، کسانی که می توانند در بازار بورس تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی را به خوبی انجام بدهند، جز برندگان بازار بورس سال ۱۴۰۰ هستند.
اصولاً بازارهایی مثل بورس و ارز دیجیتال و… غالباً یک رشد زیاد و شارپی دارند و بعد از مدتی اصلاح میشه. بازار بورس این اتفاق برایش رخ داده است. این اتفاق برای بازار بورس ایران رخ داده است و در پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ پیش بینی می شود که سال آینده بازار شاخص ۲ میلیون را رد کند. در سال ۱۴۰۰ گروه خودرویی‌ها، دارویی ها و گروه پتروشیمی خوب خواهد بود.

اما چرا بازار بورس در سال جدید بازار خوبی است؟

۱-دولت پشیمان و سرافکنده است و می خواهد که اشتباهات را جبران کند

۲- ۲۷ درصد کسری بودجه داشته است.

۳- دولت در حال تلاش برای کاهش پله ای قیمت دلار می باشد.

به همین علت بازار بورس در سال جدید می تواند یکی از بازارهای عالی برای سرمایه گذاری باشد. تنها یک نکته‌ وجود دارد که موفقیت شما را در بازار بورس تضمین می کند. دیدن آموزش بازار بورس اولین و مهم ترین کاری است که برای کسب سود در این بازار باید آن را انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما:کسب درآمد از خانه

2-املاک

 

پرسود ترین بازار که در پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ می توان به آن اشاره کرد. بازار املاک و مستغلات می باشد. امسال یکی از خاص ترین بازار های ایران است از آن جهت که در  برخی از مناطق این بازار رشد چشم گیری خواهد داشت، در برخی از مناطق هم قیمت املاک دو تا سه برابر خواهد داشت. در ادامه برخی از شاخص ها را برای انکه در کدام مناطق رشد خواهد داشت و در کدام مناطق کاهش پیدا خواهد کرد به شما معرفی خواهم کرد. بازار مسکن از دو جهت ما را درگیر می کند.

۱-برای مصرف شخصی:

۲- سرمایه گذاری:

امسال در خیلی از مناطق که قیمت خیلی بی دلیل رشد کرده است. برای مثال در الهیه تهران آپارتمان متری ۲۸۰ میلیون تومان قطعاً ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. به شرطی که شرایط همانند همین لحظه باشد. یعنی توافق نشود و شرایط به همین شکل بماند.

اگر در سال جدید قصد سرمایه گذاری در املاک را دارید و دوست دارید درآمد غیر فعال از آن داشته باشد و اجاره بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم که در آپارتمان های کوچک سرمایه گذاری کنید. به این علت که نرخ رشد آن همیشه بالاتر است و نقد شوندگی آن هم راحت تر است. اگر هم که قصد سرمایه گذاری بلند مدت را دارید در زمین هایی که شهر قرار است از سمت آنها رشد کند را بخرید.

معامله های کم

 

در بهار سال ۱۴۰۰ قطعاً معامله کم تر خواهد شد. همچنین به طبع آن نقدشوندگی شما در فصل بهار کم ترخواهد شد. در فصل بهار به دلیل وجود انتخابات این اتفاقات رخ خواهد داد. در بهار ۱۴۰۰ رکود خرید املاک را خواهیم داشت. برای ساخت و ساز و یا پیش خرید ۶ ماه دوم سال به شما توصیه می کنیم با این دیدگاه که در بازه یک ساله بسازید.

۸۵ درصد اطلاعاتی که دردوره پیش بینی ۱۳۹۹ به شما معرفی کردیم، محقق شد و کسانی که از فرصت هایی که معرفی کردیم استفاده کردند توانستند سود بسیار خوبی به دست بیاورند. امسال هم تمامی فرصت‌هایی که در سال ۱۴۰۰ وجود دارد را در دوره پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ معرفی کردیم.

پیشنهاد ما به شما:مدیریت کسب و کار



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

برخی از گروه های بورسی که تحت فشارهای تحریمی بودند، در صادر کردن و در نقد کردن پولشان مشکل داشتند و به طور کلی زیر بار فشار بودند. دوباره سرپا می شوند و می توانند رشد کنند. برعکس یک سری از نمادهای دیگر بورسی که به دلیل افزایش بی اندازه در سال ۹۹ رشد کرده بودند در سال ۱۴۰۰  دچار تهدید می شوند.

به همین دلیل است که می گوییم باید تلاش کنید تا در سال ۱۴۰۰ به بهرتین شکل پیش بینی کردن را یاد بگیرید. در دوره پیش بینی اقتصادی ۱۴۰۰، فصل بهار رو به طور کامل برای شما پیش بینی کردیم بلکه بهت کامل آموزش دادیم که خودت چطور باید سرمایه گذاری کنی که در این خصوص هم می توانی زندگی نامه افراد موفق مثل حمید محمدی و را الگوی خودت قرار بدهی. در ادامه قصد داریم نگاهی به پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ و نگاهی به چهار بازار داشته باشیم.

1-   دلار:

چهار چشم انداز وجود دارد که به ما نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۰ تقاضا برای خرید دلار کم خواهد شد.

۱-کاهش حجم معاملات : اولین چشم انداز پیش بینی اقتصادی ۱۴۰۰ کاهش حجم معاملات می باشد. به این معنا که معاملات نسبت به سال های گذشته کم تر خواهد شد.

۲- کاهش رشد نقدینگی: در سال۱۴۰۰ نقدینگی کاهش پیدا خواهد کرد به این معنا که پول کم تری در اختیار مردم قرار دارد.

۳-انتظارات تورمی نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است. به این معنا که مردم انتظار دارند که تورم امسال کاهش پیدا کند.

۴-میزان تورم ۳۰ درصد پیش بینی شده است.

با توجه به این چهار چشم انداز حداقل قیمت دلار در سال ۱۴۰۰ بین ۱۸ تا ۱۹ هزار تومان و در بیشترین حالت خود بین ۲۵۰۰۰ تا ۲۶۵۰۰ هزار تومان می باشد.

پیشنهاد ما به شمامدیریت کسب و کار

توصیه‌ای درباب خرید دلار در سال ۱۴۰۰

در سال ۱۴۰۰ به هیچ وجه روی دلار سرمایه گذاری نکنید به خصوص قبل از انتخابات ریاست جمهوری.

 

 

چهار دلیل که باعث افزایش ناگهانی قیمت دلار می شود؟

 

طبق چهار چشم انداز گفتیم که تقاضا برای خرید دلار در سال ۱۴۰۰ کم خواهد شد. اما اگر شرایط بد بشود، دلار افزایش قیمت ناگهانی خواهد داشت. حال منظور از شرایط بد چیست؟

اگر تنش ها افزایش پیدا کند و خبر توافق نکردن با آمریکا بپیچد، اگر سیاست های دولت جدید جوابگوی انتظارات مردم نباشد، اگر حس کنند که از لحاظ مردمی در خطر هستند، دلار افزایش قیمت پیدا می کند. شاید سقف قبلی خود که ۳۲ هزار تومان بود هم رد کند و به ۳۶ یا ۳۸ هزار تومان برسد.

 

سرمایه گذاری در دلار خیانت است به دو نفر:

 

۱-خودت: درست است که سرمایه گذاری در دلار می تواند سودده باشد. اما این سود در مدت کوتاهی است و در دراز مدت باعث خواهد شد که ارزش پول ملی خودت کم بشود و این موضوع در دراز مدت اثرات خیلی بدی بر جای خواهد گذاشت.

۲-دیگران: وقتی که شما در بازار دلار سرمایه گذاری می کنید در واقع به دلیل کاهش ارزش پول ملی نه تنها به خودتان بلکه به دوستان و افراد خانواده و به طور کلی هر کسی که در خیابان می بیند خیانت می کنید. به این علت که با سرمایه گذاری در بازار ارز فرصت رشد کردن را از آنها می گیرید.

 

 

2-   طلا:

طلا جز دارایی هایی است که ایرانی ها غالبا با هدف مصرف شخصی از آن استفاده می کنند و دید سرمایه گذاری نسبت به آن ندارند. به این علت که اکثر هموطنان ما سبد سرمایه گذاری خوبی تشکیل نمی دهند و اکثر سرمایه خودشان را در بازار مسکن سرمایه گذاری می کنند. اگر می خواهید سرمایه گذاری خوبی باشید.


و در پیش بینی اقتصادی ۱۴۰۰ موفق باشید باید در ابتدا یک سبد سرمایه گذاری تشکیل بدهید که اکثر بازارها رو تشکیل دهد. طلا باید ۱۰ تا ۱۵ درصد از سبد سرمایه گذاری شما را تشکیل بدهد به این علت که برای شما امنیت ایجاد می کند. از طرفی در پیش بین اقتصادی سال ۱۴۰۰، طلا سود بیشتری نسبت به دلار خواهد داشت اما به طور کلی نسبت به سایر بازارها بیشترین سود را نخواهد داشت. اما  چرا سرمایه گذاری در طلا نسبت به سایر بازار ها به جز دلار سود کمی خواهد داشت؟

 

شاخصه قیمت طلا

 

قیمت طلا به دو شاخصه قیمت دلار و انس جهانی بستگی دارد که با بالا و پایین شدن این دو شاخصه قیمت طلا کاهش پیدا می کند. همچنین انتظار مردم در سال۲۰۲۱ به شدت در خواست مردم در دنیا نسبت به سال ۲۰۲۰ بسیار کاهش پیدا کرده است و دلیل آن هم می تواند به علت سرمایه گذاری در بازر ارزهای دیجیتال باشد.

اگر توافقات انجام نشود اگر وضعیت کنترل نشود اگر سطوح مدیریت اقتصادی به درستی اجرا نشود اگر موضوع نقل و انتقال در ایران درست نشود قیمت طلا افزایش پیدا خواهد کرد اگر هم نه قیمت طلا کاهش پیدا خواد کرد و حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

پیش بینی اقتصادی ۱۴۰۰

 

پیش بینی اقتصادی  ۱۴۰۰  یکی از موضوعات مهمی است که خیلی از افراد دوست دارند در مورد آن اطلاعاتی کافی کسب کنند. شاید همین مسئله ذهن شما را نیز درگیر خود کرده است  و می خواهید بدانید در سال 1400 ممکن است چه اتفاقاتی برای کشور بیفتد زیرا نگران دارایی های خود هستید.

این نگرانی واقعاً به جا و درست است زیرا در شرایطی به سر می بریم که با بحران های زیادی دست و پنجه نرم می کنیم . به همین خاطر قصد داریم در این مقاله در مورد سرنوشت طلا ، ارز، ملک و بازار بورس صحبت کنیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید  در شرایطی که ممکن است رخ دهد ، بهترین تصمیمات را بگیرید.

همان طور که می دانید در این سال، برجام بحث بسیار داغی است که برای ما ایرانی ها بسیار حیاتی است ،  زیرا  سرنوشت کشور ما به دست چنین موضوعات مهمی رقم می خورد . به همین خاطر قصد داریم در مورد پیش بینی اقتصادی ۱۴۰۰ صحبت کنیم و موارد فوق را کمی موشکافانه تر مورد تحلیل قرار دهیم.

برنده بازی

 

افرادی که می دانند درسال جدید باید در چه بازاری سرمایه خودشان را سرمایه گذاری کنند همان برنده های بازار هستند. به عبارتی کسانی که می دانند در چه زمانی باید در بورس، طلا، ارز،‌ارز دیجیتال یا مسکن سرمایه گذاری کنند، برنده هستند.
در غیر این صورت اگر بخواهید بنا بر حس درونی پولتان را سرمایه گذای کنید، بازنده خواهید بود. یکی از عاقلانه ترین کارها این است که در اوایل سال پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ را انجام دهید تا فرصت های بیتشری برای سرمایه گذاری داشته باشید.  یکی از ضرورت های پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ این است که سال جدید قرار نیست مانند سال گذشته باشد.

پیشنهاد ما به شماجدیدترین ایده های پولساز

سال ۱۳۹۹ به دلیل تحریم های ظالمانه‌ای که علیه ایران وجود داشت و به طبع آن محدودیت های ارزی که داشتیم، تورم واقعی و انتظارات تورمی،‌ روند رو به رشدی به خود گرفت و این باعث شد که خیلی از بازار ها با رشدهای عجیب وغریبی مواجه شوند. اما نکته ای که در سال ۱۴۰۰ وجود دارد این است که زمزمه هایی مبنی بر برگشت به مذاکرات و کم رنگ تر شدن تحریم ها و کم تر شدن فشارهای اقتصادی علیه کشورمان ایران وجود دارد.

 این باعث می شود تا حدودی منابع ارزی ما آزاد بشود و صادرات نفت افزایش پیدا کند. بنابراین محدودیت هایی که درسال ۱۳۹۹ داشتیم دیگر در سال ۱۴۰۰ وجود نداشته باشه  و این موضوع باعث می شود که انتظارات تورمی و تورم واقعی روند نزولی به خود بگیرد.

شاید فرصت هایی که در سال ۹۹ وجود داشت و نوسان هایی که در سال 99 وجود داشت،‌ دیگر وجود نداشته باشد. ما در چشم انداز بهار ۱۴۰۰ سعی کردیم که از زوایی مختلف از متغییرهای اقتصادی، یک چشم اندازی رو از این بازارها ترسیم و تحلیل بکنیم.

رشد اقتصادی در حال مثبت شدن است. بعد از سه سال رشد منفی. روند نرخ بهره تا حدودی ممکن است اصلاح بشود. انتظارهای تورمی در حال کاهش هست.

پیشنهاد ما به شما : مدیریت کسب و کار

 

ما در سبد سرمایه گذاریمان چه چیزهایی باید بخریم؟

 

در صورتی که سناریو برجام اتفاق بیفتد، به نظر می رسد ما روند نزولی انتظارات تورمی را خواهیم داشت و به طبع آن ما شاهد کاهش نرخ ارز خواهیم بود.
وقتی که نرخ ارز یا همان دلار کاهش پیدا می کند، در بازار طلا هم مقداری کاهش را خواهیم داشت. در نتیجه این امکان وجود دارد که بازار برای مدتی وارد رکود شود. بازار مسکن امکان دارد که بامشکل نقدشوندگی رو به رو شود و در نتیجه برای مدتی وارد رکود شود.

برخی از گروه های بورسی که تحت فشارهای تحریمی بودند، در صادر کردن و در نقد کردن پولشان مشکل داشتند و به طور کلی زیر بار فشار بودند. دوباره سرپا می شوند و می توانند رشد کنند. برعکس یک سری از نمادهای دیگر بورسی که به دلیل افزایش بی اندازه در سال ۹۹ رشد کرده بودند در سال ۱۴۰۰  دچار تهدید می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

نکاتی مهم درباره چگالی کلمات کلیدی که باید بدانید

 

چگالی کلمات کلیدی یک اصطلاح پرکاربرد در سئو است. اما این مفهوم به چه معناست؟ تعداد دفعاتی است که یک کلمه کلیدی خاص در متن یک صفحه وب یا مقاله ظاهر می‌شود. چگالی کلمه کلیدی می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر موقعیت یک محتوا در وب داشته باشد.

هرگز اولین قدم درباره چگالی کلمات کلیدی را فراموش نکنید: تحقیق در مورد کلمات کلیدی

اگر هدف شما این است که گوگل صفحات وب شما را در صفحه اول به کاربر نشان دهد، باید زمان و توجه لازم را به تحقیق در مورد کلمات کلیدی که قرار است در سایت خود وارد کنید اختصاص دهید.  به عبارت دیگر برای اینکه چگالی کلمات کلیدی در صفحات سایت شما اندازه‌ای متناسب و صحیح باشد، اولین قدم این است که در مورد کلمات کلیدی تحقیق انجام دهید.

 

هنگامی که کلمات کلیدی را انتخاب کردید، باید آنها را در محتوای خود (هم در متا تگ ها و هم در متن) با توجه به تراکمی که باید در متن ظاهر شوند درج کنید، تا هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران شما جالب توجه باشد.

اما در نظر داشته باشید که تنها چگالی کلمه کلیدی برای بهینه‌سازی سایت شما کافی نیست. موتورهای جستجو امروزه بسیار باهوش‌تر از آن چیزی هستند که ما فکر می‌کنیم و استفاده از آن روش‌های اولیه سئو کارساز نخواهد بود. پیوندی که با انکر تکست خوب به وب‌سایت شما اشاره می‌کند، می‌تواند بیشتر از صفحه‌ای با چگالی کلمات کلیدی عالی برای شما مفید باشد. بیشتر بر تولید محتوای باکیفیت، با ساختار صفحه مناسب تمرکز کنید و با به کارگیری یک استراتژی لینک سازی خوب، می‌توانید جایگاه بهتری در موتورهای جستجو پیدا کنید!

 

روش محاسبه چگالی کلمات کلیدی

 

چگالی کلمات کلیدی غالبا به صورت درصد اندازه‌گیری می‌شود. بیایید ببینیم چگونه باید تراکم کلمات کلیدی در متن را محاسبه کنیم. برای محاسبه چگالی کلمات کلیدی 3 روش داریم که در زیر هرکدام را با ذکر مثال توضیح داده‌ایم.

روش 1 – قانون 3٪ چگالی کلمات کلیدی

برخی از کارشناسان استدلال می کنند که چگالی کلمه کلیدی باید حدود 3٪ باشد. با این حال، این درصد کمی اغراق آمیز به نظر می‌رسد. اجازه دهید با یک مثال این مفهوم را روشن‌تر کنیم:

اگر یک متن 1000 کلمه ای بنویسیم و تراکم کلمه کلیدی را 3% برای یک کلمه کلیدی خاص در نظر بگیریم، یعنی آن کلمه کلیدی30 بار در متن حضور خواهد داشت!

روش 2 – قانون 5٪ چگالی کلمات کلیدی

دیدگاه دیگری استدلال می کند که تراکم کلمه کلیدی باید حدود 5٪ باشد که حتی بدتر از قانون 3٪ است!

اگر یک متن 1000 کلمه ای بنویسیم و قانون 5 درصد را در نظر بگیریم، در متن همان کلمه کلیدی 50 بار تکرار می شود!

روش 3 – فرمول جادویی چگالی کلمات کلیدی

در گذشته، برای تسهیل کار سئو، شخصی مناسب می‌دانست که یک فرمول ریاضی برای محاسبه چگالی کلمه کلیدی ایجاد کند.

x 100     (تعداد کل کلمات متن/ تعداد کلمات کلیدی)

اگر مانند مثال بالا، متنی 1000 کلمه ای بنویسیم و کلمه کلیدی را 20 بار وارد کنیم، چگالی کلمه کلیدی 2 درصد خواهد بود. برخی معتقدند که 2٪ محدودیتی است که نباید از آن تجاوز کرد.

Keyword Stuffing در مورد چگالی کلمات کلیدی به چه معناست؟

 

تصور کنید محتوای وب ایجاد کنید و چندین کلمه کلیدی متفاوت را وارد کنید. گوگل نمی‌تواند بفهمد در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید و محتوا را جریمه می‌کند. کاربران شما نیز متوجه نمی‌شوند که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید و آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا نمی‌کنند، در نتیجه به احتمال زیاد بلافاصله صفحه را ترک خواهند کرد.

اگر برعکس، یک کلمه کلیدی را به تعداد زیادی در متن وارد کنید؛ یعنی اصطلاحا Keyword Stuffing انجام دهید، گوگل شما را جریمه خواهد کرد. این عمل که بخشی از سئو کلاه سیاه است و از نظر گوگل سزاوار جریمه است.

 

بسیاری از افراد به اشتباه تصور می‌کنند هرچه چگالی کلمات کلیدی در متن یک صفحه وب بیشتر باشد اعتبار آن صفحه بیشتر خواهد بود. این استراتژی چند سال پیش جواب داد، اما امروز دیگر موفق نیست. برعکس استفاده اجباری از یک کلمه کلیدی در متن باعث می‌شود که محتوا تقریباً غیرقابل خواندن باشد و این می‌تواند اعتبار شما را کاهش دهد، بازدیدکنندگان شما را آزار دهد و در نهایت باعث شود افراد صفحه شما را ترک کنند و دیگر هرگز نخواهند از سایت شما بازدید کنند.

مقاله مرتبط: پنالتی گوگل

 

به عبارت دیگر اگر می خواهید محتوای خود را برای موتورهای جستجو قابل مشاهده کنید، به جای تراکم کلمات کلیدی، باید تجربه کاربر را در نظر بگیرید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

1- فعال باش!

 

اگر زندگی شما به این صورت هست که هر روز و  هر روز به سر کار می روید و بعد از سر کار بدون حوصله به خانه برمی گردید. و بعد از یک حمام جلوی تلویزیون دراز بکشید! پیشنهاد من به شما این نیست که قهرمان المپیک بشوید اما یادتان باشد برای اون چیزی که در ذهنتان دارید، این روند زندگی شما را به  آن موفقیت نمی رساند!

 

2-ساعت خواب، به وقت موفقیت تو!

 

کسایی که در زندگی خودشان همیشه تا دیر وقت بیدارهستند هر چند که به موفقیت هایی رسیده باشند!
اما از جهت های دیگه ای دارند به خودشان آسیب می زنند. مثل آسیب هایی که به سلامتی خودشان وارد می کنند . این نوع افراد موفقیت هایی کوتاه مدت را ممکن هست که تجربه  کنند و همین موفقیت های کوتاه مدت باعث بد تر شدن سبک زندگی لاکچری و حال اون آدم ها میشود چون گاهی همین موضوع مانع  رسیدن به موفقیت می شود.

پس بهتر است که ساعت خوابتان را تنظیم کنید.
این را  در نظر داشته باشید که تنظیم کردن خوابتان، صرفا زود تر خوابیدن نیست و باید صبح ها هم، سر زمان درست و اول صبح، مخصوصا صبح زود بیداری بشوید که انرژی خاص اون ساعت رو تجربه کنید تا بتوانید بهترین روند خودتان را در طول روز تجربه کنید.

 

3- دوستای خودت رو تغییر بده!پ

 

خیلی از دوست های ما هستند که علاوه بر این که حال ما را خوب نمی کنند.بلکه بد تر حال ما را خراب می کنند و اون ها انرژی ما رو می گیرند و همان طور که خوتان بهتر می دانید ،هر آدمی میانگین  5 نفر افراد اطرافش هست که نزدیک ترین به اون فرد هستند. پس آدم هایی که دور و بر شما هستند و جمع دوستان شما را تشکیل می دهند با دقت انتخاب کنید، مخصوصا که اگر آدم تاثیر پذیری هستید.

 پیشنهاد ما به شماراز های نگفته سید جلال حسینی

 

4- بچه دار شدن

 

خیلی از افراد هستند که فکر می کنند بچه دار شدن وحشتناکه. در صورتی که اگر برای بچه دار شدن شرایط را بررسی و مهیا کنید نه تنها بچه دار شدن احساس بسیار جدید و احساس خوبی در شما و همسرتان ایجاد می کند بلکه می تواند در هدفمند تر شدن زندگی شما تاثیر مثبتی داشته باشد

البته که تنها داشتن بچه نباید برای تغییر سبک زندگی لاکچری باشد! پس به این موضوع هم بسیار دقت کنید و شرایط را برای بچه دار شدن حتما باید بسنجید و احساسی تصمیم نگیرید!

5- ترک مواد اعتیاد آور

 

 

اگر سیگار می کشید، حتما آن را  ترک کنید! با این که خیلی حال فکر می کنند که سیگار، باعث کاهش استرس می شود، اما اعتیاد و وابستگی شما به سیگار و حتی تهیه آن، حال شما و استرس خودتان را بیش تر می کند. نگرانی از نگاه بقیه نسبت به شما ، بوی بد سیگار و نگاه بد شخصیتی نسبت به شما. و حتی از بین بردن دندان های شما! پس حتی اگر می خواهید که حال خوبی داشته باشید حتما سیگار را ترک کنید! 

6-یاد گرفتن مهارت جدید

 

یاد گرفتن مهارت جدید اگر به یکی از عادت های شما تبدیل شود می تواند امکان رشد پیدا کردن رو برای شما فراهم کنه. از طرفی با یادگرفتن مهارت های جدید می توانید درآمد خودتان را تا چند برابر افزایش دهید.

مهارت هایی که به آنها علاقه دارید را در برنامه خودتان بگانجانید.

 

 خودت رو خودتت درمان کن!

 

تا وقتی که منتظر دیگران باشید، تا قصد کنند که شما را  درمان کنند  و برای شما کاری کنند،مطمئن باشید  که به هیچ جایی نمی رسید! خودتان باید به فکر خودتان باشید. و مطمئن باشید که  هیچ کس بهتر از خودتان  نمی تواند، روی حال شما و زندگی شما تاثیر گذار باشد،دست بگزارید روی زانوهای خودتان و بلند بشید و برای خودتان کاری کنید ،مطمئن باشید که هیچ کس دلش برای شما نمی سوزد، پس بهترین انتخاب ها رو با یادگیری شیوه های تصمیم گیری داشته باشید!

کلام اخر

 

ما در این مقاله در مورد لایف استایل و ابعاد آن و همچنین در مورد تاثیر آن بر زندگی افرا موفق صحبت کردیم. زمانی که به زندگی افراد موفق چه در خارج و چه در داخل کشور نگاه می کنید،متوجه می شوید که اکثر آنها یک زندگی روتین ثابت دارند که دقیقا همین  دلیل اکثر موفقیت های آنها هست.

در حقیقت بهترین سرمایه گذاری هر فرد در زندگی خود می تواند انتخاب مناسب باشد.

حتی شما زمانی که به زندگی افراد موفق داخلی نظیر استاد ماهان تیموری نگاه می کنید ،متوجه این سبک زندگی درست و سبک زندگی عالی ایشان می شوید ،پس بهتر است که هر چه زودتر شما هم شروع کنید ،حتی می توانید در ابتدای مسیر تغییرات خودتان از این اساتید،الهام بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

اولین قدم طراحی لایف استایل  –  پرسیدن دو سوال مهم:

اولین قدم طراحی  –  پرسیدن دو سوال مهم:

  • هدف من چیه ؟! و اهمیت هدف تو زندگی من چیه؟
  • آینده من چطوره ؟
  • محل زندگی من در آینده چه ویژگی هایی باید داشته باشد و …

در واقع می توان  گفت که اگر ما یک هدف اسمارت داشته باشیم، می توانیم بهترین را برای خودمان طراحی کنیم.

 

راهکار اساسی برای تغییر سبک زندگی

 

قبل از این که 5 راهکار را به شما معرفی بکنم، باید به شما  بگم که باید این موارد رو بررسی کنید و بهترین راهکار رو متناسب به زندگی خودتان انتخاب کنید. پس بعد از انتخاب نسبت به هدف خودتان شخصی سازیش کنید. یادتان نرود که هدف باید واقعی و قابل اندازه گیری باشد.

به صورتی که شما در هر لحظه از زمان بتوانید مشخص کنید که چه قدر به هدف خود نزدیک شده اید و در کجای مسیر رسیدن به هدف خود قرار دارید. به همین دلیل تاکید می کنیم که هدف باید باید قابل اندازه گیری باشد.

 

1-     مسافرت و جهانگردی

 

این موضوع را جدی بگیرید!

اگر امکانش رو دارید که به مسافرت بروید، حتما به سفری بروید که حالتان را خوب کند. حواستان باشد که سفری که به شما  استرس و نگرانی از پول خرج کردن بدهد، علاوه بر این که هیچ سودی برای شما ندارد. بلکه حال شما را هم بدتر می کند! پس در انتخاب این مورد دقت کنید!

 

2-     تغییر شغل

 

اگر کارتان حوصله شما را سر برده و برای توسعه شغلی برنامه ای ندارید، هدفی ندارید و علاقه ای به کارتان ندارید و حتی کاری که داری انجام می دهید مرتبط با مهارت های خودتان نیست، باید یک فکر اساسی بکنید! افراد شاغل حداقل یک سوم روز خودشان را در محل کار سپری می کنند. پس باید حواستان به این موضوع باشد تا شغل باعث بهتر شدن زندگی شما و سبک زندگیتان بشود.

 

3-     تغییر محل زندگی – خرید خانه جدید

 

اگر امکانش را دارید و می توانید جای بهتری زندگی کنید، حتما خانه ی خودتان را عوض کنید! حتما نباید اتاق خواب بزرگ داشته باشید! می توانید خانه ای کوچیک تر بخرید و با بقیه پولتان، یک سرمایه گذاری اصولی انجام بدید که ما به آن هوش سرمایه گذاری می گوییم ، به رویاهات و زندگی رویایی خودتان برسید. خیلی اوقات عوض کردن یک خانه و خرید یک خانه کوچک تر در یک محله بهتر، خیلی بیش تر از یک خانه بزرگ در یک محله نامناسب می ارزد! پس لازم است  که این کارو انجام بدید.

اگر شرایط مالی عوض کردن منزل خود را ندارید، سعی کنید در داخل خانه شرایط را فراهم کنید با یک هزینه کم تر خانه را به اون چیزی که می خواهید تبدیل کنید. مثل :

  • رنگ کردن منزل
  • تغییر دکوراسیون
  • عوض کردن بعضی از وسایل منزل
  • و …

حواستان باشد که در این مورد نباید زیاده روی کنید و همیشه سعی کنید از راه درست، کاری کنید که پولتان برای شما پول بسازد.

استاد تیموری همیشه یک اصطلاح معروف دارند که می گویند: باید کاری کنی که پولت بچه دار بشه.

 پیشنهاد ما به شما: رازهای نگفته سید جلال حسینی

 

4-     هدف گذاری های عالی جهت رسیدن به زندگی عالی

 

 

همان طور که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم برای رسیدن به یک زندگی عالی باید یک هدف گذاری عالی داشته باشید. و برای آن برنامه ریزی کنید، هدف گذاری های خودتان را به هدف های کوچک تر تقسیم کنید و در راه رسیدن به اهداف خودتان ثابت قدم باشید  که این موضوع ساده ترین روش موفقیت است.

 

5-     داشتن دفتر خاطرات و داشتن زندگی نامه

 

انجام دادن این کار باعث میشود که هر از گاهی نگاهی به گذشته بندازید. که از اشتباه های خودتان درس بگیرید، و از موفقیت هایی که داشتید، اعتماد به نفس بگیرید!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

انواع لایف استایل اجتماعی

 

1-     لایف استایل فعال، زندگی فعالانه 

 

یک از انواع لایف استایل مربوط به برقرار اراتباطات اجتماعی است. افرادی که در زندگی خودشون پر از جنب و جوش هستند؛ به طوری که در اکثر رویدادها شرکت می کنند – مثل رویداد های سیاسی و اجتماعی، مثل انتخابات برای کسب رای مردم، رویداد های فرهنگی مختلف در جامعه و …- که این افراد در دسته افراد با شخصیت فعال قرار می گیرند.

2-     لاکچری لایف انضباطی

 

افراد که اعتقاد شدید به یک موضوع دارند و بر یک موضوع که دارای رفتار های انضباطی سخت هست پافشاری می کنند. این افراد معمولا در زندگی خودشان، به اجرای کارها بر اساس نظم و قوانین، خیلی اهمیت می دهند ولی باید روی تحمل فشار و کنترل عصبانیت خودشان کار کنند البته باید این موضوع را با انضباط شخصی متفاوت دانست زیرا دو مقوله کاملا جدا هستند.

3-     اجتماعی

 

همون طور که از اسم آن مشخص هست، این مربوط به سبک زندگی اجتماعی (social life) هست که تاثیر زیادی بر روی حال خوب افراد دارد و افرادی اجتماعی در این گروه قرار دارند. در واقع افرادی خوش صحبت هستند و افراد دیگر از معاشرت با این افراد لذت می برند.

 

4-     سبک روستایی و عشایری

 

همون طور که همه ی ما می دونیم این افراد، به طور ثابت در یک مکان اقامت نمی کنند و دائما از محلی به محل دیگر در حال حرکت هستند. فرهنگ این افراد مربوط به فرهنگ عشایری هست و فرهنگ مخصوص به سبک زندگی عشایری دارند. در زندگی کشاورزی هم، زندگی بر پایه کشاورزی و زندگی روستایی دارند.

 

5-     سبک ساده

 

خیلی از افراد در جامعه هستند، که به حداقل ها راضی اند، و قطعا چیزی که باعث این سبک از زندگی میشود، ذهنیت اون هاست. به همین علت هست که استاد  ماهان تیموری هم، بارها و بارها در موضوع و تغییر باورها و تغییر ذهنیت ها صحبت می کنند.

این افراد با ذهنیت راضی به حداقل ها، معمولا در زندگیشون پیشرفت آن چنانی نخواهند داشت.

 

6-     لایف استایل افراد موفق

 

 

زندگی لاکچری، مربوط به افرادی هست که، خودشون رو لایق بهترین ها می دونن. اما باید به این موضوع دقت کرد که این افراد به دلیل تلاش ها و توسعه های فردی خودشون، این موضوع رو در نظر دارن که به بهترین ها برسن و برای رسیدن به بهترین ها تلاش می کنند.

پس اگر هدفی داری و می خوای به اون بررسی حتما باید برای رسیدن به اون هدف علاوه بر امید به خدا، پلن و برنامه داشته باشی، برنامه ریزی کنی و خودت رو ارتقا بدی. علاوه بر همه ی این ها روی ذهنیت خودت کار کنی. رشد فردی داشته باشی و همیشه در حال یادگیری باشی.

وگرنه کم نبودند افرادی که به ثروت خوبی رسیدند، اما راحت ثروت خودشان را نابود کردند.

پیشنهاد ما به شما: راز های نگفته سید جلال حسینی



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

لایف استایل چیست ؟ – لایف استایل افراد موفق به چه صورت است؟

 

تا به حال به این نکته تو.جه کرده اید که افراد موفق و یا ثروتمند برای خود از چه سبکی برای زندگی استفاده می کنند؟ آیا  اصلا آن ها سبک خاصی برای زندگی دارند و یا مانند تمام افراد دیگرا چه غنی و چه فقیر فکر می کنند و یا رفتار می کنند؟ به نظر شما آن ها چگونه به موفقیت می رسند ؟ آیا سبک زندگی آن ها  اصول خاصی دارد؟  آیا آن ها برای خود لایف استایل خاصی تعریف کرده اند؟

با این تفاسیر اگر ذهن شما نیز درگیر این موضوعات است  و در این باره سوالاتی همچون سوالات بالا دارید به خواند ادامه دهید زیرا قرار است به همیه این سوالات به شما پاسخ دهیم. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به این سؤال پاسخ دهیم که لایف استایل چیست؟ و به طور کلی لایف استایل افراد موفق کدام است؟ و مزایایی که این مفهوم می تواند برای هر یک از ما داشته باشد را تجزیه و تحلیل کنیم.

همان طور که گفتیم خیلی از افراد موفق در دنیا به کمک  لایف استایل خوب  به  موفقیت و پیشرفت می رسند. این در حالی است که آن ها موارد لازم را به صورت مدام انجام می دهند . اما واقعا لایف استایل چیست که چنین تاثیری روی زندگی افراد دارد ؟ و چگونه تا این حد در زندگی و موفقیت انسان ها نقش دارد ؟

زندگی نامه افراد موفق

 

چون زمانی که زندگی نامه ی افراد موفق را مطالعه و تجزیه و تحلیل می کنیم به این نتیجه می رسیم که همه ی آنها در بسیاری از موارد شبیه به هم عمل کرده اند و همین نیز باعث شده است که در برخی از موارد به بیشترین دست آورد ها برسند. یعنی انسان ها با انجام دادن بسیاری از موارد که به صورت مستمر نیز انجام می دادند به جایگاهی رسیدند که گمان می کردند با در دسترس داشتن بسیاری از ویژگی های خاص به موفقیت رسیده اند درحالی که بعد از بررسی هایی که انجام داده شد به جایگاهی رسیدند که به این نکته رسیدند همه آنها از یک سری اصول مشترک پیروی کرده اند آن هم بدون اینکه خودشان از آن با خبرباشند.

بله درست است برای به موفقیت رسیدن باید یک سری موارد را به صورت ناخودآگاه و یا خودآگاه انجام داد و یک سری تغییرات را در زندگی و نحوه آن اعمال کرد که با استفاده از آن بتوانند خود را شبیه به دیگر ثروتمندان و موفق ها کرد تا بعد از مدتی بتوانند پای خود ر در جای آنها بگذارند و در راستایی قرار بگیرند که همیشه دوست داشتند در انجا باشند.

بعد از بررسی هایی که انجام  شدبه نکته جذاب دیگری نیز درمورد افرادی که لایف استایل خاصی دارند، رسیدند که آن هم این بود که تقریبا همه افراد موفق قبل از به هدف رسیدن،الگویی اخلاقی و رفتاری داشتند که به انها کمک می کرد تا بتوانند بهتر در این مسیر قرار بگیرند و راه آنها مشخص تر باشد تا با استفاده از همین الگو بتوانند بهتر در این مسیر قرار بگیرند و رفتار های مشخص تری در راستای  هدف گذاری و برنامه ریزی و در نهایت به هدف رسیدن انجام بدهند به همین خاطر سبک زندگی خود را با توجه به همین اصول بنا نهادند.

چون زمانی که شما با استفاده از الگو گرفتن از نسان های موفق از آنها تقلید می کنید به جایگاهی می رسید که می توانید خودتان شرایط را آماده کنید و خودتان رفته به رفته همچون آنها ببینید و فکر کنید به همین دلیل نیز می توانید همچون آنها به موفقیت برسید و لاکچری لایف خود را انجام دهید.

 

لایف استایل چیست ؟

 

لایف استایل یعنی چی یا سبک زندگی روزانه چگونه است  ،این ها می تواند شامل موارد مختلفی مثل نوع انتخاب ها ، سلیقه ها و … باشد. در واقع می توان گفت که لایف استایل افراد موفق، روش زندگی فرد یا گروهی از افراد هست که بستگی به فرهنگ و شرایط متفاوت هست. که در ادامه ی مقاله  کلیدی و مفید با هم انواع لایف استایل را بررسی می کنیم و از خودمان بپرسیم که لایف استایل یعنی چه؟ ولی واقعا لایف استایل چیست؟

 . توی این مقاله سه مورد اساسی داریم که با اون ویژگی های آن ها رو بررسی می کنیم:

  • زیبایی شناختی ها و تاثیر اون ها در لایف استایل
  • تفاوت های زیبایی شناختی ها و تفاوت آن ها 
  • ابعاد متغیر زندگی

قبل از این که ادامه بدیم لازمه که در مورد ابعاد متغیر زندگی صحبت کنیم …

ابعاد متغیر، در واقع ویژگی هایی هستند که معمولا همه روزه در زندگی ما دست خوش تغییر سلیقه های انسان های مخلف میشوند.مثل مد های مختلف در نوع پوشش، استایل، سبک موسیقی و …

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

اصول مدیریت سرمایه در بازار بورس

در مبحث مدیریت سرمایه در بازار بورس، ما چند اصل اساسی داریم که باید حسابی به آنها توجه کنیم و اون‌ها رو مد نظر قرار بدیم. این را مطمئن باشید که اگر این تکنیک‌ها را به درستی رعایت کنید، در کمتر از یکسال حداقل دو تا سه برابر سرمایه‌ی خودتان از بورس سود می‌گیرید.

1-     هیجانی نشوید

 

اولین تکنیکی که باید در مبحث مدیریت سرمایه در بورس رعایت کنید، بحث هیجان درمعامله هاست. من در مبحث تحلیل بنیادی به شما این را گفتم که خیلی از خبرها و خیلی از اتفاقات ممکن است که روی بورس تاثیر بگذارد و برای مدت زمان کوتاهی باعث شود که بورس یک رشد خوب یا ریزش زیادی داشته باشد.

اما کسی این وسط موفق است که به کل از این هیجانات دوری کند. وقتی میبیند بازار منفی هست، نباید سریعا سهمتونو بفروشید. نباید سریع برید تو صف فروش. در مقابل هم باید به این نکته توجه کنید که وقتی بازار مثبت هست، نباید برید تو صف خرید.

این نکته را از من داشته باشید که منفی‌های بازار، فرصت خرید هستند و مثبت‌های بازار فرصت نگهداری و یا فروش. یعنی وقتی بازار دارد اصلاح میکند یا به عبارتی میریزد، قانون مدیریت سرمایه در بورس میگوید که سهم بخرید و وقتی که بازار مثبته باید صبوری کرد و در نقطه مناسب فروخت.

پس دوری از هیجان و تکیه بر سواد و دانش بورسی مهم‌ترین کاری هست که باید به آن توجه داشته باشید. اگر میخواهید خیلی خوب این مسئله را درک کنید، آموزش تحلیل تکنیکال را دنبال کنید. اونجا در مورد حمایت‌ها و مقاومت‌ها برایتان گفتم. حمایت‌ها فرصت خرید و مقاومت‌ها فرصت فروش یک سهم هستند.

پیشنهاد ما به شما : کسب درآمد بدون سرمایه

2- سبد سهام داشته باشید

 

پس دوری از هیجان و تکیه بر سواد و دانش بورسی مهم‌ترین کاری هست که باید به آن توجه داشته باشید. اگر میخواهید خیلی خوب این مسئله را درک کنید، آموزش تحلیل تکنیکال را دنبال کنید. اونجا در مورد حمایت‌ها و مقاومت‌ها برایتان گفتم. حمایت‌ها فرصت خرید و مقاومت‌ها فرصت فروش یک سهم هستن.

برای این کار شما باید با هر میزان سرمایه‌ای که وارد میشید، یه سبد سهام برای خودتان داشته باشید و این سبد سهام رو بر اساس دارایی خودتان، تنظیم کنید. اگر بخواهم یک مثال برایتان بزنم، باید بگویم که مثلا اگر ده میلیون تومان پول وارد بازار بورس کردید. باید حداقل این پول را به سه‌بخش تقسیم کنید.

چطوری؟ بزارید براتون واضح‌تر بگویم. اگر شما ده میلیون پول داشته باشید و همه را بریزید در یک سهم، اگر سهم یک منفی پنج بخوره شما پونصد هزار تومن پولتان را از دست دادید. اما اگر سه تا سهمش کنید و یکی از سهما منفی پنج بخوره. شما نهایت بین صد تا صد و پنجاه هزار تومن پول از دست دادید.

بهترین راه طبق اصول مدیریت سرمایه در بورس این هست  که در سبدتان سه تا پنج سهم داشته باشید. پس سرمایه‌ی خودتان را تقسیم بر سه تا پنج قسمت کنید و هر کدام را در یک سهم سرمایه گذاری کنید.

 

3- از چند صنعت خرید کنید

 

یکی از نکته‌هایی که خیلی از افراد به آن  توجه نمی کنند و خیلی از تازه واردها از آن ضرر میکنند، این هست که از گروه‌های مختلف خرید نمیکنند. ما در بازار بورس، صنعت‌های مختلفی داریم که به آنها  میگوییم گروه سهام. مثلا وقتی میخواهیم در مورد صنعت خودرو صحبت کنیم، میگوییم گروه خودرویی.

خب برای خرید سهم، با توجه به اینکه شما سبد قراره بچینید، بهتر است که از گروه‌های مختلف خرید کنید. مدیریت سرمایه در بورس به شما میگوید که اگر یک خودرویی در سبد سرمایه گذاری خودتان دارید، بعدی را از یک گروه دیگر خرید کنید. مثلا بروید سراغ گروه غذایی.

این کار باعث میشود که شما جریان بازار را در دستتان بگیرید. مثالش را قبلا زدم. مثلا اگر خودرویی‌ها سود ده بودند و بانکی‌ها در همان زمان، درجا زدن یا ریختن، شما نگران سرمایتان نیستید، چون مدیریت سرمایه کردید و همزمان هم دارید سود میکنید و هم از بازار جا نموندید. و ضررتان داره با سودتان حداقل یِر به یِر میشود.

 

4- حد سود و زیان تعیین کنید

 

طمع کردن و حریص بودن در بازار بورس، تضمین کننده ضرر کردن شماست. این را همین جا راحت به شما بگویم که کسی در بازار‌های مالی بخصوص بورس موفق می باشد، که برای خودش یک حد و حدودی از سود و ضرر را تعیین کند.

وقتی که ما یک سهمی را با دانش میخریم. یعنی یاد میگیریم که تحلیل تکنیکال انجام بدهیم روی سهم. یاد میگیریم که تحلیل بنیادی روی سهم داشته باشیم و بعد میخریم، آن زمان هست که ما به هدف‌های سهم آگاه هستیم. یعنی برای آن یک هدف سود تعیین می‌کنیم.

این میشود حد سود ما. ما برای هر سهمی که به آن ورود می‌کنیم، باید یک حد سود تعیین کنیم. این حد سود، خیال ما را راحت میکند که اگر سهم ما به اون قیمت مد نظر ما رسید، ما دیگر میفروشیم و یا سیو سود میکنیم. اما اشتباهی که خیلی از افراد میکنند این هست که به حد سود پایبند نیستند.

در واقع طمع میکنند و وقتی تارگت سودشان زده میشود، با خودشان میگویند که حالا بازم صبر میکنم و سود می‌کنم. در حالی که این اشتباه است. چرا؟ چون شما دارید بر خلاف قانون مدیریت سرمایه در بازار بورس عمل می‌کنید و این باعث میشه که از سودتون کم  بشود یا حتی ضرر کنید.

اما یک اصطلاح دیگه هم داریم که به آن میگوییم حد ضرر. اگر مقاله تحلیل تکنیکال را دنبال کرده باشید، به شما گفتم که هر حمایتی که از دست برود، میشه مقاومت و سهم تا حمایت بعدی ریزش میکند. اگر شما حمایت سهم تان از دست رفت، جایی هست  که باید به یک استراتژی درست مدیریت سرمایه فکر کنید.

پشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

آموزش مدیریت سرمایه در بورس

 

قطعا سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه گذاری به خصوص بازار نیاز به آموزش دارد،در واقع شما می بایست در ابتدا بر روی خودتان سرمایه گذاری کنیدو نکته ای که باید به آن توجه کنید این هست که شما برای پولتان چندین سال تلاش کرده اید و حال می خواهید با دست رنج چندین ساله خودتان به سرمایه گذاری بپردازید ،بنابراین قبل از شروع کار در این فضا حتما آموزش ببینید.اگر میخواهید در  بورس و یا هر بازار مالی دیگه‌ای موفق باشید، باید قبل از هر چیزی بحث مدیریت سرمایه را یاد بگیرید. من در این مقاله، هر آن چیزی که باید در مورد مدیریت سرمایه بدونید را به شما  میگویم:

سرمایه گذاری در بازار بورس ایران

 

یکی از بهترین بازارها برای سرمایه گذاری در بازار‌های مالی، بازار بورس هست. بازار بورس در ایران، چند سالی هستش که روند صعودی دارد و بستر خوبی برای رشد سرمایه فراهم کرده است. اما این اصلا به این معنی نیست که شما هر میزان سرمایه‌ای که توی بازار بیارید، میتوانید چند برابر سود کنید.

یکی از اشتباهاتی که مردم در بازار سرمایه دارند این هست که فکر می‌کنند با هر میزان سرمایه‌ای وارد  بازار بورس بشوند و هر سهمی را خریداری کنند و یا در هر صنعتی سرمایه گذاری کنند، بالاخره به سود میرسند. در حالی که این تفکر کاملا اشتباه است. ما باید مدیریت سرمایه در بورس را همیشه در اولویت داشته باشیم.

بورس، جایی نیست که ما بخواهیم با سرمایه‌ی خودمان قمار کنیم. یا بخواهیم بر اساس احتمال و شانس پیش برویم. یادتان باشد که بورس یک بازار مالی هست و هر بازار مالی از ویژگی‌های علم اقتصاد برخوردار می باشد. راه‌ها و نکته‌های زیادی هست که میتواند ما را به سود کردن در بازار بورس برساند. اما یک چیزی رو نباید از یاد ببرید.

نکته ی مهم برای سرمایه گذاری در بازار بورس

 

آن این نتکه هست که در بازارهای مالی، خصوصا در بورس، ضرر نکردن، خیلی سخت‌تر از سود کردن است. یعنی شما باید به حدی روی مبحث مدیریت سرمایه در بورس کار کنید که اگر وارد یک بازار مالی شدید، تا جایی که ممکنه اول ضرر ندید و بعد به سود کردن فکر کنید.

آموزش مدیریت سرمایه توی ایران، سابقه چندانی ندارد. در حالی که اگه یک سری به بازار فارکس، یا بورس‌های جهانی بزنید، می‌بینید که اولین نکته‌ای که خود کارگزاری‌ها و حتی مدرسین بورس به شما یاد میدهند این هست که مدیریت سرمایه در بورس را رعایت کنید.

خب، حالا که این مطلب اینقدر مهم است، من قصد دارم به شما یک آموزش جامع از مدیریت سرمایه در بورس بدم و به همه‌ی سوالاتتان در این زمینه پاسخ بدهم تا که با خیال راحت تری در بازار بورس فعالیت کنید و موفقیت بیشتری کسب کنید.

 

 

پیشنهاد ما به شمامدیریت کسب و کار 

 

مدیریت سرمایه در بورس چیست؟

 

ببینید وقتی در مورد مدیریت سرمایه حرف میزنیم، به زبان ساده داریم میگوییم که چطوری با سرمایه‌ای که در دستمان هست، برخورد کنیم که بتوانیم به سود بیشتری برسیم و بتوانیم چند برابرش کنیم. حالا مدیریت سرمایه در بورس هم دقیقا همین است.

ما باید بر اساس سرمایه‌ای که داریم یک استراتژی مدیریتی برای خرید و فروش سهم هایمان داشته باشیم تا که سه تا هدف را بهش برسیم. این سه تا هدف، توی بازار بورس این هست که: اول از همه ضرر نکنیم. دوم از بازار جا نمونیم و سوم اینکه سود کنیم.

شاید خیلی‌ها که تازه اومدن تو بورس و سود‌های بورسی را دیدند به این باور رسیده باشند که بورس ضرر ندارد. اما باید به شما بگوییم که بورس هم مثل هر بازار مالی دیگه‌ای ضرر دارد و اگر ما نتوانیم بحث مدیریت سرمایه در بورس را رعایت کنیم، طبیعتا ضرر سنگینی می‌کنیم.

اما نگران نباشید، تکنیک‌هایی هست که جلوی ضرر شما را برای همیشه میگیرد. یعنی وقتی شما اصول مدیریت سرمایه در بورس را یاد بگیرید، دیگر نیاز نیست که نگران ضرر کردن باشید. اصول مدیریت سرمایه در بورس به شما یاد میدهد که بیش از 90 درصد معاملاتتون رو همیشه با سود ببندید.

دومین نکته این هست که ما باید یک جوری مدیریت سرمایه در بورس انجام بدهیم که از بازار جا نمونیم. عمدتا روند بازار‌های مالی، همیشه صعودی هست و اگر نزولی هم داشته باشد، دوباره فازهای صعودی را در پیش دارد. اما این وسط خیلی مهم هست که در صنعتی سرمایه گذاری کنیم که در حال رشد می باشد.

پیشنهاد ما به شمامدیریت چیست

مثال : یه موقع بازار صعودی هست، اما صنایع غذایی رشد خوبی ندارند. یک موقع بازار نزولیه اما می‌بینیم که مثلا صنعت بانکداری، در حال صعود در بازار هست. اگر ما بحث مدیریت سرمایه در بورس را به درستی بلد باشیم. هم توی غذایی‌ها سود می‌کنیم و هم توی بانکداری‌ها.

و مبحث سوم این می باشد که ما جوری مدیریت سرمایه در بورس را انجام بدهیم که همیشه نتیجه‌ی کارمان صعودی باشد. وقتی ما وارد بازار سرمایه میشویم، همیشه باید دیدمان به چند برابر کردن پولمان باشد، اما این زمانی نتیجه میدهد که ما استراتژی مدیریت سرمایه در بورس خودمان را بر اساس تکنیک‌های اصولی مدیریت سرمایه ترتیب بدیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

برای این که از اول شروع کسب و کار هوشمندانه ای داشته باشی حتما 5 اصل پایین رو بخون !

1-   مشخص کن چه کاری می خوای انجام بدی ! شروع کسب و کار

 

مشخص کردن این‌ که می‌خوای چه کاری انجام بدی برای خیلی ها به معنی مشخص کردم علاقشونه . به مهارت‌ها، توانایی‌ها و تجربیاتت فکر کن، واقع‌گرا باش و تصمیماتت رو تجزیه و تحلیل کن. تصور کن هر روز به مدت چند ساعت هدایت کسب و کارت را برعهده داری.

اگر با این روال کاری مشکلی نداشتی.اون وقته که می تونی به این فکر کنی که این کسب و کار قابلیت اجرا شدن داره .

2-   آیا مردم حاضرن به کسب و کارت پول بدن ؟!

 

یک کسب و کار زمانی می تونه مفید باشه که دو طرفه باشه !

  • یعنی چی ؟

یعنی کالا و یا خدمات شما ، باید طوری باشند که مردم به اون نیاز داشته باشن. و یا این که با یک بازاریابی درست.بتونن احساس نیاز رو در مشتری به وجود بیارن ! پس باید این جمله رو به خودت بگی.که من به دنبال کسب و کار هایی هستم.که مورد تقاضای بازار و خریدار باشه !

همیشه سعی کنید دنبال ایده های کسب و کار های پر سود باشید .

یک راه کار عملی اینه که خودت رو جای مشتری بزاری …

یعنی ببینی اگر خودت جای مشتری بودی ، کالا و یا خدمات خودت رو حاضر بودی استفاده کنی ؟؟ 

حاضر بودی برای کالا یا این خدمات پولی پرداخت کنی ؟

چقدر ؟! همه ی این سوال و جواب هارو روی یک برگه داشته باش. فقط بازم میگم که حتما و حتما با خودتون روراست باشید ! شروع کسب و کارمطاله 

3-   مشتری های احتمالی کسب و کارتون رو آنالیز کنید !

 

با افرادی صحبت کنید که مشتری های احتمالی کسب و کار شما هستند . درباره ی نیاز هاشون بپرسید . دغدغه هاشون رو بشناسید . ترس هاشون رو بشناسید . چون مخصوصا اگر بتونید خدماتی داشته باشید.که ترس های مشتریان خودتون رو برطرف کتید بسیار بسیار برنده خواهید بود !

قطعا همه ی ما دیدیم که وقتی فرزندی متولد میشه ، حساسیت بالایی نسبت به سلامتی ، استخوان بندی نوزاد و … دارند .

چرا این موضوع رو مطرح کردم ؟! با من همراه باش …

چند سال پیش شرکتی در ایران کسب و کاری ایجاد کرد که آرامش خواب نوزاد رو تامین کرد .

اومد تختی مخصوص نوزاد ها و کودکان تولید کرد که علاوه بر اون ، سلامتی ستون فقرات و استخوان بندی کودکان رو هم در آینده تامین کرد !  شروع کسب و کار

  • حالا شما فکر کنید که چقدر این دسته خدمات می تونن مفید باشن ؟!
  • و از سمت دیگه چقدر می تونن باعث درآمد های چند صد میلیونی و یا حتی میلیاردی واسه شما بشن !

درآمد این کسب و کار ها و شرکت ها ، به صورت قابل توجهی بالاست !

4-     برای کسب و کارتون حتما پلن و مدل بازاریابی داشته باشید .

 

خیلی وقته که هدایت کسب و کار و مدیریت اون ، تغییرات عمده ای داشته . طرح کسب و کار ، پلن و مدل بازاربابی رو به هیچ عنوان نباید فراموش کنید. و حتی اگر برای این موضوع هزینه ای اصولی و تحقیق شده پرداخت کنید ، ضرر نکردید .

پس اگر توی این حوزه تجربه ای نداشتید و یا دانشی ندارید …
با تاکید می گم : حتما از متخصص این کار مشورت بگیرید و یا نیرویی در این حوزه استخدام کنید .

بازاریابی مدرن امروز

بازاریابی امروز با تولید محتوا ، مدیریت شبکه‌ های اجتماعی و ارسال ایمیل مرتبط هست. مخصوصا بازاریابی محتوا ، شاخه از این شغل پر اهمیت هست.که توی کسب و کار های داخلی کشور ، باید جدی گرفته بشه !  

تولید محتوا کار هر کسی نیست ! چون محتوا مغز سازمان شماست !

باید مشخص کنید.رویکرد شما درباره‌ی مسائل برای ارائه‌ی ایده‌ هاتون به مشتریانتون ، چطور خواهد بود. طرح کسب و کاری داشته باشید.که در آن جزئیات به خوبی و شفاف بیان شده باشد . مواردی مانند ساختارهای عملیاتی، محصول، سامانه‌های توزیع و طرح توسعه را در طرح کسب و کار و مدل بازاریابی‌ خودتون حتما باید وجود داشته باشد .

5-   کسب و کار شما در مقایس کوچک

 

از ابتدا روی گستردگی کسب و کار فکر نکنید. ابتدا کسب و کارتان را در مقیاس کوچک بررسی کنید . پس از گذشت هر مرحله در بررسی کسب و کار ها ، مقایس ها رو کم کم می تونی بزرگ تر کنی .

فقط حواست باشه … اصولی و طبق استانداردی که از دانش این کار خواهی داشت .
پس بازم میگم که اگر تخصصی توی این موضوع نداری حتما از متخصص این کار استفاده کن .

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

 

سلام دوست من ! امیدوارم حالت عالی باشه. موضوعی که امروز می خوایم در مورد راه اندازی کسب و کار صحبت کنیم . این که برای شروع کسب و کار باید ، چه نکاتی رو رعایت کرد. و اون نکات چه تاثیری بر روی کسب و کار ما خواهد داشت . پس بدون اتلاف وقت می ریم جلو !

شروع و راه اندازی کسب و کار یا استارتاپ (Stratup) 

 

میشه گفت که حتی شاید بیش از هزاران کامنت اومده باشه که چطور کسب و کارمون رو راه اندازی کنیم ؟

  • چطور باید برای راه اندازی کسب و کار خودمون اقدام کنیم ؟!
  • من x میلیون تومان سرمایه دارم. چه کاری کنم مناسبه ؟!
  • مهم نیست که چه شغلی دارید و یا توی چه صنعتی ، دوست دارید تا فعالیت کنید !

مهم اینه که برای راه اندازی کسب و کار …

باید از اصول و قواعد صحیحی استفاده کنید که اصول راه اندازی کسب و کار و Startup هستن. و استفاده از این اصول باعث میشه تا بتونید بهترین روش رو برای خودتون انتخاب کنید. پس حتما این مقاله رو بار ها و بار ها بخون و مشکلاتت رو برای ما کامنت بزار تا اون ها رو با هم بررسی کنیم .

وقتی صحبت از شروع کسب و کار میشه … همه میگن ما که سرمایه ای برای شروع نداریم !

یا سرمایه کارم رو چطور باید پیدا کنم ؟! اینجا باید بگیم که …

راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه امکان پذیره !

 

بله درسته دوست من ! استارت کسب و کار بدون سرمایه اولیه امکان پذیره ! گاهی ممکن است شما ایده ای برای یک کسب و کار داشته باشید ولی پول و سرمایه اولیه را برای شروع آن نداشته باشید. این جاست که باید بگیم اصلا جای نگرانی وجود نداره !

اگر تو یک ایده عالی و موفقیت آمیز را برای شروع یک کسب و کار داری.می تونی به راحتی کار خودت رو ، بدون داشتن هیچ سرمایه ، شروع کنی .

  • شروع یک کسب و کار پرسود ، پس از استعفا از شغل فعلی‌تان چگونه است؟
  • اگر از کارتان خسته شده‌اید، به نظر می‌رسد تنها چند گام تا کارآفرین شدن فاصله دارید.

فقط باید یادت باشه قبل این که بخوای کسب و کارت رو شروع کنی

باید 5 سوال مهم رو از خودت بپرسی !

 

دقت کردی که هر روز جند ایده واسه راه اندازی کسب و کار به ذهنت میاد ؟! معمولا کارآفرین ها ، هر روز صبح که از خواب بیدار میشن ، چند ایده به ذهنشون میاد . اما چیزی که خیلی مهمه اینه که اون ایده ها و فکر های نو در ذهن کنترل بشن .

باید بررسی کرد که ببینیم چقدر اون ایده ها با هدف های ما مطابقت دارند ؟! چقدر قابل اندازه گیری هستند ؟ آیا واقعا اون ها می تونن هدف باشند ؟ باید بررسی کرد که اون ایده در حال حاضر فرصته ؟ و یا تبدیل به یک مهارت شده ؟!

اگر فردی قصد کار آفرین شدن رو داره و یا قصد اجرای ایده شروع کسب و کار خودش رو داره.باید از خودش 5 سوال رو برای شروع کسب و کار خودش بپرسه !

 

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

آینده سیگنال های اجتماعی با توجه به سئو چیست؟

 

در دو سال آینده، شرکت ‌هایی که در جایگاه‌ های رقابتی بازی می‌ کنند – و استراتژی اجتماعی قوی ندارند- ، توسط آن هایی که دارند، در غبار بی خبری رها می ‌شوند. سیگنال های اجتماعی از نظر اهمیت کلی در الگوریتم رتبه بندی به “پیوند” جدید تبدیل می شوند. در حالی که متخصصان سئو گمان نمی ‌کنند ارزش لینک ‌ها به‌عنوان سیگنال رتبه ‌بندی به‌ طور کامل از بین برود، اما معتقد هستند که تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم سیگنال ‌های اجتماعی در نهایت از پیوندها به ‌عنوان با ارزش ‌ترین عامل رتبه ‌بندی پیشی خواهد گرفت.

چرا؟ به دلایل متعدد:

 

  • جهان اجتماعی تر می شود. بچه ‌های امروزی، مصرف‌کنندگان فردا هستند و با برقراری ارتباط در فیس ‌بوک، توییتر، گوگل پلاس و غیره بزرگ می ‌شوند. با افزایش سن، مصرف ‌کنندگان بیشتری زمان بیشتری را در کانال ‌های رسانه‌های اجتماعی می‌ گذرانند که احتمالا باعث افزایش سیگنال‌ های اجتماعی می‌ شود، زیرا این مصرف‌ کنندگان با آنها تعامل دارند. برندهای مورد علاقه در وب مردم در حال حاضر زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند تا در موتورهای جستجو، و این شکاف همچنان رو به افزایش خواهد بود.
  • مردم بیشتر به وب ‌سایتی که توسط دوستانشان پیشنهاد می‌ شود اعتماد می ‌کنند تا یک موتور جستجو! وب ‌سایت ‌هایی که حضور اجتماعی قوی ‌تری دارند، به‌راحتی قابل اشتراک‌ گذاری و در دسترس هستند، و بنابراین توصیه کردن آسان ‌تر است. موتورهای جستجو همچنین می توانند این سهام را به عنوان توصیه تجزیه و تحلیل کنند و اعتبار (و رتبه بندی) وب سایت را افزایش دهند.
  • وب سایت هایی با حضور اجتماعی قوی نرخ تبدیل و وفاداری به برند بهتری دارند که منجر به فروش بیشتر، ارجاعات دهان به دهان بیشتر و آگاهی بیشتر از برند می شود که همگی منجر به بررسی های مثبت و لینک های ورودی می شوند.

در حال حاضر چه اقداماتی باید برای بهبود سیگنال های اجتماعی وب سایت من انجام شود؟

 

مشابه سئو، دو عنصر اصلی در رسانه های اجتماعی وجود دارد: در سایت و خارج از سایت. برای ایجاد و رشد مناسب یک کمپین رسانه های اجتماعی، هر دو عنصر باید وجود داشته باشند و اصلاح شوند.

عناصر موجود در سایت عبارتند از:

 

  • دکمه های اشتراک گذاری (مانند، توصیه، توییت، نشانک و غیره)
  • دکمه های اتصال (لایک کردن صفحه فیس بوک، دنبال کردن در توییتر، دنبال کردن در لینکدین، و غیره)
  • یک وبلاگ

عناصر خارج از سایت عبارتند از:

  • صفحه فیس بوک
  • حساب توییتر
  • صفحه شرکت لینکدین
  • حساب پینترست
  • حساب یوتیوب
  • ارسال وبلاگ مهمان
  • سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی
  • افزایش سیگنال های اجتماعی
  •  
  • از آنجایی که امروزه اشتراک‌ گذاری ‌های زیادی در پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی بزرگ انجام می‌ شود، سیگنال ‌های اجتماعی ممکنک است به اندازه زمان در صفحه، لینک ‌های سرمقاله و کیفیت محتوا برای سئو مهم باشند. برای کسب‌ و کارهایی که به دنبال افزایش رتبه‌ بندی جستجوی خود هستند، این نشان می ‌دهد که ممکن است یک استراتژی جامع رسانه ‌های اجتماعی؛ علاوه بر تمام تاکتیک ‌های معمول سئو، درست باشد. به عبارت دیگر، استراتژی‌ هایی که برای افزایش تعامل رسانه‌ های اجتماعی طراحی شده ‌اند، می ‌توانند رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش دهند.
  •  
  • اول از همه، محتوای قوی کلید اصلی است. محتوای ارزشمند، سرگرم کننده یا آموزنده همیشه تعامل مثبت بیشتری نسبت به تبلیغات آشکار یا هرزنامه ایجاد می کند. برخی از استراتژی های آزمایش شده و واقعی برای افزایش صدای سیگنال های اجتماعی شما عبارتند از:
  • پست روزانه: نام تجاری خود را در صدر اخبار رسانه های اجتماعی نگه دارید.
  • از تصاویر استفاده کنید: تصاویر نرخ تعامل را برای همه انواع رسانه های اجتماعی بسیار افزایش می دهند.
  • گوش کنید: آنچه را که مردم در مورد برند شما می گویند بشنوید و به انتقادات به شیوه ای سازنده و مثبت پاسخ دهید.
  • مانیتور: چندین برنامه بازاریابی رسانه اجتماعی رایگان وجود دارد که اشتراک ‌گذاری ‌ها، توییت ‌های مجدد، لایک‌ها و کلمات کلیدی مرتبط با برند شما را ردیابی می‌ کنند.
  • مسابقات: مسابقات و هدایا راه بسیار خوبی برای افزایش علاقه به برند شما هستند.
  • مشارکت: پیوندها را به اشتراک بگذارید و محتوای اصلی را با سایر مارک های محبوب تولید کنید.
  • پوشش همه پایگاه های رسانه های اجتماعی: تولید محتوا برای همه سایت های رسانه های اجتماعی برتر.
  •  
  • سیگنال‌های اجتماعی معیار دیگری در زمینه پیچیده و مرموز سئو هستند. موتورهای جستجوی اصلی سفید، جعبه های سیاه هستند، این امر اجتناب ناپذیر است که گپ رسانه های اجتماعی بر محبوبیت یک وب سایت تاثیر بگذارد. تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش دهید و سایت شما ممکن است به رتبه های بالای آن برسد.

مقاله پیشنهادی: الگوریتم رنک برین

 



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

نحوه خرید از آمازون به چه صورت است؟

 

1.      سایت‌های واسطه‌ای

 

سایت های زیادی هستند که نقش واسطه ایی در خصوص خرید از آمازون ایفا می کنند که ما دو نمونه از آن ها را در بالا بیان کرده و نحوه خرید از آن را توضیح داده ایم مانند بلوبای که سالیان سال است در این حوزه مشغول به فعالیت بوده است.

سایت نیک پرداخت از جمله سایت های معتبر در این زمینه است که می توانید به صورت واسطه ایی از آن خرید کنید و سپس کالاهای خود را با اطمینان تحویل بگیرید. اما دو نکته در این حوزه وجود دارد و آن، این است که شما بایستی به سایتی اعتماد کنید که کالاها را سالم تحویل گرفته و آن ها جز محصولات مرجوعی نباشند، پس در نتیجه بهتر است که به اینماد آن توجه لازم را نمایید.

ایگرد نیز یکی دیگر از سایت های معتبر است که به صورت واسطه ایی در این حوزه عمل می کند. البته لازم به ذکر است که این ذکر این موارد صرفا جهت آشنایی شما با سایت های واسطه ایی در خرید است و هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

 

 

نحوه خرید از سایت های واسطه ایی چگونه است؟

 

پس در نتیجه سایت‌های زیادی در ایران وجود دارند که نقش واسطه ایی و خریداری از آمازون را دارند که امور مربوط به سفارش کالا را انجام داده و به ایران ارسال می کنند. در واقع شما یک لینک به آن ها ارسال می کنید و سپس این شرکت ها بعد از بررسی آن ها، قیمت تمام شده را بررسی و سپس به شما اعلام خواهند کرد که در مراحل بعدی چه کارهایی انجام دهید.

  1. هزینه خود محصول را با توجه به تبدیل نرخ های دلار به ریال به شما خواهند گفت و ارسال می نمایند.
  2. استفاده از API فروشگاه اینترنتی آمازون برای تعیین حجم و وزن محصول
  3. حساب کردن هزینه های حمل بار
  4. تعیین مبالغی که بایستی به  گمرک پرداخت شود.
  5. هزینه پست داخلی نیز بررسی خواهد شد.
  6. تحویل کالا به هر یک از شهرهای ایران.

دلیل دیگری که شما بایستی از آمازون خرید نمایید این است که شما امکان پرداخت ارزی به صورت مستقیم ندارید و در نتیجه از آنها استفاده نمایید و پرداخت خود را از طریق خدماتی که آن ها ارائه می دهند استفاده نمایید و از این راه به کسب درآمد دلاری نیز خواهید رسید، در صورتی که به عنوان کسب و کار به آن نگاه کرده و تعدادی از جنس های خود را بدین شکل وارد نمایید.

 

2.        استفاده از گیفت کارت

 

از جمله راه های دیگری که می توان از سایت آمازون خرید کرد استفاده از گیفت کارت می باشد. خرید از آمازون، با استفاده از گیفت کارت امکان پذیر است. و یک روش فوق العاده برای کسب درآمد از آمازون است.

این کار از طریق شخصی که در خارج از ایران زندگی می کند امکان پذیر است و می توان راه به جایی برد و سرانجام خرید خود را انجام دهید. درنتیجه می توان گفت که شما می توانید محصولات را خرید نماید اما محصول را به آدرس دوستتان ارسال خواهد نمود.مسترکارت نمونه ایی از آن است.

 

کلام آخر

 

همان طور که در بالا گفته شد افراد ساکن ایران توانایی خرید از محصولات آمازون را نداشته و بسیاری از افراد که می خواهند از این سایت ها خرید کنند بایستی از روش های روش خرید واسطه ایی استفاده کنند که ما به دو مورد از آن ها اشاره نموده ایم که شما می توانید خرید خود را  از فروشگاه اینترنتی آمازون به این شیوه انجام دهید. در واقع مردم ایران به دلیل تحریم های موجود امکان خرید مستقیم از این فروشگاه را نداشته و مجبور بوده که بدین شکل عمل کنند و کالاهای مورد نظر خود را در ایران دریافت نمایند.

در واقع عده ایی از اشخاص نیز علاوه بر مصرف شخصی خود، برای فروش این اجناس را خریده و سپس آن ها را برای فروش عرضه خواهند کرد.

اما به طور کلی فروشگاه اینترنتی آمازون که مالک آن جف بزوف فردی موفق و سرمایه گذار بوده می باشد، امکان همکاری در فروش آمازون را فراهم کرده که اشخاص می توانند به صورت غیر مستقیم با این فروشگاه در تبادل باشند. که این موضوع برای ایرانیان صدق نخواهد کرد و آنها نمی توانند به صورت مستقیم و شخصا با این شرکت در تعامل باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

آموزش کسب و کار در آمازون از صفر تا صد

 

آمازون یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی دنیا است که امروزه اکثر افراد با آن آشنا هستند و حتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از آنجا خرید می کنند.ما در این مقاله در خصوص فروشگاه آمازون و نحوه خرید از آن برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید با اطلاعات بیشتری وارد این بازار شوید و درآمد خود را افزایش دهید. مالک این شرکت جف بزوف، از ابتدای کار همراه ایده های بسیار بزرگی در این زمینه داشت و هرگز از خلق آن ناامید نشده و تمام تلاش خود را کرد تا آمازون به شکل امروزی فعالیت خود را ادامه دهد. در حقیقت او یکی از ثروتمندترین فرد جهان است که توانست ایده خود را به واقعیت تبدیل کند. مردم ایران به دلیل تحریم های آمریکا توانایی خرید از این فروشگاه را نداشته و همواره سعی می کنند تا این تحریم ها را دور زده و سپس به نتیجه دلخواه خود برسند که خطرات و ریسک های خود دارد.

 

چگونگی کسب درآمد از سایت آمازون

 

کسب درآمد دلاری راه های زیادی دارد اما در مقابل نیز محدودیت فراوانی داشته که راه را در ابتدای کار برای شما آسان نخواهد کرد. وب سایت آمازون علاوه بر فروش کالا، محصولاتی مانند ویدیو و کتاب را می فروشد.  درواقع آمازون بزرگترین سایت خرده فروش اینترنتی است که سابقه بسیار موفقی را در جهان دارد. در واقع میتوان در ایران زندگی کرد و توانایی دلاری داشت و به راه های موفقی رسید.

 

مقاله مرتبطمشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

این وب سایت و فروشگاه در زمان های گذشته در ابتدا از یک فروشگاه محصولات غذایی کار خود را شروع کرد و حتی از محصولات خانگی نیز استفاده خریداری می نمود. در واقع آمازون کار خود را از همان ابتدای کار در وسعت بسیار کوچک شروع کرد و سپس آن را گسترش دهد. می خواهیم این مطلب را عنوان کنیم که شما در هر کسب وکاری که شروع می کنید بهتر است که از حجم بسیار پایین شروع کرده و سپس آن را گسترش دهید.

 

چگونگی کسب درآمد به وسیله سایت آمازون

 

در سایت آمازون راه های زیادی برای درآمد وجود دارد که می توان از طریق آن به درآمد بسیار بالایی رسید، اما متاسفانه این امکان به دلیل وجود تحریم ها به شدت سخت شده و شخص به آسانی نمی تواند وارد آن شود و کسب وکار خود را شروع کند به همین دلیل بسیاری از ایرانی ها به اسم اشخاص دیگر حساب باز کرده و سپس خرید خود و یا فروش را از آن طریق آغاز می کنند. در واقع به دلیل عدم دریافت کالا در ایران بایستی که از واسطه های خارجی استفاده نمایید تا کالا به به راحتی به دست شما برسد.

یک سری از شرکت های مختلف مثل بلوبای و ایرانیان کارت ثبت سفارش شما را در سایت انجام می دهند. بدین شکل که شما از طریق سایت آن ها خدماتی را که مدنظرتان است خریداری نموده  و سپس در ایران دریافت نمایید. که البته برای توضیحات بیشتر بهتر است که سایت آن ها را به طور کامل مطالعه کنید.

 

 

نحوه خرید از سایت های واسطه ایی چگونه است؟

 

پس در نتیجه سایت‌های زیادی در ایران وجود دارند که نقش واسطه ایی و خریداری از آمازون را دارند که امور مربوط به سفارش کالا را انجام داده و به ایران ارسال می کنند. در واقع شما یک لینک به آن ها ارسال می کنید و سپس این شرکت ها بعد از بررسی آن ها، قیمت تمام شده را بررسی و سپس به شما اعلام خواهند کرد که در مراحل بعدی چه کارهایی انجام دهید.

  1. هزینه خود محصول را با توجه به تبدیل نرخ های دلار به ریال به شما خواهند گفت و ارسال می نمایند.
  2. استفاده از API فروشگاه اینترنتی آمازون برای تعیین حجم و وزن محصول
  3. حساب کردن هزینه های حمل بار
  4. تعیین مبالغی که بایستی به  گمرک پرداخت شود.
  5. هزینه پست داخلی نیز بررسی خواهد شد.
  6. تحویل کالا به هر یک از شهرهای ایران.

دلیل دیگری که شما بایستی از آمازون خرید نمایید این است که شما امکان پرداخت ارزی به صورت مستقیم ندارید و در نتیجه از آنها استفاده نمایید و پرداخت خود را از طریق خدماتی که آن ها ارائه می دهند استفاده نمایید و از این راه به کسب درآمد دلاری نیز خواهید رسید، در صورتی که به عنوان کسب و کار به آن نگاه کرده و تعدادی از جنس های خود را بدین شکل وارد نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()