مرتب کردن دو یا چهار دندان با ارتودنسی
نوشته شده توسط : نت ویر

بسیاری از بیماران تنها چند دندان کج دارند که از آنها احساس ناراحتی می‌کنند و همیشه برای دستیابی به یک لبخند بی‌پروا و جذاب نیاز به استفاده از درمان بریس‌های طولانی یا پیچیده ندارند. درادامه با بهترین متخصص ارتودنسی همراه باشید.

بهترین گزینه برای صاف کردن تنها 2 یا 4 دندان

شاید دو دندان جلویی فک بالای شما کمی مشکل داشته باشد یا فاصله زیادی بین این دو دندان شما وجود داشته باشد. یک بریس در یک زمان نسبتا کوتاه این دندان‌ها را به روی یک خط باز می‌گرداند.

گزینه‌های پیشرو برای مرتب کردن 2 یا 4 دندان

پلاک اینمان

پلاک اینمان یک بریس متحرک است. پلاک اینمان دارای رشته‌های فنری از جنس نیکل تیتانیوم است که به آرامی به دو قوس ردیف کننده  در جهت مخالف با یکدیگر نیرو وارد می‌کند و دندان‌ها را به موقعیت جدید خود هدایت می‌کند.

بریس‌های شش ماهه

اگر می‌خواهید هر دو فک را در یک زمان اصلاح کنید بنابراین بریس‌های شش ماهه، بریس زیبایی ثابت انتخاب خوبی خواهند بود. با استفاده از سیم‌ها و براکت‌های هم‌رنگ دندان، این بریس کاملا نامرئی خواهد بود. این روش تحت عنوان لبخند شش ماهه، بریس لبخند شفاف یا بریس‌های شش ماهه نیز شناخته شده است.  

ردیف‌کننده‌های شفاف  

اگر همچنان می‌خواهید فقط دندان‌هایی که هنگام لبخند زدن مشخص می‌شوند را اصلاح کنید و نمی‌خواهید از یک بریس ثابت استفاده کنید، می‌توانید یک ردیف‌کننده شفاف را انتخاب کنید. هر دو ردیف کننده اسمایلاین و اینویزیلاین متحرک هستند و به صورت سفارشی برای فیت شدن روی دندان‌های شما ساخته می‌شوند. این ردیف کننده‌ها شامل مجموعه‌ای از بریس‌های شفاف پلاستیکی بالا و پایین هستند که تقریبا نامرئی و متحرک (ارتودنسی متحرک) هستند.

بریس پشت زبانی

یکی دیگر از گزینه‌ها، برس‌های پشت زبانی هستند. بریس‌های پشت زبانی ثابت هستند که به طرف مقابل دندان‌های شما متصل می‌شوند، به طوری که وقتی لبخند می‌زنید یا صحبت می‌کنید، دیده نمی‌شوند و اولین انتخابی هستند که مردمی که در معرض دید عموم هستند به آنها تمایل دارند.

بریس‌های دایمون

گزینه نهایی ما بریس‌های دایمون هستند که معادل مدرن بریس‌های سنتی یا متعارف ثابت هستند. به طور معمول،  استفاده از بریس دایمون را توصیه می‌کنند که همه دندان‌ها نیاز به اصلاح دارند. موارد پیچیده از یک روش ارتودنسی دندان متداول بیشتر استفاده می‌کنند و این روش ممکن است به طور متوسط از 18 ماه تا دو سال طول بکشد.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: