هوشمند سازی چه تاثیری بر قیمت خانه دارد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

مشاورین املاک می دانند که خریداران به فاکتورهایی غیر از قیمت نیز اهمیت می دهند تاثیر هوشمند سازی بر قیمت خانه دیگر مشخص شده است. بیشتر خریداران، امنیت خانه را مهم تر از هر چیز دیگری می دانند. اگرچه یک لایه رنگ جدید یا پارکت کردن کف خانه باعث بهتر شدن ظاهر خانه می شود اما تاثیر چندانی در افزایش قیمت ساختمان ندارند. در عوض، هوشمند سازی هم ظاهری مدرن به خانه می دهد و هم به دلیل مزایای بسیارش باعث افزایش ارزش پولی خانه می شود.

برای هوشمند سازی خانه بر روی کدام تجهیزات سرمایه گذاری کنیم؟

برای آنکه هوشمند سازی موفقی داشته باشید، ابتدا باید بدانید که تکنولوژی یک سرمایه گذاری بلند مدت است. شاید یک گجت هوشمند ارزان قیمت برای مدت کوتاهی به شما و خانواده سرویس دهد اما تجهیزات باکیفیت تر یک عمر برای شما کار می کنند. بنابراین، پیمانکاران و صاحبخانه ها باید تعادلی را میان قیمت و کیفیت محصولات هوشمند سازی رعایت نمایند.

تعیین کنید که از خانه هوشمند خود چه می خواهید. بعضی افراد از خانه هوشمند توقع دارند ک سبک زندگی آن ها را راحت تر کند، بعضی دیگر می خواهند که تعداد کمی از کارها مثل خاموش / روشن شدن لامپ ها به صورت خودکار انجام شود. تعیین هدف در ابتدا به شما کمک می کند که بدانید هوشمند سازی خانه را از کجا شروع کنید.

در آخر، تصمیم بگیرید که آیا هوشمند سازی را به طور کامل انجام دهید یا فعلا با گجت های ساده ای استارت آن را بزنید. اگر نمی دانید که هوشمند سازی تا چه اندازه برای خانه و هدف شما مناسب است، می توانید از یک شرکت هوشمند سازی باتجربه کمک بگیرید. ما چهار گجت زیر را برای شروع به شما پیشنهاد می کنیم:

ترموستات هوشمند

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم امنیتی هوشمند

پرده هوشمند

با هوشمند سازی خانه و گجت های هوشمند می توانید تمامی تجهیزات متصل به اینترنت اشیا را حتی از راه دور کنترل و نظارت کنید. در این خانه، شما می توانید آب و هوا، روشنایی، قفل بودن درب ها، ایمنی و سایر کارها را تنها از طریق یک وسیله ی ساده مثل تبلت یا گوشی هوشمند خود تنظیم و کنترل نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 1107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: