جراحی بینی چیست؟
نوشته شده توسط : نت ویر

بسیاری ممکن است از ظاهر بینی خود متنفر باشند، اما تعداد کمی از این افراد به جراحی بینی روی می آورند زیرا تغییر شکل بینی و چهره ریسک بزرگی به حساب می آید. در اغلب موارد، تعلل برای انجام جراحی بینی به این دلیل است که افراد می ترسند دیگر شبیه خودشان نباشند و چهره دیگری پیدا کنند. البته این امر همیشه هم بد نیست؛ تصور کنید که فرد قبل بیهوشی، بینی خود را دارد و سپس با بینی جدیدی به هوش می آید. با این حال این تغییر کلی چهره و تبدیل  شدن به فردی دیگر چندان صحت ندارد و فکر کردن به آن، خصوصا در دوره نقاهت می تواند باعث استرس و اضطراب فرد شود. در ادامه به چگونگی تغییرات چهره بعد از عمل بینی می پردازیم.

رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی نوعی جراحی است که به منظور بهبود ظاهر و عملکرد بینی انجام می شود. این جراحی اغلب برای اصلاح بینی های کج، بینی های بسیار بزرگ و یا اصطلاح مشکلات تنفسی (ژنتیکی یا ناشی از ضربه یا آسیب) انجام می گیرد. عمل بینی ترمیمی معمولا برای اصلاح معایب رینوپلاستی که در  گذشته انجام شده، صورت می گیرد.

 

توازن چهره

بینی در مرکز صورت قرار دارد. اگر بینی بسیار بزرگ و نامتقارنی داشته باشید در بین سایر اعضای چهره بسیار جلب توجه خواهد کرد. بعد از عمل، بینی با بقیه اعضای صورت هماهنگی پیدا می کند. به علاوه اگر بینی تان نامتقارن است، با انجام جراحی بینی می توانید تعادل آن را بازگردانید. بعد از عمل بینی، صورت به علت توازن و هماهنگی به وجود آمده، به طرز شگفت آوری تغییر می کند  و بهترین دکتر جراح بینی شما از این موضوع خوشحال میشود.

 

تغییر اندازه

در صورتی که به نسبت چهره تان، بینی بسیار بزرگ یا بسیار کوچکی دارید، جراحی بینی می تواند اندازه بینی را تغییر دهد و از این طریق به تغییر و بهبود چهره تان کمک کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 1120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: