اموزش نگهداري و مراقبت از انگشتر طلا
نوشته شده توسط : نت ویر

مساله تميز كردن و نگهداري از مصنوعات و قطعات طلا و جواهر از اهميت زيادي برخوردار است. در ميان تمام اين محصولات انگشتر شايد بيشترين ايتفاده را دارد و نياز بيشتري به مراقبت و تميز كردن دارد.

چگونه انگشتر طلاي خود را پوليش كنيم؟ 

پوليش زدن براي برق انداختن انگشتر طلا است. دقيقا بعد از اينكه مطابق مراحل و روش هاي فوق انگشتر را شستشو داديد نوبت به برق انداختن و جلا دادن به آن ميرسد. برخي از افراد با كمك پارچه هاي معمولي ميخواهند انگشتر را برق بي اندازند اما اينكار شدني نيست الا با كمك پارچه هاي مخصوص پوليش. ميتوانيد اين نوع پارچه ها را از بيرون  و مخصوصا از طلا فروشي ها تهيه كنيد ويا اينكه انگشتر خود را مستقيما به يك طلا فروشي يا جايي كه كار تعمير طلا را انجام ميدهند ببريد تا آن ها با مهارت خود انگشتر را مثل روز اول برق بي اندازند.

آموزش نحوه مراقبت صحيح و درست از انگشتر طلا

براي اينكه بتوانيد تا ساليان سال بدون آسيب ديدگي و يا از ظاهر افتادن،  از انگشتر طلاي خود استفاده كنيد لازم است كه به نكات توصيه شده در ادامه توجه داشته باشيد:

به هيچ عنوان حين دوش گرفتن و استحمام انگشتر به دست نداشته باشيد

قبل از اينكه بخواهيد آماده دوش گرفتن و يا استحمام شويد حتما انگشتر را در آورده و در يك مكان امن قرار دهيد. دقت كنيد كه اگر اين كار را انجام ندهيد، مواد معدني و كلر موجود در آب ميتواند در دراز مدت باعث كاهش رنگ طلا شود. اگر اينكار براي مدت طولاني اتفاق بي افتد بخش هاي مختلف انگشتر طلا ميتواند آسيب ببيند.

موقع كار انگشتر طلا خود را در بياوريد

اگر خانم هستيد و به صورت روزانه خانه را گردگيري كرده، ظرف ميشوييد و يا كارهاي مشابه انجام ميدهيد امكان آسيب ديدگي انگشترتان وجود دارد. بنابراين حين انجام كارهاي خانه سعي كنيد انگشتر طلا را دربياوريد و بعد از اتمام كارتان دوباره آن را به دست كنيد. اگر در خارج از خانه كار ميكنيد و كارتان به گونه اي است كه از دستتان بيشتر استفاده ميكنيد نيز سعي كنيد انگشتر خود را در بياوريد. براي مثال اگر كارتان نجاري، كشاورزي، و …. است.

مراقب افزايش دما و مكان هايي كه بسيار گرم هستند باشيد

اكثر كساني كه سروكارشان با طلا است توصيه ميكنند كه انگشتر طلا را به هيچ عنوان در معرض گرماي زياد قرار ندهيد. محل نگهداري انگشتر بايد يك جاي خنك بوده و  اصلا گرم و يا داغ نباشد. زيرا طلا فلز نرمي است كه استحكام چنداني ندارد و اگر بيش از حد در معرض گرما قرار داشته باشد ميتواند به آرامي تغيير شكل بدهد.

اگر هنوز موفق نشده ايد كه يك انگشتر طلا ساده يا نگين دار خريداري كنيد ميتوانيد با  مراجعه به طلافروشي انلاين كيش طلا و با مقايسه تعداد زيادي انگشتر مختلف يكي را به سليقه خودتان انتخاب كنيد. كيش طلا اين افتخار را دارد كه محصولات خود را با كمترين ميزان اجرت به فروش برساندشما مي توانيد براي خريد طلا از طريق اين فروشگاه تنها با چند كليك ساده دم در منزل خود دريفات كنيد.





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: