درمان هاي موثر در ريزش مو
نوشته شده توسط : نت ویر

دو روش كه براي غلبه بر مشكل ريزش مو در مردان به كار برده مي شود درمان هاي داخلي و درمان هاي خارجي مي باشند.در شيوه درمان داخلي براي ريزش مو با الگوي مردانه توليد دي هيدروتستوسترون يعني هورمون مردانه اي كنترل مي شود كه فوليكول هاي مو افراد مستعد ريزش مو به لحاظ ژنتيكي را ضعيف مي كند

مزوتراپي 

مزوتراپي  يك روش غيرتهاجمي آرايشي است  كه در آن نيازي به جراحي براي ترميم مو نيست. در اين روش درماني با كمك ريز تزريق هايي بافت پوست در زير لايه اپيدرم هدف قرار مي گيرد و لايه ي مزودرم را كه با عمق نزديك يك ميلي متر در زير لايه سطحي پوست است تحريك به بازسازي و ترميم موي طبيعي انسان مي كند.براي ترميم ريزش مو محلول مزوتراپي كه حاوي تركيب خاصي از برخي مواد شيميايي ، مواد معدني، آمينواسيدها، ويتامين ها، اسيدهاي هسته اي و كوآنزيم ها است، با دوزهايي كه مناسب با نياز خاص بيمار تنظيم شده است به پوست سر تزريق مي شود.

ليزرتراپي

يكي از راه هاي موثر تقويتي براي تقويت مو ليزر تراپي يا همان ليزر سرد است كه نوعي ليزر با انرژي نوري توليد شده مي باشد.نور استفاده شده در ليزر تراپي مادون قرمز است.

دستگاهي كه در ليزر تراپي استفاده مي شود اثر گرمايش ندارد و بنابراين هيچ يك از آسيب هاي مربوط به سوختگي پوست با ليزر در بيمار ايجاد نمي شود.اين روش با سطح انرژي و جريان كم همراه با اثربخشي بالا صورت مي گيرد و جراحي در آن انجام نخواهد شد.

كاشت مو

كاشت مو عملي جراحي است كه در آن فوليكول هاي مو از بخش هاي ديگر به بخش كم پشت و يا طاس پيوند زده مي شود.كاشت مو عمدتا توسط يك متخصص كاشت مو خوب براي درمان طاسي با الگوي مردانه انجام مي شود.

كاشت مو امروزه با چند روش انجام مي شود كه اغلب آن ها بسيار مطمين هستند و تا به حال نيز نتايج خوبي ديده شده است و اكثر بيماران از انجام آن رضايت داشته اند.كاشت مو سن خاصي دارد و معمولا در سنين زير بيست و سه سال انجام اين عمل توصيه نمي شود و اغلب صورت نمي گيرد.

 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: