آشپزخانه هوشمند
نوشته شده توسط : نت ویر

برای سال جدید وسایل آشپزخانه را نو نکنید، هوشمند کنید! وسایل آشپزخانه هوشمند هر سال متنوع تر و هوشمندتر می شوند. امسال به جای عوض کردن وسایل خنگ آشپزخانه با وسیله خنگ جدیدتر، آن ها را هوشمند کنید. هوشمند سازی خانه، جدیدترین تکنولوژی حال حاضر است که هوشمند سازی آشپزخانه را نیز در بر می گیرد.

اگرچه تکنولوژی هوشمند سازی هنوز به طور کامل بی سیم نشده است اما این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و شما از شر سیم های در هم و برهم و کمبود پریز در آشپزخانه خلاص می شوید. با این حال، تجهیزات هوشمند آشپزخانه همین حالا هم وظایف مهمی را به دوش می کشند.

تجهیزات هوشمند در آشپزخانه

دیگر زمان کار کردن شما برای آشپزخانه به سر آمده و حالا آشپزخانه باید برای شما کار کند. وسایل آشپزخانه هوشمند طبق دستورات شما و بدون نیاز به دخالت انسانی کارها را پیش می برند. در اینجا نمونه هایی از این وسایل را معرفی می کنیم.

 

غذاساز و مایکروویو هوشمند

با هوشمند کردن غذاساز و مایکروویو می توانید از محل کار، شام را آماده کنید. در غذا ساز یا مایکروویو موجود در خانه یک ماژول نصب می شود که به شما امکان آن را می دهد تا از هر جای دنیا به کمک گوشی هوشمند یا تبلت خود این وسایل را روشن یا خاموش کنید. جالب تر اینکه غذاساز و مایکروویو هوشمند شما سناریو پذیر می شود. یعنی می توانید به آن ها برنامه دهید که راس ساعت مشخصی به طور خودکار روشن و خاموش شوند. با خیال راحت به تماشای سریال مورد علاقه ی خود بنشینید و نگران آماده نشدن یا خراب شدن غذا نباشید.

 

 

چای ساز یا قهوه ساز هوشمند

اگر از آن دسته افراد هستید که صبح بعد از بیدار شدن نیم ساعتی طول می کشد که یادتان بیاید چه کسی هستید، اینجا کجاست، اصلا چرا بیدار شده اید و در آخر هم دیر به محل کار خود می رسید، پیشنهاد می کنم یک قهوه ساز یا چای ساز هوشمند در خانه داشته باشید تا صبح بعد از به صدا درآمدن آلارم گوشی به طور خودکار روشن شده و برایتان چای/ قهوه آماده کند. پس از آنکه به خودتان آمدید دیگر لازم نیست زمانی را برای دم کردن چای یا قهوه صرف کنید، زیرا چای ساز یا قهوه ساز هوشمند زحمت آن را کشیده.

 





:: بازدید از این مطلب : 1641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: