آیا اینویزیلاین ارزش هزینه کردن دارد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

(من فکر می‌کنم که شما نیاز به ارتودنسی دندان دارید) هنگامی که این کلمات ناخوشایند و ترسناک را از دهان بهترین متخصص ارتودنسی خود می‌شنوید، احتمالاً یک زندگی با دهانی پر از فلز را برای مدت چند سال تصور می‌کنید. خوشبختانه امروز، گزینه‌های مختلف زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای داشتن لبخندی زیبا و جذاب استفاده کنید. بریس‌های نامرئی، بریس‌هایی که در قسمت پشتی دندان‌های شما قرار می‌گیرند و الاینرهای اینویزیلاین همگی به عنوان جایگزینی برای بریس‌های فلزی معمول محسوب می‌گردند. این که کدام یک از این تجهیزات برای شما مناسب خواهد بود بستگی به عوامل زیادی دارد از جمله اینکه چه مقدار کار باید روی دندان‌ها انجام شود یا بودجه و اولویت‌های شخصی شما چگونه است. برای برخی از بیماران داشتن بریس‌هایی که قابل توجه نیستند و به چشم نمی‌آیند از هر مورد دیگری مهم‌تر است.

چرا بریس‌های اینویزیلاین ارزش هزینه کردن دارند؟

بریس‌های اینویزیلاین در واقع الاینرهای پلاستیکی شفافی هستند که می‌توانید در هنگام غذا خورن و نوشیدن آن‌ها را از دهان خود بیرون بیاورید. الاینرهای اینویزیلاین به طور کلی از لحاظ هزینه قابل رقابت با بریس‌های فلزی هستند، اما گاهی اوقات می‌توانند گران‌تر باشند.

جلب توجه کمتر در مقایسه با بریس‌های فلزی

البته، یکی از بزرگترین معیارهای فروش این است که این تجهیزات الاینرهای اینویزیلاین پلاستیک هستند که توسط افراد معمولی قابل مشاهده نیستند. به عنوان یک نوجوان، دانش آموز یا حتی یک بزرگسال، مسلماً نگران نبودن در خصوص این که در هنگام لبخند زدن یک دهان پر از فلز نمایان نشود، بسیار مهم است.

عدم محدودیت در خوردن یا نوشیدن

از آن جا که بریس‌های فلزی به طور دائمی به دندان‌ها متصل هستند، غذاهای خاصی مانند آدامس و آب نبات‌های سخت وجود دارند که شما باید در طول درمان از آن‌ها اجتناب کنید. الاینرهای اینویزیلاین متحرک هستند، بنابراین شما می‌توانید هر چیزی که دوست دارید بخورید و بنوشید.

ارتودنسی نامرئی راهی آسان‌تر برای رعایت بهداشت مناسب

مسواک زدن و استفاده از نخ دندان در صورت داشتن بریس‌های فلزی آسان نیست. ذرات غذایی و پلاک ممکن است در سیم‌ها و بین دندان‌ها گیر کنند و منجر به پوسیدگی دندان و مشکلات لثه در طول درمان شوند. گاهی اوقات هنگامی که از بریس فلزی استفاده می‌کنید، این که چه میزان مسواک می‌زنید یا از نخ دندان استفاده می‌کنید، مهم نیست زیرا در هر حال در مرحله آخر برداشتن بریس‌ها، مشکلاتی از قبیل پوسیدگی دندان‌ها یا لثه‌های متورم وجود دارند که باید درمان شوند. 





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: