کاشت ابرو به چه کسانی توصیه می شود؟
نوشته شده توسط : نت ویر

از آنجاییکه ابرو و در نهایت پرپشت بودن آن  نقش مهمی در زیبایی ظاهری افراد ایفا می کند ،  جراحان زیبایی هستند . به دنبال روشهای جدید با بازدهی و رضایتمندی  بالاتر هستند البته در ارتباط با بازسازی ابروها مشکلاتی همواره وجود دارد .

با افزایش سن و در اثر تغییرات هورمونی بعضی از افراد ریزش ابرو را تجربه  می کنند . معمولا این روش برای افرادی که نوعی طاسی ابرو را تجربه می کنند و یا ابروهایشان به تدریج در حال نازک شدن است انجام میشود.

افرادی که چندین تاتوهای زیبایی را انجام داده اند به تدریج ابروهای اصلی شان نازک میشود و در نتیجه میتوانند کاندید کاشت ابرو باشند . البته لازم به ذکر است جراح با تشخیص الگوی درست رشد مو  در ابروها و جهت قرار گرفتن موها به اینکار مبادرت  می کند .

روش های کاشت ابرو

در طی سالهای اخیر روشهای بسیار پیشرفته ایی با تلاش محققان وارد عرصه جراحی زیبایی شده  است که میتوان به روشهایی با استفاده  از ترکیب گرافت کامپوزیتی نگه دارنده مو و تکنیک های میکرو جراحی فولیکول مو اشاره کرد .

از روشهای درمانی دیگر میتوان به استفاده از داروی ماینوکسیدایل و تریتیوین اشاره کرد البته fut ممکن است در بعضی افراد جواب دهی خوبی نداشته  باشد .

از جمله روشهای مناسب برای کاشت ابرو میتوان به sut و fue اشاره  کرد . در این روش ها معمولا با رشد تدریجی ابرو ، ظاهر فرد به شکل متعارفی خواهد بود .

مراکز کاشت ابرو در ایران و تهران

کلینیکهای متعددی عمل کاشت ابرو را در تهران و در شهرهای دیگری از جمله شیراز و اصفهان انجام  میدهند اما آنچه باید لحاظ شود داشتن مجوز رسمی و به کارگیری از متخصص زیبایی  و متخصص کاشت مو خوب و با تجربه  است . کلینیک نای ذی و رز و بهرو از جمله ی این کلینکها هستند .

همه چیز درباره کاشت ابرو

معمولا افرادی که در اثر بیماری های خاصی دچار کم پشتی مو و یا ریزش میشوند از روشهای کاشت ابرو استفاده  می کنند . معمولا روشهایی همچون FUEمیتواند انتظارات واقع گرایانه افرادی که به دنبال ظاهری طبیعی هستند را  تامین  کند . آنچه در کاشت مو حائز اهمیت است این است که فرد پتانسیل خوبی برای کاشت داشته باشد و بتواند از موهای خود او برای اینکار استفاده  کرد به این ترتیب روند رشد ابرو طبیعی خواهد بود .

 

فرد باید صبور باشد تا نتیجه بهتری کسب کند . بر اساس شواهد موجود نتایج عمل کاشت ابرو با رضایتمندی ۹۰ درصدی روبرو بوده  است . نکته جالب توجه این است که روشهای جدید کاشت ابرو معمولا به عنوان راه حل دائمی برای ابروهای کم پشت محسوب میشوند و فرد پس از عمل ابروهایی با طاهر طبیعی خواهد داشت .





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 958
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: