بهترین نکات آرایشی عروس در تابستان
نوشته شده توسط : نت ویر

آموزش آرایشگری و تکنیک های آرایش عروس در فصل تابستان که هر عروسی باید بداند. با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

در استفاده از مرطوب کننده زیاده روی نکنید

مرطوب کننده غالبا مخصوص پوست های خشک است. اگر شانس بیاورید و در فصل تابستان پوست شما خشک نشود، هیچ نیازی به استفاده از مرطوب کننده نخواهید داشت. اگر پوست شما بصورت طبیعی مرطوب است، به هیچ عنوان از مرطوب کننده همراه با آرایش عروس استفاده نکنید. زیرا در این صورت پوست شما چرب میشود و روزنه های تنفسی پوست بسته میشوند. در نتیجه پوست عرق میکند و آرایش رسما خراب خواهد شد.

استفاده از کانسیلر ضد عرق

یکی از مواد آرایشی (آموزش گریم) مخصوص فصل تابستان، انتخاب کانسیلر ضد تعریق است.

اهمیت پرایمر روشن در آرایش عروس

پرایمر روشن و لایت یک لایه ظریف بین پوست و فونداسیون آرایشی خواهد بود. انتخاب پرایمر روشن به نفوذ گرما در لابلای حفرات پوستی جلوگیری میکند.

اجتناب از اعمال فونداسیون سنگین

استفاده از فونداسیون بر پایه کرم و پودر، شاید برای برخی از انواع پوست ها مناسب باشد، اما برای آرایش عروس در تابستان به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند.

در فصل تابستان اعمال هر گونه ماده ارایشی بر روی پوست باعث عرق کردن پوست میشود که در نهایت آرایش مطلوب ما شکل نخواهد گرفت حتی در صورتی که آرایش مد نظر اعمال شود، ماندگاری آن کوتاه خواهد بود.

استفاده از ماسکارا یا ریمل ضد آب

در آرایش تابستانی عروس به جای استفاده از ماسکارا و ریمل های حجیم کننده مژه سعی کنید از محصولات ضد آب استفاده کنید.

آرایش مو قبل از آرایش صورت عروس

همیشه بهتر است موها را قبل از صورت آرایش کنید. استفاده از سشوارها و سایر ابزار میتواند به راحتی مواد آرایشی را از فرم بیندازد و کار ساعتها آرایش عروس را در عرض چند دقیقه خراب کند.

استفاده از خط چشم با ماندگاری طولانی (آموزش تاتو صورت)

برای کشیدن خط چشم حتما از خط چشم های استفاده کنید که برای یک مدت زمان طولانی بر روی صورت عروس ماندگار باشند. خط چشم یکی از محصولات اصلی آرایش عروس است، که باید برای یک مدت حداقل چندین ساعته تازه و برجسته باقی بماند.

پوست را سالم نگه دارید

برای اینکه آرایش عروس در تابستان به بهترین شکل خود اعمال شود سعی کنید که در روزهای گرم تابستان ۳ یا ۴ ساعت قبل از ورود به سالن آرایشی حتما مقدار مناسبی آب بخورید. تا آب بدن و پوست شما تامین شود. 





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: