کاشت ابرو به روش FUE
نوشته شده توسط : نت ویر

وقتی در رابطه با این روش صحبت می شود باید این جنبه  همواره مدنظر قرار بگیرد که یک روش درمان ممکن است  برای گروهی از افراد بهترین انتخاب نباشد . در واقع این وظیفه اصلی متخصص و جراح است که باید مزایای هر روش را متناسب با شرایط بیمار ارزیابی کند . بر خلاف  روشهای قبلی در کاشت ابرو به روش fut ، پانج های بسیار کوچک  و ریزی پشت سر ایجاد میشود و در نتیجه اسکارهای ریزی ایجاد یشود که میتوان به راحتی آنرا پنهان  کرد . نکته قابل توجه دیگر این است به علت ایجاد پانج های ریز ، فرد درد جزئی احساس می کند و به هیچ نوع دارویی پس از کاشت نیازی نخواهد داشت و البته دوره نقاهت کمتری هم برای بیمار در نظر گرفته  میشود.

عوارض کاشت ابرو  به روش fue

شایع ترین عارضه جانبه ایجاد اسکار کوچک ، بروز عفونت ، پوسته شدن و یا التهاب جزئی است .

چه کسانی کاندید کاشت ابرو به روش fue هستند ؟

این روش را در هر سنی میتوان انجام داد ولی افراد بالای سی سال کاندید بهتری برای آن محسوب میشوند . افرادی که دچار فشار خون بالا هستند باید با مشورت متخصصین دیگر برای انجام این عمل تصمیم  بگیرند . نظر به اینکه این تکنولوژی هر روز با پیشرفتهای جدیدی روبرو است دقت و کیفیت کار بالا خواهد رفت .

هزینه تقریبی کاشت ابرو

هزینه تقریبی کاشت ابرو تحت تاثیر عوامل مختلفی است . محاسبه قیمت با توجه به گرافت های انجام شده ، ابزار جراحی و تعرفه ی پزشک  متخصص بستگی دارد . در کل با توجه به به کارگیری تکنولوژی های جدید ، هزینه کاشت ابرو متغیر خواهد بود  . در نهایت با توجه به وسعت محل ، گرافتهای استخراج شده هزینه ی تقریبی بین ۳ تا ۴ میلیون در نظر گرفته  میشود .

مراکز کاشت ابرو به روش fue

مرکز کاشت ابروی رنسانس ، ایران نوین و خانه ی سفید و رویان سلامت  از جمله مراکزی هستند که با به کارگیری پزشکان متخصص زیبایی و متخصص کاشت مو خوب و آخرین تکنولوژیها ، رضایت بالای مشتریان را به همراه داشته  اند

بهترین پزشکان کاشت ابرو

بهترین پزشک کاشت ابرو فردی است که برای انجام عمل تمام فاکتورهای مهم و حیاتی بیمار را در نظر بگیرد و تخصص کافی در انجام عمل را داشته  باشد . تجربه و رضایت مشتریان فاکتور مهم دیگر در این رابطه است . البته گاهی افراد تصورات دور از ذهنی در ارتباط با کاشت ابرو دارند . پس باید کاملا واقع گرایانه با مسئله روبرو شویم  .





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 986
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: