هیوندای سانتافه 2020
نوشته شده توسط : نت ویر

هیوندای سانتافه 2020 با رشدی همه‌جانبه روبرو شده و به مالکانش امکان برخورداری از یک کراس اوور میان‌-سایز دو ریفه (پنج نفره) بسیار شایسته با تجهیزات کاملا رضایت‌بخش را ارائه داده است. این خودرو  با حریفانی همچون هوندا پاسپورت و نیسان مورانو رقابت جذابی را ایجاد کرده و از نظر تجهیزات رفاهی-ایمنی کامل‌تر از آنها ظاهر شده است.


بهره‌مندی از امکانات رفاهی - ایمنی گسترده و حضور برخی آپشن‌های لوکس همچون تهویه صندلی‌های جلو، نمایشگر دید اطراف و سانروف بزرگ پانوراما، این خودرو را به یکی از مجهزترین گونه‌ها در بین هم‌نوعان خود تبدیل کرده است. شمایل زیبا و کابین جذاب سانتافه یکی دیگر از دلایل برتری آن نسبت به رقبا به شمار می‌رود.

تنها انتقاد ما نسبت به هیوندای سانتافه 2020 حول عدم عرضه پیشرانه توربوشارژ برای نسخه‌های پایه این خودرو شکل گرفته است؛ چرا که اکثر رقبا توانی در حد پیشرانه توربوشارژ از خود ارائه داده‌اند. با این حال می‌توان گفت که سانتافه 2020 یک شاسی بلند میان-سایز دلپذیر با ارزش بسیار ارزش خرید بسیار مناسب و گارانتی طولانی مدت است.

 امکانات و تجهیزات

سانتافه 2020 نسخه تحت سه نسخه SE، SEL و لیمیتد روانه بازار خواهد شد. در این بین نسخه SE به عنوان مدل پایه با بهای 26,995 دلار از امکاناتی به شرح زیر برخوردار خواهد بود:

رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو و تشخیص عابر پیاده، حرکت بین خطوط، آینه‌های نقطه کور، هشدار عدم هوشیاری راننده، دوربین پشتیبان، نمایشگر 7 اینچی + اپل کارپلی و اندروید اتو، روکش صندلی پارچه‌ای، نوربالا خودکار و چهار عدد پورت USB .

نسخه SEL با بهای 28,745 دلار به عنوان مدل نیمه‌فول هیوندای سانتافه 2020، علاوه بر تجهیزات مدل پایه به مواردی همچون: هشدار ترافیک پشت سر، مانیتورینگ نقطه کور، سامانه کمکی خروج ایمن، چراغ‌های مه شکن، ورود و استارت بدون کلید، صندلی راننده 8حالته برقی، رادیو اچ دی و ماهواره‌ای، سامانه اورژانس بلو لینک و خدمات از راه دور هیوندای مجهز شده است؛ همچنین تجهیزات سفارشی مانند: صندوق پران هوشمند، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، تهویه اتوماتیک دوگانه، شارژر وایرلس، سقف پانوراما، چراغ‌های ال ای دی و صندلی سرنشین ۸ حالته برقی در اینجا قابل سفارش هستند.

جهت خرید قطعات و لوازم یدکی هیوندای اصل به فروشگاه لوازم یدکی خودرو استارپارت مراجعه کنید.

 بیشتر بخوانید... اويل پمپ موتور سانتافه





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: