مراکز کاشت ابرو
نوشته شده توسط : نت ویر

امروزه محبوبیت کاشت ابرو در سطح جهان به خصوص نزد خانم ها در حال حاضر افزایش است و با توجه معضل ریزش ابرو که دلایل مختلفی دارد، بسیاری از مردم می خواهند که ابروهای خود را ترمیم کنند. از دیگر سو ابروها در ظاهر افراد بخش مهم و پرطرفداری است. به طوری که بعد از کاشت مو، کاشت ابرو پرمخاطب ترین عمل جراحی زیبایی است. ابروها بخش نسبتا مستعدی جهت آسیب های بیرونی یا ذاتی می باشد.

افرادی که به سراغ کاشت ابرو می روند و هزینه های این عمل را می پذیرند به دو گروه تقسیم می شوند. عده ای بخاطر آسیب های ناحیه ابرو یا ریزش ابو و کم پشت بودن آنها عمل جراحی کاشت ابرو را انجام می دهند و عده دیگری به جهت حفظ زیبایی ظاهری خود به مراکز کاشت ابرو و یک متخصص کاشت مو خوب مراجعه می نمایند.

کاشت ابروی طبیعی روش های مختلفی دارد که عمدتا با متدولوژی روز هماهنگ است و از فناوری روز دنیا بهره می برد. مهمترین موضوع در کاشت ابرو حفظ جهت رشد طبیعی موهای ابرو است و انجام این کار مستلزم آن است که جراح به نحو ماهرانه ای زاویه کاشت هر ابرو را تعیین نماید.

مراکز کاشت ابرو در ایران

کاشت ابرو در ایران هماهنگ با پیشرفت جهانی گسترش بسیاری پیدا نموده است. گسترش این عمل زیبایی و تمایل بیشتر افراد به انجام آن باعث شده است مراکز کاشت ابرو در ایران هم از لحاظ تعداد افزایش پیدا کنند هم از لحاظ کیفیت ارائه خدمات و استفاده از روش های جدید و روز دنیا گسترش بسیاری پیدا نمایند به طوری که ایران دارای بهترین مراکز کاشت ابرو در خاورمیانه می باشد و سالانه تعداد قابل توجهی از توریست ها جهت استفاده از خدمات زیبایی به مراکز ایرانی مراجعه می کنند.

این کلینیک ها و مراکز در سال های اخیر اقداماتی نیز در جهت کنترل هزینه های کاشت ابرو انجام نموده اند. هرچند همچنان روش های پیشرفته مستلزم صرف هزینه های نسبتا بالا می باشد. امروزه مراکز کاشت ابرو در تهران روی روش های نوین زیبایی کار می کنند که کاشت ابرو نیز از این قاعده مستثنی نیست، ب طوری که برای اولین بار عمل جراحی کاشت ابرو به روش Super FUE در کلینیک «رویان مو سلامت» در تهران انجام پذیرفت.

امکانات مراکز کاشت ابرو

 

کاشت ابرو به عنوان یک روش جدید نیاز به فناوری روز دنیا دارد و هماهنگ با پیشرفت علم همواره رو به گسترش است. مراکزی که این خدمات را ارائه می دهند می بایست با این روند همسو باشند. چرا که در غیر این صورت محکوم به شکست و از دست دادن مشتریان خود خواهند بود چون کیفیت ارائه خدمات برای افرادی که عمل جراحی زیبایی انجام می دهند، بسیار حائز اهمیت است.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: