راهنمای خرید گوشواره طلا
نوشته شده توسط : نت ویر

در این مقاله چند نکته اساسی درباره خرید گوشواره طلا را برای شما به اشتراک میگذاریم، و به شما خواهیم گفت مناسب ترین مدل ها بر اساس فرم صورت چه گوشواره ای است.

در هنگام خرید گوشواره طلا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر به فکر خرید یک مدل خوب، زیبا و در عین حال طلای ارزان هستید میتوانید به فروشگاه ما سر بزنید تا با تعدادی از نمونه محصولات ما آشنا شده و اگر تمایل داشتید یک مدل از آن ها را خریداری کنید. در حین خرید هم میتوانید به چند نکته و توصیه زیر توجه کنید:

وزن، سایز، اندازه و حجم

در انتخاب سایز اندازه و وزن گوشواره طلا خیلی دقت کنید. هرچند که گوشوارهای بزرگ شکیل هستند و بسیار زیبا به نظر میرسند، اما معمولا هر کسی سایز بزرگ نمیپسندد و ما هم گوشواره سنگین را به هر کسی توصیه نمیکنیم.

عیار طلا

طلای ۲۴ عیار خالص ترین طلا است و جواهراتی که عیارشان ۲۴ است فقط از طلا ساخته شده اند. اما عیارهای پایین تر علاه بر طلا، فلزات دیگری هم بکار رفته اند. برخی از این فلزات مثل نیکل ممکن است برای برخی خانم ها  حساسیت ایجاد کنند. یعنی ذاتا ممکن است خانمی نسبت به نیکل حساس باشد. اگر شما اینگونه هستید عیارهای پایین گوشواره مانند ۱۰ و ۱۴ را نخرید و در عوض طلای  ۱۸عیار ، ۲۲ یا ۲۴ عیار بخرید.

فرم صورت

گوشواره ها را معمولا بر اساس فرم صورت میخرند زیرا عقیده بر این است که صورت همه ایده آل نیست و هدف استفاده از گوشواره ها هم کمک به ایده آل نشان دادن فرم صورت است. در ادامه به شما کمک میکنیم تا بر اساس فرم صورت اقدام به خرید گوشواره طلا کنید

خرید گوشواره طلا برای صورت های بیضی یا تخم مرغی شکل

کسانی که صورت بیضی شکل دارند، معمولا صورتشان کشیده است. این افراد باید گوشواره ای بگیرند که کشیدگی صورتشان را کاهش دهد.

خرید گوشواره طلا برای صورت های گرد و دایره ای

این صورت ها جذابیت خاصی دارند اما اگر در انتخاب گوشواره برای آن ها دقت نکنند ممکن است هارمونی صورتشان بر هم بخورد. باید مدلی انتخاب کنند که از گردی صورتشان کاشته شده و کمی کشیده به نظر برسد.

خرید گوشواره طلا برای صورت های مستطیلی یا مربعی

صورت های نرمال یا ایده آل معمولا ترکیبی از فررم های گرد و کشیده هستند. و هدف از استفاده از جواهراتی مثل گوشواره طلا معمولا نرمال و ایده  آل کردن صورت یا نزدیک کردن به یک فرم ایده آل است. صورت های مستطیلی را نیز باید به این شکل متمایل کرد. گوشواره ها یکی از راه حل های ایده آل نشان دادن صورت های مستطیلی هستند.

یرای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید طلا می توانید به سایت طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: