آیا شعبده باز عصر جدید پیشگو است؟ یا از تکنولوژی هوشمند استفاده می کند؟
نوشته شده توسط : نت ویر

اگرچه تلویزیون مانند گذشته مخاطبان زیادی ندارد و فضای مجازی گوی سبقت را از آن ربوده اما مدتی است که برنامه استعداد یابی عصر جدید افراد زیادی را به پای تلویزیون نشانده. تا حالا برنامه ای مشابه عصر جدید در تلویزیون ایران تولید و پخش نشده است و همین نوآوری را می توان یکی از علت های محبوبیت این برنامه دانست.

از بین شرکت کنندگانی که به مرحله نهایی و فینال راه یافتند، سعید فتحی روشن بیش از سایرین ذهن مخاطبین را درگیر خود کرده و به قول خودش، بعد از اتمام اپیزودهای عصرجدید، برنامه او تمام نمی شود.

از خدمات هوشمندسازی میتوان به گوشی هوشمند، لامپ هوشمند ، پرده هوشمند و ... اشاره کرد.

سعید فتحی روشن و شعبده بازی در برنامه عصر جدید

سعید فتحی روشن هم در قسمتهایی از اجرای خود در برنامه عصر جدید از تکنولوژی استفاده کرده است. مثلا در سومین اجرای خود از آریا عظیمی نژاد خواست که ساعت دقیق تصادف نمایشی او را بگوید. در اواخر اجرا که داوران ساعت روی میز را نگاه کردند، دقیقا روی لحظه ای متوقف شده بود که آقای عظیمی نژاد گفته بود.

باید بدانید که سعید فتحی روشن پیش گو نیست و فقط از ساعت های Time Travel استفاده کرد که با تکنولوژی ریموت کنترل (کنترل از راه دور) کار می کنند. نمونه ای از انجام شعبده و سرگرمی با استفاده از این ساعت ها را می توانید در ویدئوی زیر ببینید.

برویم سراغ کرنومتری که به فردا رفت! وقتی سعید فتحی روشن گوشی امین حیایی (که مطمئنا از قبل می دانست آیفون است) را بر روی صحنه برد، گفت که می خواهد صدا ضبط کند و کمی گوشی را دستکاری کرد. اما در آن اجرا صدای ضبط شده ای پخش نشد!

در واقع آقای فتحی روشن از تنظیمات گوشی آیفون اطلاع داشته و در این فاصله که به بهانه ضبط صدا گوشی را دستکاری می کرد، به قسمت تنظیمات تاریخ و ساعت گوشی آقای حیایی رفته و ساعت را به شکل آنالوگ درآورده است. سپس، تاریخ را بر روی فردای آن روز تنظیم کرده و به این شکل، کرنومتر ۲۴ ساعت به جلو کشیده شد. سعید فتحی روشن نه مثل کیلان لیزر اما به گونه ای دیگر با امکانات گوشی آیفون بازی کرد.

شما هم می توانید کریس آنجل خانه خود باشید و با هوشمند سازی خانه کاری کنید که افراد دیگر از سیستم اتوماسیون خانه تان حیرت کنند.





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: