چرا کاشت ابرو ؟
نوشته شده توسط : نت ویر

از آنجاییکه ابرو نقش مهمی در زیبایی ظاهری فرد ایفا می کند در طی سالهای اخیر با پیشرفتهای تکنولوژیکی  بسیار مورد توجه افراد متعددی قرار گرفته  است به هر حال با اینکه بخش کوچکی از ساختار چهره به ابرو اختصاص دارد اما پروسه جراحی و کاشت ابرو باید با دقت عمل و مهارت بالایی انجام  شود  .

مزایای کاشت  ابرو

با توجه به نقش و تاثیر گذاری بالای ابرو در حالت و زیبایی چهره ، کاشت ابرو با توجه به ویژگی های منحصر به فردش میتواند تاثیرات جسمی و روانی بالایی بر فرد داشته  باشد . از بعد فیزیکی زمانی که فرد ابروهای پرپشت تر و سالمی داشته باشد در ارتباطات اجتماعی اعتماد به نفس و آرامش بیشتری را تجربه  می کند ، از سوی دیگر میتواند از طریق زبان بدن ، بسیاری از واکنشهای عاطفی خود را به  دیگران منتقل کند .

در عین حال نسبت به روشهای دیگر ترمیم ابرو مثل تاتو مزایای فوق العاده ایی دارد زیرا فرد از لحاظ ظاهری ابروهایی بسیار طبیعی به دست خواهد آورد . از سوی دیگر معمولا این ابروها دائمی و ماندگار هستند و فرد لازم نیست زمانهای زیادی برای ترمیم و یا تکرار عمل به پزشک مراجعه  کند البته از لحاظ زیبایی میتواند تا حدودی در قسمتهایی مثل زاویه و خط ابرو تغییراتی ایجاد کند .

عوارض کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو هم مثل عملهای زیبایی دیگر عوارضی خواهد داشت . بر اساس ارزیابی ها درصد کمی از روند کاشت ابرو  ناراضی بوده  اند . با توجه به اینکه گرافتهای ابرو از موهای پشت سر برداشته میشود و البته موهای سر روند رشد متفاوتی نسب به ابرو دارند ، بعد از عمل کاشت فرد باید به فواصل کوتاه تری ابروها را مرتب و اصلاح کند . عارضه جانبی دیگر خط رویش و زاویه غیر طبیعی ابرو است البته انتخاب مرکز ایده آل و پزشک متخصص زیبایی میتواند عارضه جانبی ان را به  حداقل برساند ..

بهترین پزشک کاشت ابرو

در عمل کاشت ابرو به روشهای مختلف تخصص پزشک زیبایی و یک متخصص کاشت مو خوب بسیار مهم  است . با وجودیکه در تکنولوژی های اخیر با ابزارهای علمی با دقت بسیار بالا ، بسیاری از معایب روشهای قبلی اصلاح  شده  است ، باید با بررسی دقیق و بررسی نتایج عملهای کاشت قبلی و رضایتمندی مشتریان پزشک حاذقی انتخاب شود .

هزینه تقریبی کاشت ابرو

هزینه تقریبی کاشت ابرو با توجه به نوع عمل ، تراکم مو ، تعداد گرافت های برداشته شده و دستگاه های جدیدی که در مراکز جراحی به کار میروند متغیر است . البته بر اساس ضوابط قانونی و علمی ، توانایی پزشک و تعرفه پزشکی تعیین شده برای هر عمل بر هزینه نهایی کاشت ابرو تاثیر گذار خواهد بود 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: