چگونه محصولات آرایشی خود را ضدعفونی کنیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

امروزه لوازم آرایشی و محصولات زیبایی تقریبا در هر خانه ای پیدا میشود و همه خانم ها همیشه در کیف خود تعدادی اقلام آرایشی به همراه دارند. از آنجایی که این مواد وسایل با پوست، مو و بخش های مختلف بدن در ارتباط هستند لازم است که همیشه از آن ها به درستی نگهداری کنیم تا خدای ناکرده مشکلی برای سلامتی ما پیش نیاید. برای همین منظور، آموزشگاه آرایشگری الماس نشان در این مقاله به شما راهکارهایی درباره نحوه تمیز کردن کردن لوازم آرایش (آموزش آرایشگری) و تمیز کردن آن ها ارائه خواهد کرد.

هر ماده و وسیله آرایشی را باید چگونه تمیز و ضدعفونی کرد؟

تمیز کردن کرم پودرهای مایع

برای پیشگیری سعی کنید که از کرم پودرهای مایع همراه با پمپ استفاده کنید. و برای در امان ماندن کرم پودرهای بدون پمپ سعی کنید همواره مقداری از آنها را در یک ظرف کوچک درب دار قرار دهید و پس از تمام شدن دوباره مقدار دیگری را در همان ظرف قرار داده و استفاده کنید.

تمیز کردن خط چشم ها و محصولات آرایشی که خودشان برس دارند (آموزش تاتو)

تنها کافیست از یک دستمال کاغذی کمک بگیرید. به این شکل که دستمال را به مقداری الکل آغشته کرده و به آرامی و با دقت سر آن ها را ضدعفونی کنید.

ضدعفونی کردن مواد آرایشی مانند کانسلیرهای مایع، ریمل ها، خطوط چشم مایع و برق لب ها

مواد آرایشی مایع معمولا به سختی تمیز می‌شوند و اگر آلوده شوند بهتر آن است که دور ریخته شوند. زیرا آلودگی میتواند به سرعت در تمامی بخش های مایع پخش شود. برخی مواد مانند ریمل نیز بهتر است که در فاصله زمانی ۴ تا ۶ ماه تعویض شوند.

ضدعفونی کردن مواد آرایشی مثل کرم پودر، کانسیلر بر پایه کرم، سایه های و خطوط چشم کرمی

بهتر است است پس از چند بار استفاده با کمک یک دستمال تمیز سطح آن ها را به آرامی پاک و تمیز کنید. لازم است که تنها سطح را دستمال بکشید و از فرو بردن دستمال در عمق آن ها خودداری کنید. زیرا ممکن است آلودگی از سطح به داخل آن ها وارد شود.

تمیز کردن رژ لب

اگر رژلب (آموزش گریم) شما آلوده شد و یا مقداری ماده خارجی روی آن قرار گرفت، نگران نباشید. ابتدا یک لیوان تهیه کرده و مقداری الکل در آن بریزید. سپس سر رژ لب را در آن قرار داده و چند ثانیه بعد آن را خارج کنید.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: