کاشت ابرو به روش FUT
نوشته شده توسط : نت ویر

مزایای کاشت ابرو

کاشت ابروی طبیعی یکی از روش های نوین زیبایی به شمار می آید .امروزه عمل های زیبایی به دو صورت مورد توجه هستند نخست عمل زیبایی صرفا جهت ایجاد تنوع یا بهبود وضعیت ظاهری افراد و دوم به عنوان یک عمل ترمیمی در راستای جبران نقصان ابرو که می تواند به علت ضربه یا آسیب ناحیه ی ابرو، کم پشتی مادرزادی ابروها ، ریزش ابرو و یا به عنوان علائم برخی بیماری ها باشد.

تفاوت کاشت ابرو به روش FUT با FUE

همانگونه که ذکر شد کاشت ابرو با توجه به گستره ی فناوری و پیشرفت علم در زمینه ی زیبایی روش های مختلفی دارد و یکی از روش ها روش FUT می باشد که زمانی از آن استفاده می شود که بخواهند از موهای ضخیم تر جهت پیوند ابرو استفاده نمایند . بدین صورت که معمولا موها از ناحیه ی پشت سر یا گوش به صورت فولیکول های تکی برداشته شده و در محل ابرو در جهت رشد آن ها در شیارهایی قرار داده می شوند .

روش FUE یکی دیگر از روش های کاشت ابرو می باشد که روش مدرنی به شمار می آید . این روش هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهند از موهای نازک تر جهت پیوند استفاده نمایند و اغلب موها به صورت  یک نوار از ناحیه پشت گردن برداشته شده در حالی که در امتداد ابروها برش های میلی متری ایجاد شده ، موهای جدا شده در آن قرار می گیرد . هر دوی این روش ها نیاز به درمان های مراقبتی خیلی خاص و پیچیده ای ندارند.

اما روش FUE نسبت به FUT مراقبت های کمتری را می طلبد به طوری که می توان گفت تقریبا نیازی به مراقبت های درمانی پس از عمل ندارد . در هر صورت استفاده از هریک از بهترین روش کاشت ابروبرای افراد مورد پیوند  تنها با تشخیص متخصص زیبایی و متخصص کاشت مو خوب می باشد.

بهترین روش های کاشت ابرو

 

کاشت ابروی طبیعی به عنوان یک عمل زیبایی تقریبا نوظهور با فناوری عجین است و به خودی خود یکی از متدهای جدید زیبایی به شمار می آید. به طبع با توجه به این امر روش های بسیاری جهت انجام دارد. هر کدام از این روش ها ممکن است با توجه به ویژگی هایی که فرد مورد پیوند دارد، استفاده شود که این امر در کلینیک های معتبر پوست و مو و توسط پزشکان و متخصصین حرفه ای تشخیص داده می شود.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 822
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: