چگونه طلا و جواهرات خود را بفروشيم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

به نظر فروختن طلا كار اشتباهي است چرا كه خريد طلا، جداي زيبايي كاري مناسب براي سرمايه گذاري مي باشد، اما اگر قصد فروش آنرا داريد به شما كمك مي كنيم تا راحت تر اقدام به اين كار كنيد.

اولين الويت شما فروختن طلا و جواهر به مغازه هاي معتبر طلا و جواهر فروشي است. بهترين گزينه از بين آنها همان مغازه اي است كه از آن طلا و جواهر خود را خريداري نموده ايد.

اين نوع مغازه ها كمتر بر روي خريد طلا و جواهر شما سرمايه گذاري مي كنند چراكه راه اصلي كسب درآمدشان از راه ديگري است.

در ميان طلا فروشان، مغازه هايي هستند كه طلاي قسطي مي فروشند ، اصولا صاحبان اين نوع مغازه ها كمترين مقدار پول را بابت كالاهايي كه براي آنها قابل فروش باشد مي پردازند بنابراين براي شما به صرفه تر است كه از مراجعه به اين نوع مغازه ها پرهيز كنيد.

براي فروش طلا و جواهر نكته اي كه حائز اهميت مي باشد اين است كه  از فروش طلا و جواهر خود به اشخاصي كه توانايي تشخيص كيفيت طلا و جواهر شما را ندارند، بپرهيزيد. اين اشخاص توانايي زيادي در دست بردن به كيفيت طلا و جواهر شما را دارند.

نكته قابل توجه براي فروش طلا و جواهر اين است كه پيش از فروش طلا سعي كنيد در مغازه هاي مختلف طلا فروشي گشت بزنيد و قيمتهاي پيشنهادي را بررسي كنيد. معمولا مغازه هاي مختلف قيمتهاي مختلفي را ارائه مي دهند كه بستگي به ميزان درك آنها از ارزش واقعي قطعات طلاي شما دارد. برخي ممكن است چيز خاصي را در جواهرات شما كشف كنند و در نتيجه قيمت بالاتري را پيشنهاد بدهند.

براي فروش طلا و جواهر خود حتما به فاكتوري كه از آن داريد مراجعه كنيد و از وزن طلاي 18 عيار خود و همچنين وزن سنگ جواهرات خود  مطلع شويد.

حتما به اين نكته توجه كنيد كه قيمت طلا را بدانيد تا با توجه به قيمت زنده طلا بتوانيد، طلا و جواهر خود را به قيمت بالاتري بفروشيد.

شما بايد بدانيد كه طلا و جواهري كه از شما خريداري ميشوند ذوب مي شود پس اين انتظار كه از  قيمت طلا شما اجرتي كسر نشود، انتظار اشتباهي است،  بنابراين انتظار نداشته باشيد طلا و جواهر شما به خاطر اينكه يك حلقه ازدواج يا غيره است با قيمت خيلي بالاتري خريداري بشود، شما بايد بدانيد كه در صورت فروش طلا و جواهر، اجرت و همچنين درصد و ماليات از كار شما كسر خواهد شد پس بهتر است كه سريع اقدام به فروش طلا و جواهر خود نكنيد

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت طلا فروشي انلاين كيش طلا مراجعه كنيد. 





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 912
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: