تاثیر تحریم ها بر صنعت هوشمند سازی اویو
نوشته شده توسط : نت ویر

شرکت هوشمند سازی اویو نیز اگرچه از فشار تحریم ها رهایی نیافته است اما هنوز هم مانند گذشته به ارائه محصولات خود با کیفیتی مطلوب ادامه می دهد.

میزان وابستگی محصولات اویو به خارج از کشور

با توجه به این که کلیه محصولات توسط مهندسین اویو طراحی ساخت و تولید می شود می توان گفت جهت تامین محصولات هیچ نیازمندی به شرکت های تامین کننده محصولات خود ندارد و تمامی بخش های آن در داخل طراحی، ساخته و مونتاژ می شود. به طور کلی در صنعت الکترونیک همه ی قطعات تولید داخل نیستند و اکثرا بدنه محصولات از طریق واردات تامین می شود. شرکت اویو نیز از این امر مستثنی نیست و جهت پیشبرد اهداف خود در تولید سخت افزار از بدنه ی آماده برای محصولات خود استفاده می کند.

اما از آنجایی که اویو تنها یک محصول سخت افزاری نیست بلکه از نرم افزاری کاملا داخلی نیز بهره می برد، می توان گفت کل محصول اعم از نرم افزار و سخت افزار در شرکت اویو طراحی و تولید می گردد و همین امر باعث هوشمند سازی خصوصی و خاص برای برخی از ارگان های دولتی و خصوصی گردیده است.

تاثیر تحریم ها بر کیفیت محصولات اویو

با توجه به اینکه اویو ساختاری کاملا بومی دارد، به هیچ عنوان از کیفیت محصولات خود کم نکرده است بلکه به امکانات محصولات اضافه نیز کرده است و می تواند با رقبایی مثل ABB، Hager،Schneider ، Panasonic رقابت کند. و در خیلی از موارد امکاناتی بالاتر از این برند ها به مشتریان خود با قیمت های بسیار کمتر و در برخی از بخش ها حتی رایگان ارائه دهد.

تاثیر تحریم ها بر قیمت محصولات اویو

تحریم ها نه تنها بر کالاهای وارداتی تاثیر مستقیم دارد بلکه کلیه تجهیزات داخلی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. اویو نیز از این امر مستثنی نیست با توجه به اینکه تمامی طراحی ها داخلی است اما به نسبت برند های خارجی هنوز دارای اختلاف قیمتی ۵۰ تا ۷۰ درصدی است و در حال رقابت با برند های ABB ،  Hager ، Schneider،  Panasonic بهتر از قبل به کار خود ادامه می دهد.

آینده ی محصولات اویو در صورت ادامه دار شدن تحریم ها

با ادامه دار شدن تحریم ها تمامی محصولات خارجی خانه هوشمند با قیمت های نجومی روبرو خواهند شد و همین امر موجب افزایش قیمت تمام شده ی ساختمان برای مالک ساختمان خواهد شد. و اگر هزینه ها برای مالک خیلی سنگین شود طبیعتا او این امکان را از خانه خود حذف خواهد کرد.

از خدمات و محصولات هوشمند اویو به پرده هوشمند، پریز هوشمند، لامپ هوشمند، سیستم امنیتی هوشمند، روشنایی هوشمند و... اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: