دوربین های هوشمند
نوشته شده توسط : نت ویر

راحتی و امنیت دو ستون هوشمند سازی ساختمان و خانه هستند. دوربین امنیتی هوشمند بی سیم ، همانطور که نامش نشان می دهد، برای تامین امنیت خانه و محل کار ایجاد شده است. اما در این مطلب، ۵ دلیل را برای شما بازگو می کنیم تا بدانید امنیت تنها دلیل خرید این دوربین ها نیست.

ساختار دوربین های امنیتی بی سیم

منبع تغذیه دوربین های امنیتی بی سیم بر دو نوع است: باتری و انرژی خورشیدی.

هر دو نوع دوربین انقال ویدیو را به صورت بی سیم انجام می دهند اما روش تامین انرژی در آن ها متفاوت است. دوربین های بی سیم که با باتری کار می کنند، گاهی برای شارژ شدن باید به برق وصل شوند که در نوع دوم نیازی به این کار نیست.

نصب دوربین های امنیتی بی سیم کار بسیار راحتی است که زمان زیادی نمی برد. حذف سیم از این دوربین ها به کاربران امکان آن را داده است که دوربین را در هر جا و به هر منظوری نصب کنند شما میتوانید به راحتی این محصولات هوشمند را تهیه کنید.

چرا دوربین امنیتی بی سیم بخریم؟

تنوع دوربین های امنیتی موجود در بازار بسیار گسترده است. هر یک از این دوربین ها ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند. با این حال، دوربین امنیتی بی سیم مزایایی ورای فراهم کردن امنیت دارد که 1 مورد را در اینجا بررسی می کنیم.

۱.    نصب آسان و انعطاف پذیری سیستم

اگر یک سیستم نظارتی بی سیم را انتخاب کرده اید، این نوید را به شما می دهیم که نصب آن به زمان و زحمت زیادی نیاز ندارد. برعکس دوربین های سیمی و سیم پیچی شده، نیازی به سوراخ کردن دیوار و سیم کشی نسیت. علاوه بر صرفه جویی در زمان، در زمان خرید دوربین امنیتی بی سیم دیگر پولی را به عنوان هزینه نصب پرداخت نمی کنید. خودتان می توانید دوربین بی سیم را در هر نقطه که مایلید، بدون تماس با برق کار یا سوراخ کردن محل، قرار دهید و خانه هوشمند داشتن را امتحان کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 1260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: