انواع روش هاي كاشت ابرو
نوشته شده توسط : نت ویر

ريزش ابرو به دلايل متعددي ميتواند اتفاق بيافتد . ممكن است به علت تغييرات هورموني ، بروز عفونتي در بدن ، مشكلات پوستي و يا اختلال در سيستم ايمني بدن ، آسيبهاي جسمي ، تنش هاي عصبي و ضربه هاي روحي رخ دهد . در ميان اختلالات غذايي و كمبود ويتامين ها هم نقش مهمي ايفا مي كند .

اختلالات تيروئيدي هم سبب ريزش ابرو ميشوند . غده تيروئيد فرايند متابوليسم را كنترل مي كند و پر كاري و كم كاري آن مي تواند در چند پروسه طبيعي از جمله رشد مو اختلال ايجاد كند . افزايش سن ميتواند علت ديگري براي ريزش ابرو قلمداد شود . استفاده از داروهاي خاصي مثل داروهاي شيمي درماني هم ميتواند سبب ريزش موقتي ابرو شود .

كاشت ابرو با روش SUT

در روش كاشت ابرو SUT هيچ نيازي به بيهوشي و تيغ جراحي نيست و در پايان هم هيچ اثري از اسكار يا بريدگي مشاهده  نمي شود . كار توسط ابزار اتوماتيك و تحت نظارت جراح با تجربه انجام ميشود . در اين روش موهاي ابرو با تراكم و زيبايي خاصي رشد مي كنند بر خلاف روشهاي ديگر به جلسات مكرر نيازي ندارد . اين روش در مقايسه با روشهاي ديگر تراكم موي سه برابري را نشان ميدهد . از مزاياي ديگر آن طبيعي بودن خط رويش ابرواست . رشد كاملا بدون دردي است .

كاشت ابرو به روش FUT

در روش كاشت ابرو fut ، موهايي از قسمتهايي با تراكم بيشتر مثل پشت سر برداشته  ميشود . اينكار به اين منظور انجام ميشود تا نتيجه ي كار به شكل مطلوبي محقق شود از انجاييكه ساختار چهره ي هر فرد منحصر به فرد است انتخاب متخصص با تجربه براي انجام اين عمل بسيار مهم  است . در ابتدا بررسيهاي اوليه روي موهاي پشت سر صورت ميگيرد و گرافتهاي مورد نياز برداشته  ميشود . سابقه ي بيمار بايد بررسي شود براي مثال از افراد سيگاري خواسته ميشود مدتي سيگار مصرف نكنند .از انجاييكه چند دارو مثل اسپرين و يا داروي ضد التهابي بايد تجويز شود واكنشهاي آلرژيكي بيمار بررسي ميشود .

كاشت ابرو به روش FUE

روش كاشت ابرو fue را ميتوان براي تمام سنين استفاده كرد تا حدودي مشابه روش FUT است به اين صورت كه موهايي از قسمتهاي پشت سر برداشته  ميشود . معمولا بدون درد و اثر اسكار جراحي است . در اين روش با استفاده از ابزار بسيار ظريفي فوليكولهاي مو برداشته ميشود تا ظاهر طبيعي آن بعد از كاشت حفظ شود  . يك متخصص كاشت مو خوب اين كار را طي دو جلسه  انجام ميدهد تا بهترين تراكم مو حاصل شود.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: