مراكز كاشت ابرو در ايران و تهران
نوشته شده توسط : نت ویر

كلينيكهاي متعددي عمل كاشت ابرو را در تهران و در شهرهاي ديگري از جمله شيراز و اصفهان انجام  ميدهند اما آنچه بايد لحاظ شود داشتن مجوز رسمي و به كارگيري از متخصص كاشت مو خوب و كارامد و با تجربه  است . كلينيك ناي ذي و رز و بهرو از جمله ي اين كلينكها هستند .

معمولا افرادي كه در اثر بيماري هاي خاصي دچار كم پشتي مو و يا ريزش ميشوند از روشهاي كاشت ابرو استفاده  مي كنند . معمولا روشهايي همچون FUE ميتواند انتظارات واقع گرايانه افرادي كه به دنبال ظاهري طبيعي هستند را  تامين  كند . آنچه در كاشت مو حائز اهميت است اين است كه فرد پتانسيل خوبي براي كاشت داشته باشد و بتواند از موهاي خود او براي اينكار استفاده  كرد به اين ترتيب روند رشد ابرو طبيعي خواهد بود .

فرد بايد صبور باشد تا نتيجه بهتري كسب كند . بر اساس شواهد موجود نتايج عمل كاشت ابرو با رضايتمندي ۹۰ درصدي روبرو بوده  است . نكته جالب توجه اين است كه روشهاي جديد كاشت ابرو معمولا به عنوان راه حل دائمي براي ابروهاي كم پشت محسوب ميشوند و فرد پس از عمل ابروهايي با طاهر طبيعي خواهد داشت .

معمولا با استفاده  از موهاي پشت سر اين كار محقق خواهد شد .معمولا ۵۰  تا ۱۰۰ گرافت براي كاشت مناسب است ولي در نهايت با توجه به ميزان مشكل بيمار ، روند كار پيش خواهد رفت . عوارض جانبي بسيار نادري ممكن است حادث شوند كه معمولا رشد مو در جهت اشتباه از جمله اين موارد است .

هزينه تقريبي كاشت مو 

معيار ارزيابي هزينه به فاكتورهاي متعددي بستگي دارد . براي مثال بر اساس تعداد گرافت ها  و يا ميزان موهاي كاشته شده هزينه ارزيابي ميشود . لازم  به ذكر است اين عمل بايد توسط جراح زيبايي انجام شود كه هزينه كار در كلينيك ارائه  ميشود . هزينه كاشت مو در كشورهاي مختلف بسيار متفاوت  خواهد بود .

ممكن است در مراكز غير مجاز هزينه كمتري ارائه دهند ولي فقط در كلينيكهاي تحت نظارت وزارت بهداشت بايد عمل كاشت ابرو انجام شود . معمولا هزينه  بين يك تا پنج مليون متغير است 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: