نوشته شده توسط : نت ویر

پیرایش مو به شیوه کوپ یکی از جالبترین و زیباترین هنرهای آرایشگریه. احتمالا یا تا حالا اسم کوپ به گوشتون نخورده و یا فقط چند بار این اسم رو شنیدید. بهتون حق میدیم چون این هنر چند سال بیشتر نیست که توی کشورمون سر زبونا افتاده، و با وجود اینکه در میان بسیاری از دختران و خانم های امروزی پرطرفداره، اما هنوز جا داره که بین همه خانما شناخته بشه و جا بیوفته.  

و خب این خبر برای کسایی که میخوان آموزش کوپ و پیرایش موی زنانه رو بگذرونن یه خبر فوق العاده خوبه. چون ما داریم از یک حرفه پر درآمد و زودبازده صحبت میکنیم. حرفه ای که تعداد شاغلین اون معدود هستن. و هر کس تا چند سال آینده بتونه دوره های آموزش آرایشگری مربوط به این حرفه رو بگذرونه میتونه درآمد خوبی برای خودش دست و پا کنه. 

اگه دوست دارید بدونید که کوپ چیه و چجوری میشه ازش یه درآمد خوب و ثابت به دست آورد بهتون پیشنهاد میکنیم که حتما این مقاله رو از آموزشگاه آرایشگری زنانه الماس نشان با دقت بخونید. 

با این سوال ساده شروع کنیم، کوپ چیه؟

کوپ بیشتر یک اصطلاحه و اشاره به کوتاه کردن موی خانم ها داره که با انواع طرح ها و تکنیک های ظریفی همراهه.

هرچند که خانم ها هم میتونن مدل موی مردانه و کوتاه داشته باشن، اما ما منظورمون از کوپ، انواع مدل های زیبا، کار شده، طرحدار (آموزش شینیون مو) و متناسب با شکل و ظاهر صورت خانم ها است.  

چرا باید دوره آموزشی کوپ و پیرایش موی زنانه رو یاد بگیرم؟

طرح های بکار رفته توی کوپ معمولا ظریف و بسیار چشم نواز هستند. هرچند که این هنر سال هاست در سراسر جهان رواج داره، اما تنها چند ساله که خانم های کشورمون به هنر کوپ روی آوردن. 

بنابراین اگه میخواید از الان تا چند سال دیگه یکی از شاخه های پرطرفدار آرایشی (همچون آموزش بافت مو) رو یاد بگیرید، و هم یک درآمد خوب نصیبتون بشه، به نظر میرسه یادگیری هنر کوپ میتونه یک انتخاب خوب برای شما باشه.  

من میخوام تبدیل به یک پیرایگشر موی خانم ها بشم باید کار کنم؟

متاسفانه تعداد کل کوپ کارای ایران خیلی معدود و کمه. همین تعداد معدود هم اونقدر سرشون شلوقه که نمیرسن تعداد زیادی هنرجو رو آموزش بدن. از شانس بد ما هم توی اینترنت هیچ چیزی درباره کوپ به زبان فارسی نیست که بخواییم حتی بخونیم .

پیشنهاد ما به شما ثبت نام توی دوره آموزش کوپ و پیرایشگری موی زنانه الماس نشانه.

اگه توی دوره آموزشی کوپ و پیرایش موی زنانه الماس نشان ثبت نام کنم دقیقا چه چیزایی یاد میگیرم؟

یاد میگیرید که چطوری متناسب با فاکتورهای زیر یک طرح و مدل مناسب کوتاهی مو را برای مشتریان خود در نظر بگیرید: 

  • فرم چهره 
  • جنس مو 
  • زیبایی چهره 




:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: