چرا جراحی بینی طرفدار دارد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

همیشه افرادی که میخواهند جراحی بینی انجام دهند به دنبال زیبایی چهره خود هستند و به دنبال این موضوع میروند تا صورتی زیبا برای خود داشته باشند.
بعد از عمل زیبایی بینی انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم؟

وقتی بعد از جراحی بینی به هوش می آیید، حس می کنید که بینی تان سنگین شده. این سنگینی به دلیل گچ روی آن و پانسمان داخل آن است. پانسمان داخلی (تامپون) خیلی زود برداشته می شود زیرا حس ناراحتی به بیمار می دهد و نفس کشیدن را سخت می کند.

روی برش های ایجاد شده بخیه وجود خواهد داشت. پانسمان روی بینی با گاز استریل برای جلوگیری از چکه کردن خون به صورت و لباس ها انجام می شود؛ زیرا بینی شما تا چند روز بعد از جراحی خونریزی خواهد داشت و امری طبیعی است. معمولا خونریزی بعد از یک الی دو روز متوقف می شود. چنانچه خونریزی بعد از چند روز متوقف نگرد، این یک نشانه ی غیرطبیعی است و باید آن را با بهترین جراح بینی در تهران در میان بگذارید.

 

اگر جراحی بینی به منظور بهبود عملکرد بینی و اصلاح مشکلات تنفسی انجام شود، بیمه کل یا بخشی از هزینه عمل بینی را پرداخت می کند.هزینه عمل زیبایی بینی که به منظور بهبود ظاهر بینی انجام می شود، معمولا تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت.

شرکت های بیمه اغلب هزینه جراحی انحراف تیغه بینی یا سپتوپلاستی را تقبل می کنند؛ زیرا در جهت بهبود سلامت فرد انجام می شود. البته اثبات اینکه جراحی بینی به منظور بهبود مشکلات سلامتی انجام می گیرد، می تواند دشوار باشد و کارشناس بیمه باید آن را تایید کند. در هر صورت باید قبل از اقدام برای جراحی بینی با شرکت بیمه خود هماهنگ کنید تا تاییدیه دریافت کنید.

زمانبندی دقیق عمل بینی برای هر فرد متفاوت از دیگری است. با این حال، بیشتر جراحی های بینی در پاییز و اوایل بهار انجام می شوند. عمل بینی در هوای سرد و گرم را در زیر مقایسه می کنیم:





:: بازدید از این مطلب : 1285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: