انواع ريزش مو
نوشته شده توسط : نت ویر

ريزش مو مي تواند دلايل مختلفي را داشته باشد كه در هر صورت باعث مي شود فرد زيبايي خود را تا حد زيادي از دست دهد به همين دليل درمان انواع ريزش مو در همه ي موارد ضروري به شمار ميرود.براي درمان ريزش مو روش هاي مختلفي وجود دارد اما بايد قبل از هر چيز دلايل ريزش مو مورد بررسي قرار گيرد تا بتوان به كمك آن ريزش موي شقيقه ،فرق سر و ساير نقاط را درمان كرد.معمولا هر كدام از نقاط سر به دلايل مختلفي دچار ريزش ميشوند.مثلا ريزش موي فرق سر ممكن است علت متفاوتي را با ريزش موي پشت سر داشته باشد.

 

انواع ريزش مو در زنان 

از ميان انواع ريزش مو، ريزش مو در زنان ميتواند مشكلات قابل توجهي را به وجود آورد اين به دليل توجه بيش از حد خانم ها به زيبايي خود است.ريزش مو در خانم ها هم ميتواند علت هاي مختلفي را داشته باشد.معمولا بسياري از خانم ها در طول زندگي خود ريزش مو به علت تغييرات هورموني را تجربه ميكنند.اين مشكل ميتواند در زمان نزديك شدن به يائسگي رخ دهد و يا در دوران بارداري و بعد از ان براي خانم ها به وجود آيد.ريزش مو به دليل تغييرات هورموني يكي از شايع ترين مواردي است كه در خانم ها مشاهده ميشود.درمان ريزش مو هورموني معمولا با استفاده از داروها به راحتي انجام ميپذيرد.

 

انواع ريزش مو در مردان

ريزش مو در مردان هم ميتواند در اكثر موارد دلايل يكساني با خانم ها داشته باشد اما به صورت كلي بسياري از آقايان به علت مشكلات ژنتيكي دچار ريزش مو ميشوند يعني ريزش موي آن ها از نوع ريزش موي ارثي است.براي درمان قطعي ريزش مو اين افراد بايد به يك متخصص كاشت مو خوب مراجعه كنند و از روش هايي مانند كاشت مو و ترميم مو استفاده كنند.

 

روش هاي مقابله با ريزش مو

همانطور كه گفتيم با توجه به تنوع ريزش مو و دليل هاي مختلفي كه دارد بايد قبل از هر چيز انواع ريزش مو را شناسايي كرد.با شناخت ريزش موهاي مختلف ميتوان بهترين روش را براي درمان آن به كار گرفت.

 

در صورتي كه ريزش مو به علت تغييرات هورموني، سوء تغذيه و بيماري هاي قارچي رخ داده باشد قطعا داروهاي موضعي و خوراكي و مكمل هاي غذايي درمان مناسبي براي ريزش مو خواهند بود اما در ساير موارد بايد از روش هايي مانند ترميم مو و يا كاشت مو بهره گرفت.

 

چه كساني كانديداي كاشت و ترميم مو هستند؟

كاشت و ترميم مو براي افرادي مناسب خواهد بود كه به دلايل ژنتيكي دچار ريزش مو شده اند. علاوه بر اين افرادي كه به علت شيمي درماني يا بيماري هاي خودايمني دچار ريزش مو شده اند مي توانند با استفاده از ترميم مو به نتيجه ي دلخواه دست پيدا كنند.به طور كلي كاشت مو براي ريزش موي ارثي مناسب است و ترميم مو براي تمام ريزش موها مناسب خواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: