نوشته شده توسط : نت ویر

برای اینکه آرایش عروس زیبا و بی نقص باشد، شما قبل از مراجعه به سالن زیبایی، نکاتی را باید بدانید تا دچار اشتباهات آرایشی نشوید. با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

اپیلاسیون نکردن پوست صورت

قبل از آغاز اعمال آرایش، باید پوست خود را اپلاسیون (آموزش اپیلاسیون) کنید، اپیلاسیون ابرو و نواحی دیگر صورت خود را حداقل پنج روز قبل از روز عروسی انجام دهید. و اگر تابه حال هرگز پوست صورت خود را اصلاح نکرده­‌اید، اکنون زمان مناسبی برای آغاز این کار نیست.اگر پوست شما به این امر عادت نداشته باشد، ممکن است جوش­‌های کوچک یا بزرگی روی پوست‌تان به وجود آید.

 استفاده از فیکساتور ضد آب

برای دوام آرایش (آموزش تاتو) صورت عروس که از اول صبح شروع می شود و تا پایان مراسم عروسی باید دوام بیاورد،در این حالت باید از یک تثبیت کننده ضدآب بر روی صورت عروس استفاده گردد تا عرق و اشک باعث به هم خوردن آرایش عروس نگردد،حتما از ریمل مژه ضد آب استفاده کنید. (آموزش اکستنشن مژه)

مدل آرایشی مناسب با صورت

یکی از اشتباهات استفاده از مدل هایی است که ممکن است اصلا برای شرایط ظاهری شما مناسب نباشد روز عروسی شما نباید زمانی باشد که برای اولین بار، رژ لب قرمز یا آرایش چشم دودی را روی چهره خود امتحان می­‌کنید.

استفاده از برق لب در آرایش عروس

به جای استفاده از برق لب، بهتر است از یک استین لب استفاده کنید، زیرا عمر طولانی­‌تری روی لب‌­هایتان دارد. همچنین اگر لبهای شما بیش از حد براق باشند، ممکن است روی عکس‌­های عروسی‌تان نیز تاثیرات بدی باقی بگذارد.

حذف رنگ سیاه در آرایش چشم­‌ها

خط چشم یا سایه چشم سیاه برای اغلب افراد بیش از حد نمایشی و اغر‌ا‌‌ق‌­آمیز است. شما می‌­توانید با استفاده از رنگ‌ها و سایه‌­های مختلف و متفاوت، ظاهر طبیعی‌­تر و زیباتری در چهره خود ایجاد کنید.(آموزش گریم)

استفاده بیش از حد کرم صورت

اکثر عروس‌ها فکر می کنند که برای داشتن یک ظاهر خوب در عکس­‌ها، باید از لایه‌­های کرم بیشتری روی پوست خود استفاده کنند.اما کاملا نادرست است فقط باید از کرم پرایمر استفاده کرده و سپس، با یک کرم پوشاننده مناسب پوست صورت خود را به شیوه متعادلی بپوشانید.

استفاده بیش از حد رنگ برنزه

اسپری برنزه اغلب غیرطبیعی به نظر می­‌رسد، چرا که کل بدن شما را به طور مساوی با رنگ می­‌پوشاند، در شب عروسی سفید می­‌پوشید. این تضاد می‌­تواند ظاهر شما را غیرطبیعی جلوه دهد.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: