بهترین متخصص ارتودنسی کرج کیست؟
نوشته شده توسط : نت ویر

ساکن استان البرز و کرج هستید و نیاز به درمان ارتودنسی دندان دارید؟ میخواهید بدانید بهترین متخصص ارتودنسی در کرج کیست و آدرسش کجا است؟ به بهترین جای ممکن آمده اید، ما در این مقاله ۱۰ نفر از برترین متخصصان کرج را همراه با آدرس مطب، شماره تماس، آدرس سایت و آدرس شبکه های اجتماعی به شما معرفی میکنیم. توجه داشته باشید که این متخصصان بر اساس معیار و ملاک های منطقی توسط تیم کارشناسی وبسایت نسخه انتخاب شده اند.

۱دکتر هادی درویش پور

آقای دکتر درویش پور نه تنها در لیست ۱۰ نفره بهترین متخصص ارتودنسی تهران جای دارند بلکه در این لیست نیز در صدر قرار دارند. دکتر درویش پور دکترای تخصصی ارتودنسی دندان دارند و در مطب فوق تخصصی خودشان دارای بهترین و به روز ترین تجهیزات هستند. یکی از دلایلی که ایشان را در این لیست جای دادیم، درصد رضایت بسیار بالای مراجعان، کیفیت بالای خدمات ارئه شده و از همه مهمتر خدمت رسانی به مراجعان در ۴ مطب هم در تهران و هم در کرج است.

۲دکتر امیرکامیار خضری

آقای دکتر خضری دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی قزوین هستند. ایشان درست بعد از فارغ التحصیلی در آزمون ورودی تخصص ارتودنسی که از معتبرترین آزمون های وزارت بهداشت است رتبه اول شدند. از زمان فارغ التحصیلی ایشان هم در تهران و هم در کرج مطب دایر کرده اند. طی چند سال گذشته به خاطر مهارت بسیار بالا و خوش اخلاقی آقای دکتر خضری مخصوصا در کرج بسیار خوش نام شده اند.

۳دکتر فرزین اصلانی

دکتر اصلانی از معتبرترین و با سابقه ترین متخصصان ارتودنسی در کرج و فوق تخصص ارتودنسی و جراح فک و صورت هستند.

۴دکتر فرناز اسدی

اگر سن کمی دارید و یا بچه کوچک دارید که مشکل ارتودنسی دارد حتما به دکتر فرناز اسدی مراجعه کنید. ایشان در این کار خبره هستند و تنها کافیست نمونه کارهای شاهکارشان را در اینستاگرام ببینید.

۵دکتر حمید قاسمی

دکتر حمید قاسمی به حق یک متخصص ارتودنسی خوب در کرج هستند که نحوه رفتارشان با مراجعان عالی است. این متخصص روزهای زوج از ساعت ۱ تا۹ شب به مراجعان خودش خدمات ارائه میدهد. دکتر قاسمی قادر است تمام مشکلات ارتودنسی را در همه سنین از کودکی تا میانسالی برطرف کند. شاید مهمترین تخصص ایشان ارتودنسی پیشگیرانه در کودکان و اصلاح مشکلات شدید فک باشد.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 970
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: