نوشته شده توسط : نت ویر

 

کاشت ابرو پس از کاشت مو پرطرفدارترین پیوند های زیبایی است. فردی که قصد انجام این پیوند را دارد می بایست مواردی را جهت آمادگی پیش از انجام عمل رعایت نماید. سوال اساسی در این پیوند که عمدتا به علت ریزش ابرو یا زیبایی ظاهری می باشد، آن است که آیا کاشت ابرو خوب است؟ آیا کاشت ابرو به جسم افراد ضرر می رساند؟ این پیوند به خودی خود ضرری ندارد و در صورت درست انجام شدن به دست فرد متخصص، از ریزش  ابرو جلوگیری می نماید.

اولین نکته در مورد کاشت ابرو انتخاب مرکز معتبری است که از وجود پزشکان حرفه ای بهره می برد. بهترین افراد برای پیوند ابرو کسانی هستند که موهایی سر صاف دارند. اگر فرد مرد پیوند به مصرف مواد مخدر و الکل اعتیاد دارد می بایست نسبت به ترک مصرف سریعا اقدام نماید. بهداشت فردی و تمیز بودن موهای سر و ابرو قبل از انجام عمل بسیار مهم است به طوری که اگر فردی به طور ذاتی موها و پوست صورت چربی دارد، سعی نماید در چند روز منتهی به پیوند روزانه استحمام نماید.

انتخاب پزشک و کلینیک مناسب جهت کاشت ابرو

بدون شک جهت کاشت یکدست و متراکم موهای ابرو دقت و ظرافت عملکرد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. جهت دستیابی به این مهم باید به یک متخصص زیبایی و یک متخصص کاشت مو خوب  مراجعه شود. در حال حاضر در زمینه کاشت ابرو پزشکان و کلینیک های بسیاری فعالیت می نمایند.

در این بین استفاده از تجربیات سایر افرادی که این عمل را تجربه نموده اند می تواند تا حدودی مفید باشد. اما فرد نیز باید راجع به کلینیک ها، مجوزها و اعتبار آنها اطلاعات کافی از مراجع ذیربط بدست آورند و در مورد رزومه کاری متخصصین مرکز اطمینان حاصل کند.

اقدامات پس از عمل کاشت ابرو

پس از اتمام پیوند کاشت ابرو اکثر مراجعان به کلینیک ها بدون هیچ مشکل از مراکز خارج شده و به خانه باز می گردند و این افراد در حین عمل تجربه آسان و راحتی دارند که همانطور که گفته شد هیچ عارضه ای بعد از کاشت ابرو نیز ندارند. اما پس از عمل بهترین کار رعایت بهداشت فردی می باشد و فرد مورد پیوند باید جهت شستشوی سر و صورت از شامپو و صابونی که پزشک تجویز می کند، استفاده نماید.

 

بهتر است فرد از اصلاح ابرو تا مدت یک ماه خودداری نماید و پس از آن نیز تا شش ماه این عمل را کمتر انجام دهد. در این بین توجه به تغذیه و رژیم غذایی می تواند بسیار به بهبودی و رشد ابروها کمک نماید و فرد می تواند از غذاهای حاوی آهن، کلسیم و ویتامین های گروه B استفاده نماید.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: