نوشته شده توسط : نت ویر

آموزش اکستنشن مو یکی دیگر از پروسه ها و زیر شاخه های هنر آرایشگریه که اتفاقا مبحث بسیار جالب و شیرینه. این پروسه در واقع به نوعی، خودش یک حرفه جداگانه هستش و این روزها طرفداران زیادی رو در جای جای ایران به خودش جذب کرده. متخصصان این حرفه با استفاده از موهای مصنوعی و یا حتی موهایی با ظاهر طبیعی، تلاش میکنند تا موهای شما رو پرپشت تر، زیباتر و به رنگ دلخواهتون در بیاد.

اکستنشن مو چیه؟

طبق معمول بیشتر کسانی که این مقاله رو میخونن تا حدودی با این عبارت آشنا هستند. اما اجازه بدید به صورت خلاصه و کوتاه یک تعریف از اکستنشن موها رو با هم مرور کنیم.

 

فرض کنید شما موهاتون کوتاهه و یا اصلا موهای کم پشتی دارید. اگر احیانا به هر دلیلی نمیخوایید موهاتون دیگه کوتاه باشه و یا از کم پشت بودن اونا خسته شدید، میتونید روی اکستنشن اون ها حساب باز کنید. شما در واقع میایید با کمک دسته های موی مصنوعی (و یا حتی طبیعی) که به موهای خودتون متصل میشن (با تکنیک های خاصی) موهاتون رو بلند، پرپُشت و یا حتی رنگی کنید.

اگه بخوام این حرفه رو یاد بگیرم باید چکار کنم؟

بهترین روش قطعا شرکت توی کلاس های حضوری مورد تایید فنی و حرفه ای هستش. شما باید از لحاظ تئوری و عملی به مهارت کامل برسید تا بتونید وارد بازار کار این حرفه بشید.

خوشبختانه تعداد زیادی مراکز آموزشی در سرتاسر ایران وجود داره که میتونن چنین آموزشی رو ارائه بدن. خبر خوب اینه که آموزشگاه آرایشگری زنانه با اختلاف یکی از بهترین برگزار کننده های این دوره آموزشی هستش که هم اساتید متخصص و حرفه ای داره و هم ۱۰۰% هنرجوهاش تونستن با نمره های بالا مدرک معتبر فنی و حرفه ای رو بگیرند. الان هم تعداد زیادی از اون ها در بهترین سالن های زیبایی تهران مشغول بکار هستند.

من توی دوره آموزش اکستنشن مو الماس نشان چه چیزایی میتونم یاد بگیرم؟

همونطور که قبلا هم اشاره شد یکی از کاملترین آموزش آرایشگری خوب در این زمینه، آموزش هایی هستش که ما در الماس نشان تدارکشو دیدیم. معمولا سازمان فنی و حرفه ای سرفصل هایی برای آموزش کلیه رشته های آرایش ارائه میده که خوشبختانه ما تمام تلاشمونو کردیم که تعداد مباحث ارائه شده دوره هامون حتی بیشتر از سرفصلای این سازمان باشه.

 

 





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: