5 مشكل در رابطه با استخر بتوني:
نوشته شده توسط : نت ویر

زماني كه مي خواهيد انواع استخر هاي ساخته شده در زمين را بسازيد، هر كدام از آن ها مشكل به خصوص خود را دارند. استخرهاي ساخته شده از جنس وينيل ماندگاري موقت دارند، استخر فايبر گلاس هم از نظر اندازه و عمق داراي محدوديت هستند و در آخر استخر هاي بتني هستند كه مانند مدل هاي ديگر داراي مشكلاتي مي باشند. در اين مطلب مي خواهيم به مشكلاتي كه در رابطه با استخر بتني است اشاره كنيم كه قبل از ساخت آن در نظر نگرفته ايد در واقع ما مواردي را مي گوييم كه قبل از خريد اين مدل استخر بايد بدانيد.

زبري سطح استخر: اگر در تلاش بوده ايد كه در استخر بتني بدون كفش استخر واليبال بازي كنيد دقيقا مي دانيد كه راجع به زبري استخر مي خواهيم صحبت كنيم. در حقيقت به پاهايتان آسيب مي رساند و كاملا زخم مي شود و اين زبري استخر روز به روز افزايش پيدا مي كند.

نگهداري: بدون طرح سوالي، استخر هاي بتوني بيشترين نكات نگهداري استخر را در مقايسه با مدل هاي ديگر استخر هاي ساخته شده در زمين دارند. براي مثال جنس فايبرگلاسي و وينيلي هيچ نگراني در برابر ميزان كلسيم موجود در آب استخر ندارند اين مورد فقط در رابطه با استخر بتني وجود دارد. كلسيم موجود در آب سطح استخر را صاف و هموار مي كند و ميزان كم آن باعث ايجاد زمختي و زبري روي سطح استخر مي

روكش كردن مجدد: بسياري از كساني كه صاحب استخر بتني هستند در اين مورد هيچ نظري ندارند چون كه بر اين باورند كه استخر بتني را بايد در آينده روكش كنند. به همين دليل است كه اكثر شركت ها ممكن است به آنها گارانتي مادام العمر بدهند اما به اين معني نيست كه تا پايان ساخت استخر مي باشد در واقع گارانتي استخر بتوني تا قبل از ساخت آن مي باشد

.ناسازگاري با نمك: بسياري از افراد اين موضوع را نمي دانند اما سطوح بتوني كاملا حساس به نمك هستند و به راحتي مي توانند ترك خورده يا از بين بروند به دليل اين موضوع و با در نظر گرفتن اين حقيقت كه آب نمك در همه جاي دنيا وجود دارد، اين را بدانيد كه اگر از ژنراتور كلر و نمك براي استخر بتوني استفاده كنيد بايد زودتر از موعد دوباره آن را روكش كنيد.

5.نصب و راه اندازي: اغلب نصب آن ممكن است هفته ها طول بكشد و ممكن است در فصولي كه مي خواهيد از استخر استفاده كنيد، تكميل نشود. پس اگر خواستيد يك مدل از آن را در فضاي پشتي منزل تان نصب كنيد راجع به زمان و فرايند راه اندازي، اطلاعات كامل را كسب كنيد.

پنج مورد از مشكلاتي كه در رابطه با نصب استخر بتوني وجود دارد را بيان كرديم در مقابل اين مشكلات، مزايايي نيز وجود دارد كه آن را به استخري انعطاف پذير و مناسب تبديل كرده است كه مي توانيد براي ساخت آن در فضاي پشتي منزل تان اقدام كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد ساخت تاسيسات استخر و هم چنين تجهيزات استخر مورد نيازتان مي توانيد از كارشناسان تام استخر مشاوره بگيريد.





:: موضوعات مرتبط: طراحی و ساخت بنا , طراحی و ساخت استخر شنا , ,
:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: