انواع میوه برای رفع تیرگی پوست
نوشته شده توسط : نت ویر

سفید شدن تیرگی پوست زیر بغل، واژن، ناحیه تناسلی و کشاله ران-  با آموزشگاه آرایشگری زنانه الماس نشان همراه باشید.

اگر زیر بغل، کشاله ران و ناحیه تناسلی بدن تان دچار تیرگی شده به جای ناراحتی و استفاده از مواد شیمیایی مضرر می توانید به مرور با مواد خانگی و طبیعی پوست خود را روشن کنید. در ادامه چندین روش خانگی برای روشن و سفید شدن بدن تان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نکته : خیلی مراقب باشید مواد وارد واژن نشود.

رفع تیرگی زیر بغل

لیموترش

لیموترش‌ها حاوی سفیدکننده‌هایی طبیعی هستند. همچنین ضد میکروب هم هستند، بنابراین با استفاده از لیموترش، نه تنها زیر بغل تان سفید، بلکه تمیز و سرحال هم خواهد شد. ماهیت اسیدی لیموترش، یک خاصیت عالی برای روشن کردن پوست زیر بغل است، و اگر به طور مرتب از آن استفاده کنید، بزودی زیر بغل تان هم رنگ پوست اندام‌های دیگرتان خواهد شد.

پودر زردچوبه

پودر زردچوبه با خاصیت دارویی فراوانی یکی از مهم ترین ادویه جات هند است، مقداری از پودر زردچوبه را با ۲ قاشق کشک و ۱ قاشق آرد مخلوط کنید و به مدت ۳۰ دقیقه بر روی سطح زیر بغل بگذارید و بعد بشورید. این کار را ۲ بار در هفته برای یک ماه انجام دهید تا تفاوت را ببینید.

مخلوط آب و جوش شیرین

ترکیبی از آب و جوش شیرین هم یک درمان خانگی بی‌نظیر دیگر برای سفید کردن تیرگی زیر بغل است. مخلوط را بسازید و زیر بغل تان را بطور کامل به آن آغشته کنید. کمی‌صبر کنید، سپس زیر بغل تان را بشویید. همانند لیموترش، باید مدتی این راه درمانی را استفاده کنید تا نتایج مشخصی بدست بیاورید.

خیار

خنکی موجود در خیار باعث جوتنی و شادابی پوست می‌شود. آب خیار را با مقداری زرد چوبه در قسمت مورد نظر بزنید و بعد از چند دقیقه بشورید.

آرد نخود با شیر یا ماست

شما به چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست ساده یا شیر احتیاج دارید. آرد را با ماست یا شیر ترکیب نمایید و مخلوط بدست آمده را به زیر بغل تان بمالید. اگر کثیف شدن ملافه‌هایتان مهم نیست، می‌توانید بگذارید این مخلوط در طول شب روی پوست تان بماند. از آنجایی که کاملا طبیعی هستند، اثر سوءی نخواهند داشت. اگر می‌خواهید نتیجه‌ی سریع‌تری بگیرید، می‌توانید مقداری آبلیمو هم به آن بیفزایید.

سیب زمینی

سیب زمینی نه تنها مزه خوبی دارد بلکه در درمان تیرگی موثر است، آب سیب زمینی را بگیرید و به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست زیر بغل بگذارید

از دوره های آموزش آرایشگری خوب مجموعه الماس نشان به آموزش کاشت ناخن، آموزش تاتو، آموزش بافت مو و.. میتوان اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: