نوشته شده توسط : نت ویر

روش های کاشت ابرو انواع  مختلفی دارد. زمانی که از تکنیک های کاشت ابرو صحبت می کنیم ضروری است که جراح ، دقت وسواس گونه ای به تمام جزییات تکنیکی داشته باشد و در کنار آن در این زمینه هنر داشته باشد. زاویه ی موی خاص و صاف ، حلقه ی طبیعی ،و طراحی مناسب ابرو همگی عناصر مهم در خلق ابروی پر و جذاب هستند که هدف نهایی کاشت ابرو است .کاشت ابرو عملی است که طی آن گرافت های مو  توسط یک متخصص زیبایی و یا یک متخصص کاشت مو خوب از سر گرفته شده و در ابرو کاشته می شوند.

علل ریزش ابرو

عوامل مختلفی در ریزش ابرو دخیل هستند که از جمله آنها کم کاری تیروئید است. عامل دیگر کندن بیش از حد ابرو توسط فرد و یا برداشتن بیش از حد است که ممکن است منجر به از دست دادن بخش هایی از موی ابرو به صورت جزیی یا تمام آن شود. همچنین زخم ها ، تصادفات ، درمان های منوط به سرطان پوست و یا جراحی های در ناحیه ابرو همگی از جمله دلایل ریزش موی ناحیه ابرو هستند.

چه افرادی متقاضی کاشت ابرو هستند؟

افرادی که متقاضی کاشت ابرو می‌باشند بنا به دلایل زیر تمایل دارند که ابروهای خود را کاشت کنند این دلایل عبارتند از: یکی از دلایلی که اکثر افراد متقاضی کاشت ابرو اظهار می‌کنند جراحت و شکستگی ابرو می‌باشد که این جراحت و شکستگی ممکن است ناشی از تصادف، حوادث‌هایی که باعث شده به ابرو ضربه وارد شود و … می‌باشد.علت بعدی که باعث می‌شود فرد به کاشت ابرو روی بیاورد انجام درمان‌ها و جراحی‌های پزشکی در ناحیه ابرو می‌باشد مانند برداشت غده‌ی چربی ، زیبایی و غیره .

مهمترین دلیل و علتی که اکثر متقاضیان کاشت ابرو آنرا اعلام می‌کنند انجام تتو و هاشور روی ابروهایشان بوده است که متاسفانه قابل پاک شدن و برگشت نمی‌باشد و تنها راه برای این نوع ابرو ها کاشت ابرو به روش FUE است.

انواع روش های کاشت ابرو عبارتند از:

·         کاشت ابرو به روش sut

·         کاشت ابرو به روش FUT

·         کاشت ابرو به روش FUE





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: