آرایش کردن در فصل گرما
نوشته شده توسط : نت ویر

با شروع فصل تابستان و گرما با آرایش صورت شما اگر هم کم و ملایم باشد،با عرق کردن چندان دوامی ندارد و باید از لوازم آرایشی مناسبی که به ماندگاری و دوام آرایش شما کمک می کند استفاده کنید . با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

۱- شستشو صورت با آب سرد

برای اینکار صورتتان را بیشتر با آب سرد و خنک بشوریدو حتما قبل از آرایش صورت و همینطور بعد از پاک کردن آن صورتتان را با آب سرد و خنک بشویید

۲-استفاده از ضدآفتاب

پس از خشک شدن کامل صورت  حتما از کرم ضد آفتاب مناسب پوستتان استفاده کنید چرا که زدن ضد آفتاب از طرف پزشکان متخصص پوست در تمام فصول  توصیه میشود که در این فصل از ضروریات آن محسوب خواهد شد .

توجه داشته باشید که ضد آفتاب باید به  مقدار کافی و به اندازه ی یک بند انگشت زده شود تا کاملا پوست را آغشته کرده و خوب آن را بپوشاند.

۴- استفاده از مدادهای روغنی ممنوع

استفاده از مدادهای چرب در اثر گرما باعث رنگی شدن اطراف ابروها شده و آنها را مصنوعی نشان خواهد داد از مداد خشک وسایه برای فرم دادن و زیبایی ابرو استفاده کنید. (آموزش گریم)

۵-  ریمل ضد آب

ریمل را تنها به پلکهای بالایی زده که در اثر گرما زیر چشمها و  گاهی هم پشت پلک سیاه نشود و آرایشتان به همان تمیزی اول باقی بماند

۶- رژ گونه

آرام با برس مخصوص رژگونه روی گونه ها زده و باز با پد پنکیک آن را پخش کنید تا با مخلوط شدن رنگ رژ گونه و رنگ پوست گونه ها طبیعی تر به نظر  آیند و مرزی ایجاد نشود.

۷-  رژ لب و ماندگاری بیشتر

لبها را نیز با پودر پنکیک همرنگ پوست درآورید و سپس از یک مداد لب مناسب استفاده کرده و پس از کشیدن دور لب خوب رنگ مداد را روی لبها پخش کنید و سپس از رژ لب که بهتر است از نوع مات و خشک باشد استفاده نمایید .

۸- موها را ترجیحا جمع کنید

از مدل های نیمه جمعی که پشت گردن بسته باشد  استفاده نمایید تا از گرم شدن و عرق کردن جلوگیری شود .

از دوره های آموزش آرایشگری به آموزش تاتو ، آموزش کاشت ناخن و... میتوان اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: