نتایج مطلوب کاشت ابرو
نوشته شده توسط : نت ویر

نتایج پیوند ابرو هم مانند پیوند مو به‌ یک‌ باره خود را نشان نمی‌دهند. در طول مدت جراحی، یک متخصص کاشت مو خوب حدود ۵۰ تا ۶۰۰ گرافت به ابرو پیوند می‌زند و این تعداد بستگی به میزان پرپشتی دلخواه شما و تنکی ابروهای طبیعی‌تان دارد. معمولاً به‌طور متوسط بین ۵۰ تا ٣۵۰ گرافت پیوند زده می‌شود. پس از اتمام جراحی معمولاً لایه‌ای دلمه روی موی پیوند زده‌ شده شکل می‌گیرد اما همراه با نشانه‌های قرمزی یا تورم باید پس از چند روز از بین برود.

 

معمولاً چند هفته بعد از جراحی، موهای پیوند زده‌شده می‌ریزند و بعد از چند ماه دوباره رشد می‌کنند. که این ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو امری طبیعی است  چون موها طی سه مرحله رشد می کنند. چندین ماه یا حتی یک سال طول می‌کشد تا نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید.

 

زمان خواب فولیکول ها و زمان کمون آنها عموما برای بیمار سخت و آزاردهنده است زیرا هنوز تغییرات مطلوب و خواسته های او نمایان نشده اند اما بعد از سپری شدن این مدت زمان کم کم ابرو های کاشته شده رشد کرده و بر زیبایی چهره فرد می افزایند. ظاهر آنها همانند ابروی طبیعی است و سایرین متوجه تفاوت موهای کاشته شده با موهای طبیعی نمی شوند.نتایج کاشت ابرو دایمی هستند.

 

 

رشد مو در افراد مختلف است و با تداوم رشد موی کاشت شده، همانند ناحیه اهدا کننده اولیه، باید موها را مرتب کنید تا ظاهری مناسب داشته باشید. این مساله برای بیماران مشکل ساز نیست، زیرا اغلب آنها به زیر ابرو برداشتن یا اصلاح قسمتی از بدن خود به صورت منظم عادت دارند.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: