شرايط لازم و ضروري براي كلينيك ارتودنسي كودكان
نوشته شده توسط : نت ویر

محيط و جو آرام 

كودكان هميشه از محيط هاي جديد مخصوصا محيط هاي درماني در آغاز هراس دارند. مخصوصا اگر ديد مناسبي از اتفاقات پيش رو نداشته باشند. تا چند جلسه اول هر درمان ارتودنسي براي كودكان ميتواند خيلي ترسناك باشد. فكرش را بكنيد كه اگر محيط مطب شلوغ، پرسرو صدا و پر از آدم بزرگ ها باشد چه اتفاقات غيرقابل هضمي براي كودكان پيش مي آيد؟

 

اما مطب بهترين متخصص ارتودنسي كودكان بايد هميشه يك فضاي فوق العاده آرام، دوستانه (حتي الامكان كودكانه) باشد و بيشتر بيماران و مراجعانش نيز كودكان هم سن و سال باشند. اينگونه كودك اعتماد بيشتري به متخصص، مطب و طول درمانش خواهد كرد.

 

كادر دستياران و كاركنان مطب

بهترين متخصص ارتودنسي كودكان علاوه بر اينكه بايد يك مطب آرام و متناسب با نياز كودكان داشته باشد، بلكه بايد از دستياران و كاركنان خوبي جهت برخورد با كودكان بهره ببرد. او بايد كساني را استخدام كند كه به طور كامل رفتار با مراجعان مختلف از جمله كودكان را بلد باشند. اگر جايي ديديد كه در يك مطب رفتار پرسنل و كاركنانش با كودكان مناسب است ميتوانيد با آرامش بهتري كودك خود را ارتودنسي كنيد. اما چنين نباشد همواره تا پايان درمان احساس خوبي نسبت به مطب، كاركنان و متخصص ارتودنسي كودكان نخواهيد داشت.

 

هزينه ارتودنسي كودكان

به طور كلي هزينه ارتودسي كودكان كمتر از ارتودنسي بزرگسالان است. هرچه زودتر مشكل بچه ها را تشخيص دهيم  درمان كنيم هزينه ها به همان نسبت كاهش پيدا ميكنند. زيرا مشكلي كه پشت گوش انداخته شود و براي مثال بتواند اكنون با 1 ميليون تومان برطرف كرد چند سال ديگر با 5 ميليون تومان هم برطرف نميشود. بهترين متخصص ارتودنسي كودكان هم معمولا بايد هزينه هاي معقولي درخواست كندو او هزينه را بايد بر اساس شدت مشكل و پيش بيني درمان برآورد كند.

دسترسي خوب به مطب

بهترين متخصص ارتودنسي كودكان ، مطبش را در بهترين موقعيت شهر قرار ميدهد كه دسترسي به آن بهتر و آسانتر باشد. چرا؟ واضح است زيرا كودكان كمي كم حوصله هستند و شكيبايي كمتري دارند. والدين بايد بتوانند به راحتي و در كمترين زمان كودك را به مطب رسانده و او را به خانه برگردانند. فكرش را بكنيد اگر دسترسي به مطب سخت باشد و ساعت ها نتوان هب آن دسترسي پيدا كرد، آن وقت كودك خاطرات جالبي از مراجعه به مطب به خاطر نخواهد آورد و چه بسا از درمان خسته شود. براي آشنايي با بهترين متخصص ارتودنسي در كرج و تهران مي توانيد به سايت دندانپزشكي دركلينيك مراجعه كنيد.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: