نحوه کاشت ریش و سبیل طبیعی
نوشته شده توسط : نت ویر

کاشت ریش و سبیل در واقع همان کاشت مو می باشد که محل قرار گرفتن موی پیوند شده متفاوت است در علم روز دنیا از تمامی روش هایی که جهت کاشت مو استفاده می شود، در کاشت ریش و سبیل نیز کاربرد دارد.

کاشت ریش کاملا شباهت به کاشت موی سر دارد، اما از نظر هر متخصص کاشت مو خوب کاشت ریش از میزان حساسیت و دقت بالاتری برخوردار است. برای کاشت ریش باید به جهت رشد موها یا به اصطلاح زاویه خواب موها دقت شود. در صورتی که به این موارد توجه شود، کاشت ریش بسیار دقیق تر و طبیعی تر خواهد بود.

پس از استخراج فولیکول های مو از نواحی انتقال دهنده، آنها از هم جداسازی میشوند و در سطح صورت شکاف های بسیار ریزی در جهت رویش موها ایجاد می شود تا فولیکول های استخراج شده در نواحی مورد نظر با سوزن های بسیار ریز و نازکی بدون آسیب رسانی به پوست پیوند زده میشوند.

موی پیوند زده شده طبیعتا خصوصیات قبلی خود را حفظ خواهد کرد و ریزش نخواهد داشت و از الگوی ریزش مو یا کم پشت بودن موها در ناحیه ای که کاشته شده پیروی نمی کند و ثابت باقی خواهد ماند.

علاوه بر مردانی که به طور ژنتیکی ریش یا سبیل آن ها رویش نمی کند ،مردانی که قسمتهایی از ریش آن ها تراکم کمتری دارد و یا قسمت هایی از آن خالی است مناسب ترین کاندیدا ها برای این عمل هستند.

کاشت ریش طبیعی برای افرادی که بر اثر وجود جای زخم یا جای سوختگی یا جای بخیه ی عمل جراحی روی صورت بخشی از موهای صورت آن ها رشد ندارد ، بسیار مناسب است. با انجام این عمل می توان جای زخم و سوختگی و بخیه را با کاشت مو پوشاند و از قرار گرفتن در معرض دید حفظ کرد.

یکی از روش ها برای کاشت ریش، استفاده از خود ریش است. اگر فرد ریش داشته باشد، می توان ریش ها را از مکان هایی که نیازی نیست برداشت و در مکان مورد نظر پیوند زد. این عمل به کمک تیغه های کمتر از یک میلیمتر انجام می‌شود. این روش در صورتی قابل انجام است که فرد ریش داشته باشد.

البته مقدار موها به شما بستگی دارد. بعضی ها با ریش کم پشت و بعضی ها با ریش پرپشت موافق اند. کمترین مقدار موها برای پیوند ریش ۱۰۰۰ عدد است. همچنین بیشترین عدد ۳۰۰۰ است.

برای کاشت سبیل، ردیف نازکی مو از پشت سر برداشته می شود. سپس تارهای مو را جدا می کنند و آنها را می کارند. در کاشت سبیل هم تعداد موها به درخواست شما بستگی خواهد داشت. البته تعداد حداقل موها ۴۰۰ و حداکثر ۸۰۰ برای ناحیه سبیل می باشد. پس از ۴ تا ۶ ماه هم می توان دوباره اقدام به کاشت سبیل در نواحی کم تراکم کرد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: