راهنمای خرید کلید هوشمند لمسی
نوشته شده توسط : نت ویر

چرا به کلید لمسی هوشمند نیاز داریم؟

فرقی نمیکند چه در خانه باشید و چه بیرون، این دستگاه های هوشمند نه تنها امنیت و ایمنی خانه و لوازم خانه را تامین میکنند، بلکه بر نحوه مصرف انرژی نیز نظاهرت دارند و به کاهش هزینه های سرسام آور قبض برق کمک زیادی میکنند.

۶نکته بسیار مهم که قبل از خرید کلید هوشمند روشنایی باید به آن ها توجه کرد

۱. به تعداد پل های کلید توجه کنید

کلیدهای هوشمند معمولا هم یک پل دارند و هم بیش از یک پل. سعی کنید متناسب با نیاز خود کلیدی بخرید که تعداد پل کافی داشته باشد.

۲. اگر تولید کننده خدمات پس از فروش داشته باشد نور علی نور است

اینکه فروشنده بتواند بعد از فروش همچنان هوای خریدار را داشته باشد و مشکلات احتمالی پیش آمده را بررسی و برطرف کند خیلی مهم است. همه فروشنده ها چنین خدماتی ندارند و سلامت کلیدها را گارانتی نمیکنند. اما شما حین خرید کلید هوشمند از یک فروشنده، از شرایط گارانتی یا خدمات پس از فروش کالا سوال بپرسید اگر چنین خدماتی موجود بود بهتر است کلید ها را از او خرید کنید.

۳. حواستان به توان مصرفی کلید باشد!

شما باید کلیدی تهیه کنید که متناسب نیاز شما باشد. کلیدی که انتخاب میکنید به هیچ عنوان نباید توان مصرفی بالایی داشته باشد.

۴. کلیدی انتخاب کنید که بعدها بتوان آن را ارتقاء داد

اگر خانه هوشمند دارید که قاعدتا باید تعدادی کلید هوشمند خوب در خانه شما پیدا شود. اما اگر هنوز هوشمندسازی خانه نکرده اید و میخواهید صرفا یک سیستم روشنایی هوشمند با کمک کلیدهای هوشمند داشته باشید، سعی کنید کلیدی بخرید که بعدها قابلیت توسعه پذیری را داشته باشد.

۵. به شکل ظاهری کلید توجه کنید اما از کارکرد هم غافل نشوید

گول ظاهر زیبا و شیک کلیدها را نخورید زیرا همه کلیدهایی که ظاهری شیک دارند لزوما کارآمد نیستند و ممکن است نتوانند انتظارات شما را برآورده کنند.

۶. فقط و فقط نمونه های استاندارد خریداری کنید

هم از میان کلیدهای وارداتی و هم کلیدهای ساخت داخل ممکن است تعدادی از برندها نامرغوب، فیک و یا به کل تقلبی و بی کیفیت باشند و متاسفانه قیمت کلید هوشمند های تقلبلی نیز ناجوانمردانه همسان با کلیدهای اصلی در نظر گرفته میشود.





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: