براي جلوگيري از تغيير رنگ و رفع سياهي طلا چه كار بايد كرد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

مهمترين نكته جهت پيشگيري از سياه شدن طلا شايد دوري جستن و عدم تماس طلا با مواد شيميايي باشد كه در اين مقاله نامشان ذكر شد است. اما علاوه بر اين، لازم است كه براي حفظ جلا و درخشندگي  و همچنين رفع سياهي طلا خود به نكات زير نيز توجه كنيد:

لزومي ندارد حين شستشوي دست ها از طلا استفاده كنيد. اگر برايتان مقدور است براي مثال النگو طلا و يا انگشتر طلا خود را حين شستن دست ها خارج كرده و بعد از خشك كردن، دوباره آن ها را استفاده كنيد.

وقتي دوش ميگيريد و يا حمام ميكنيد حتما تمام طلاهاي خود را در بياوريد.

به جهت جلوگيري از سياه شدن طلا زماني كه به استخر ميرويد و يا آب تني ميكنيد طلاهاي خود را در بياوريد.

زماني كه از طلاها استفاده ميكنيد كه هيچ، اما وقتي كه ميخواهيد آن ها را برداريد و داخل جعبه بگذاريد حتما و حتما با كمك دستمال نرم و بدون پرز آن ها را تميز كنيد. سپس داخل پارچه و طوري كه با فلزات و يا طلاهاي ديگر برخورد نداشته باشند قرار دهيد.

براي جلوگيري از تغيير رنگ و رفع سياهي طلا از جاي مطمئني طلا بخريد 

به كررات مشاهده شده كه دارندگان جواهرات از سياه شدن طلا ۲۱ يا ۲۲ يا ۲۴ عيار خود شكايت ميكنند. اگر براي شما نيز چنين وضعيتي پيش آمده حتما به يك طلا فروشي يا كسي كه كارشناس طلا است مراجعه كنيد. احتمالا عالت سياه شدن طلا، تقلبي بودن آن باشد. اين احتمال هم وجود دارد كه طلايي با عيار پايينتر از آنچه فاكتور شده به شما داده باشند.

اين موضوع اهميت خريد طلا از مراكز معتبر را مشخص ميكند. شما بايد از مراكزي طلا بخريد كه مطمئن باشند و با وجدان عمل كنند. از همه مهمتر، سعي كنيد جايي كه از آن طلا ميخريد عضو اتحاديه طلا فروشان بوده و مجوزهاي لازم را داشته باشد. اگر طلاي ۲۱ يا ۲۲ عيار شما سياه شده است و از جايي كه عضو اتحاديه است آن را خريده ايد ميتوانيد به اتحاديه مراجعه كرده تا طلاي شما كارشناسي و پيگيري شود.

از كجا طلاي خوب بخرم؟

كيش طلا يك طلافروشي آنلاين است كه در كار تهيه، توليد و توزيع انواع قطعات طلا است. ما افتخار اين را داريم كه تمامي محصولاتمان را با كمترين اجرت و بالاترين كيفيت ممكن به مشتريان خودمان عرضه كنيم. براي اينكه از خريد طلا در سايت ما اطمينان داشته باشيد ميتوانيد به صفحه اصلي مراجعه كرده و در آنجا مجوزهاي خريد و فروش اينترنتي ما را ببينيد و يا اينكه به اين صفحه برويد تا تمامي آدرس ها و شماره هاي تماس كيش طلا را مشاهده كنيد.





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: