خرید پریز هوشمند- چگونه یک پریز هوشمند ایرانی بخریم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

پریزهای هوشمند در طرح ها و مدل های مختلفی به بازار عرضه میشوند و یکی از اجزاء اولیه و لاینفک یک خانه هوشمند ایده آل هستند. صرف نظر از قیمت پریز هوشمند ما قصد داریم در این مقاله نکاتی به شما ارئه دهیم تا بتوانید مناسبترین پریزهای هوشمند را برای خود خریداری کنید.

۶نکته که باید در هنگام خرید پریز هوشمند به آن ها توجه کنید

۱. سازگاری پریز را بررسی کنید

قبل از اینکه بخواهید پریز بخرید ابتدا به یک نکته توجه کنید. اگر در خانه سیستم صوتی هوشمند دارید، باید پریزی خریداری کنید که با دستیار صوتی شما سازگار باشد. یعنی دستیار صوتی باید بتواند پریز را پشتیبانی کند و زمانی که شما فرمانی صادر میکنید به راحتی از طریق دستیار قابل اجرا باشد.

۲.به ویژگی های پریز و امکانات آن توجه کنید

همه پریزهای هوشمند لزوما مانند هم نیستند و هر برندی امکانات و ویژگی های خاص خود را دارد. لازم نیست پریزی بخرید که فول امکانات است. نمونه ای بخری که پاسخگوی انتظارات شما باشد و متناسب با کاری که شما میخواهید با انجام دهید باشد نه کمتر نه بیشتر.

۳. آیا پریزی میخواهید که بر مصرف انرژی نظارت کند؟

برخی از پریزها مجهز به مانیتوری هستند که کار نظارت بر میزان برق مصرفی بر حسب کیلو وات ساعت انجام میدهند. به این شکل که میزان مصرف روزانه، هفتگی و ماهانه تمام دستگاه های برقی که به آن ها متصل میکنید را به صورت خودکار روی مانیتور کوچک خود نشان میدهند.

۴. به توانایی برنامه پذیری پریز توجه کنید

همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین فایده پریزهای هوشمند توانایی کنترل آن ها از راه دور است. شما میتوانید پنکه، دستگاه قهوه ساز، لامپ، تلوزیون و …. را به این پریز متصل کنید و به راحتی از راه دور آن ها را روشن یا خاموش کنید.

۵. حالت های دوردست

شاید یکی از کاربردی ترین خاصیت پریزهای هوشمند، ویژگی  باشد که اغلب آن را Away Mode مینامند. اگر معمولا بیشتر شب ها خانه نیستید و توانایی هوشمند سازی تمام خانه را ندارید کافی است یک پریز هوشمند از راه دور با قابلیت Away Mode بگیرید.

۶. طراحی پریز را فراموش نکنید

طراحی پلاگین های هوشمند جالب است. بیشتر مدل ها از آنچه انتظار دارید بزرگتر هستند، و همیشه نمی توان گفت که آیا یک شکل خاص به درد هدف و یا نیاز شما  میخورد یا نه. 





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: