جلوگيري از ريزش مو
نوشته شده توسط : نت ویر

ريزش مو و  جلوگيري از ريزش مو از مواردي است كه ممكن است همه افراد در مراحل مختلف زندگي خود آن را تجربه كنند.به علت اين كهريزش مو با كاهش زيبايي ارتباط مستقيمي دارد بسياري از افراد با مشاهده اولين علائم آن روحيه ي خود را از دست مي دهند و علاوه بر اين دچار كاهش اعتماد به نفس مي شوند.

براي جلوگيري از ريزش مو و بروز از اين مشكلات ميتوان راه هاي مختلفي را به كار گرفت.با به كار گيري راه هاي مختلف براي جلوگيري از ريزش مو و درمان آن قطعا مشكلات روحي شديد براي فرد به وجود نمي آيد و ريزش مو در كوتاه ترين زمان ممكن از بين ميرود.

پيشگيري از ريزش مو 

براي جلوگيري از ريزش مو راه هاي مختلفي وجود دارد مهمترين كاري كه بايد براي تقويت پياز مو و جلوگيري از ريزش موها انجام دهيد اين است كه به غذاهايي كه در طول روز استفاده ميكنيد توجه داشته باشيد.

مصرف غذاهاي ويتامين دار باعث ميشود موها تا حد زيادي تغذيه شوند و احتمال ريزش مو ها از بين برود.علاوه بر اين نوشيدن آب به مقدار كافي، استفاده از ماسك هاي گياهي، جلوگيري از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و … ميتواند باعث جلوگيري از ريزش مو شود.

دلايل ريزش مو

ريزش مو ميتواند دلايل گوناگوني را داشته باشد.برخي از افراد به علت مشكلات ژنتيكي دچار ريزش مو ميشوند و در جلوگيري از ريزش مو ناتوان بوده اند اما در بسياري از موارد افراد به علت سوء تغذيه، بيماري هاي عفوني و قارچي دچار ريزش مو شده اند كه قطعا با به كار گيري روش هايي كه وجود دارد توانايي اين را داشته اند كه از ريزش مو جلوگيري به عمل آورند.

درمان هاي ريزش مو              

براي درمان ريزش مو بايد قبل از هر چيز علت آن مشخص شود.افرادي كه دچار ريزش موي ارثي شده اند قطعا به جز كاشت مو و روش هاي اين چنيني نمي توانند به نتيجه ي قابل قبولي دست پيدا كنند.اما در ساير موارد قطعا ميتوان با شامپوهاي تقويت كننده مو، قرص هاي جلوگيري از ريزش مو و … به راحتي ريزش مو را در كمترين زمان ممكن درمان كرد.

كاشت مو

همانطور كه گفتيم كاشت مو بهترين روش براي درمان ريزش مو به شمار مي روند. افرادي كه دچار ريزش موي ارثي شده اند ميتواند به راحتي با استفاده از روش هاي كاشت مو به نتيجه ي دلخواه دست پيدا كنند.افرادي كه از روش هاي كاشت مو بهره ميگيرند بعد از چند ماه به موهايي با ظاهر كاملا طبيعي دست پيدا ميكنند بدون اين كه عوارض خاصي را تجربه كنند.در صورتي كه براي جلوگيري از ريزش مو راه هاي مختلفي را به كار گرفته ايد و بازهم دچار ريزش مو شده ايد قطعا به احتمال زياد دچار ريزش مو ارثي شده ايد. براي كسب اطلاعات بيشتر بهتر است با يك متخصص كاشت مو خوب مشورت كنيد

 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: