چه کسانی می توانند از کاشت موی FIT استفاده کنند؟
نوشته شده توسط : نت ویر

یکی از بهترین روش های کاشت موی طبیعی است ، کاشت مو FIT نام دارد.

تفاوتی که روش کاشت مو FIT با کاشت مو FUT دارد تنها در مدل برداشتن فولیکولها از مناطق اهدا کننده میباشد و ادامه روند کاشت مو به همهان روش کاشت مو FUT است.

در روش کاشت مو FIT از بی حسی موضعی استفاده میشود و در محیط تمام استریل فولیکول های مو به طور جدا با ابزار های مخصوصی که وجود دارد و قطر این دستگاها به اندازه کمر از ۱ میلی متر است برداشته می شوند و در مناطقی که مو وجود ندارد کاشته میشود.

خط رویش مناسب یکی از مهم ترین روش هایی است که کاشت مو را در نتیجه متفاوت می کند.

FIT  هیچ جای زخمی را در پشت سر فرد مراجعه کننده برجا نمی گذارد. در این روش نیاز به بستری شدن در مرکز کاشت مو FIT نیست. انجام پیوند در روش کاشت مو  FIT کاملا سرپایی و با بی حسی موضعی است

تعدادی از مهم ترین نکات قابل بررسی که مشخص می کند فرد کاندید مناسبی برای پیوند مو به این روش به حساب می آید، عبارتند از:

·         آقایان ۱۸ تا ۲۵ ساله کاندید مناسبی برای کاشت مو نمی باشند بجز موارد خاص با نظر پزشک.

·         بررسی وضعیت سلامت فرد شرح حال کامل و انجام آزمایشات لازم ضروری است. بیماران دیابتی و فشار خون بالا قبل از عمل بایستی بیماری آنها کنترل شده باشد. همچنین افرادی که درگیر بیماری های عفونی و مشکلات پوستی هستند باید قبل از عمل درمان شوند تا کاندید مناسبی برای کاشت مو با این روش باشند.

·         قطر تنه مو در عمل کاشت مو بسیار مهم است. افرادی که قطر موی آنها زیاد است در مقایسه با افرادی داری قطر مو کمتری هستند کاندیدای بهتری هستند.

·         کیفیت موها در ناحیه دهنده مو (بانک مو) نقش مهمی در فرایند کاشت مو دارد. کسانی که در ناحیه پشت سرشان تراکم بالایی از فولیکول های مو داشته باشند، کاندید خوب برای پیوند مو به حساب می آیند. اگر تراکم بالا باشد موهای قابل دسترس برای کاشت در ناحیه جلوی سر بیشتر می شود. موهای ضخیم و مجعد ظاهر پر تری ایجاد می کنند.

·         میزان شلی پوست مشخص می کند تا چه میزان از پوست پشت سر می توان بر داشت تا با حد اقل کشش بتوان بخیه زد و احتمال اسکار بخیه کاهش یابد . در پوستهای شل تر میزان مجاز برداشت پوست بیشتر از پوست سفت می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص کاشت مو خوب مشورت کنید. 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: