راهنمای خرید سنسور نشت گاز منوکسید کربن
نوشته شده توسط : نت ویر

متاسفانه در هر خانه ای احتمال نشست این گاز خطرناک وجود دارد و تنها راه مقابله با آن تشخیص و آشکارسازی به موقع آن است. یعنی کاری که تنها از عهده سنسور نشت گاز برمی آید.

حین خرید دیتکتور گاز باید به چه چیزی توجه کرد؟

  1. نوع سنسور 
  1. منبع نیرو
  1. تعداد عملکرد
  1. ویژگی های سنسور هوشمند

از کجا یک سنسور نشت گاز منوکسید هوشمند بخرم؟

اگر میخواهید در خانه یا محل خود یک آشکار ساز گاز منوکسید کربن داشته باشید بهتر است با یک مرکز ارائه دهنده لوازم هوشمند تماس بگیرید. شرکت اویو سال ها است که در حوزه هوشمندسازی خانه، ساخت و نصب انواع لوزام هوشمند در ایران مشغول فعالیت است. چنانچه علاوه بر خرید سنسور نشت گاز مونوکسید کربن ، به سایر تجهیزات هوشمند دیگر نیاز دارید، میتوانید با اویو تماس گرفته تا کارشناسان ما به صورت رایگان به شما مشاوره بدهند و در نهایت به شما در خریداری، نصب و نحوه استفاده و نگهداری آن کمک کنند.

کمی درباره گاز منوکسید کربن

کربن مونوکسید چیست؟

مونوکسید کربن یک گاز سمی است که بی بو، بی مزه و بی رنگ است. گرچه ممکن است نامرئی باشد، اما بزرگترین علت مرگ ناشی از مسمومیت در ایالات متحده است. هنگامی که بنزین، چوب، روغن، ذغال، پروپان و گاز طبیعی را می سوزانید، این گاز سمی به هوا آزاد میشود. وقتی در خارج از خانه و در فضای باز هستید، مونوکسید کربن چندان روی شما تاثیر نمیگذارد. اما وقتی در یک فضای محدود مانند خانه، گاراژ و … قرار دارید ، این گاز میتواند خطرناک و حتی کشند باشد.

چرا هر خانه باید یک سنسور نشت گاز منوکسید کربن داشته باشد؟

خرید سنسور نشت گاز منوکسید هوشمند یک مزیت بزرگ است زیرا این سنسور میزان دقیق حضور گاز منوکسید را اعلام میکند. از طرفی برخی از این سنسورها وقتی میزان گاز بالا رفت به صورت اتوماتیک سیستم های هشدار دهنده را روشن میکند. با وجود چنین دیتکتور یا آشکارسازی حتی حتی اگر مونوکسد کربن هم نشت کند جان شما و اهالی خانه به  هیچ عنوان به خطر نخواهد افتاد.





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: