متخصص كاشت مو بايد به چه تكنيك جراحي مسلط باشد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

بطور كلي دو تكنيك جراحي براي كاشت و ترميم مو وجود دارد. كه متخصص كاشت مو بايد به هر دو اين روش‌ها مسلط باشد:

  • Follicular Unit Transplantation يا بطور خلاصه (FUT)
  • Follicular Unit Extraction يا بطور خلاصه (FUE)

براي هر يك از روش‌هاي بالا مزايا و معايبي وجود دارد، بنابراين مهم است كه هم شما و هم دكتر كاشت مو شما درك خوبي از هر دو تكنيك داشته باشيد، بنابراين شما و دكترتان مي‌توانيد تصميم بگيريد كه در نهايت كدام تكنيك براي شما بهتر است.

به چه تكنيكي تسلط داري دكتر؟ 

برخي از متخصصين كاشت و ترميم مو فقط يكي از دو روش موجود را براي عمل جراحي در نظر مي‌گيرند. بايد ديد آيا توانايي انجام هر دو شيوه را دارند؟ يا فقط به يكي از روش ها مسلط هستند؟ يك متخصص كاشت مو خوب هر دو شيوه را به درستي انجام مي‌دهد. و طبق خواسته شما با در نظر گرفتن همه شرايط روي پوست سر شما مو بكارد. اما اگر خودتان اصرار داريد كه يك شيوه خاص براي جراحي روي شما صورت بگيرد هيچ اشكالي ندارد كه يك دكتر و متخصص كاشت مو مراجعه كنيد كه فقط  به آن شيوه درماني مسلط است.

روش درماني FUT

اگر تصميم بر اين شده كه براي شما پروسيجر FUT انجام شود از خود بپرسيد كه براي برش از ميكروسكوپ هاي مناسب استفاده مي‌كنيد يا با چشم غير مسلح اقدام به انجام پروسه مي‌كنيد؟ ميكروسكوپ هاي استريو ( Stereo-microscopes ) به جراح و تيم او كمك مي كنند تا دقيق ترين روش پيوند و بهترين مراقبت ها را  از موهاي اهدا كننده داشته باشند. به اتاق عمل نگاه كنيد و از وجود تجهيزات مدرن و كافي اطمينان حاصل كنيد. هر كدام از افراد تيم جراحي بايد ميكروسكوپ مخصوص در دست داشته باشند و توانايي كار كردن با تمام تجهيزات در بهترين كلينيك كاشت مو در شهر را داشته باشند. اگر تصميم گرفته ايد كه يك روش FUE داشته باشيد، بايد تصميم بگيريد كه مي خواهيد آن را با كدامي يك از تكنيك هاي دستي استاندارد يا تكنولوژي جديد روباتيك انجام دهيد





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 628
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: