مزایا و عوارض کاشت ریش و سبیل
نوشته شده توسط : نت ویر

بهتر است قبل از تصمیم  و اقدام برای انجام عمل  کاشت ریش و سبیل  به چند نکته مهم در ارتباط با مزایا و معایب روشهای مختلف کاشت توجه  کنید . با توجه به اینکه برداشتن مو و پیوند گرافتها طی عمل جراحی صورت می گیرد ممکن است بعضی از عوارض جانبی برای افراد رخ دهد . آنچه حائز اهمیت است موارد شایع در ارتباط با عوارض جانبی است .

التهاب و قرمزی پوست از جمله عوارض موقتی دیگر عمل کاشت ریش و سبیل می باشد . در محل برداشت و پیوند ممکن است کیستهای ریزی ایجاد شود و در اغلب موارد به تدریج کیست ها از بین میروند . درد و تورم جزئی از عوارض جانبی دیگر این نوع عملهاست .

چه کسانی کاندیدی برای روش های کاشت ریش و سبیل  هستند ؟

افرادی که موهای ریش و سبیل کم پشتی دارند و یا به واسطه آسیبهای فیزیکی یا سوختگی و مشکلات پوستی رویش مو و سبیل هایشان متوقف شده است می توانند با مشورت با پزشک اینکار را انجام دهند .

ملاقات با پزشک معالج بهترین راه برای تصمیم گیری است از آنجاییکه نوع و کیفیت و تراکم مو در موفقیت عمل کاشت نقش مهمی ایفا می کند . سابقه پزشکی و مصرف داروهای خاص هم باید در پروسه کار مورد ارزیابی قرار بگیرد . معمولا بعد از ۲۵ سالگی زمان خوبی برای انجام این عمل خواهد بود .

از آنجاییکه ریش و سبیل در ظاهر مردانه و زیبایی فرد بسیار موثر است انتخاب کلینیک مجهز به شما کمک خواهد کرد تا موهای ریش و سبیل پیوندی ظاهری کاملا طبیعی و با تراکم مطلوبی داشته  باشند .

نظر پزشکان در مورد عمل کاشت ریش و سبیل

با توجه به پیشرفتهای روزافزون و دقت بالای ابزار و سوزنها و هم چنین مراقبتهای قبل و بعد از عمل کاشت ، در صورتیکه فرد تمام فاکتورهای لازم را برای کاشت ریش و سبیل داشته باشد این روش از سوی پزشک به او پیشنهاد میشود . در روشهای قبلی تا حدودی جای اسکار پس از جراحی مشهود بود و فرد باید همیشه تا حدی موهایش را بلند نگه میداشت تا اثر اسکار مخفی باشد اما امروز با ایجاد پانجهای بسیار ریز و استفاده از رباتهای پیشرفته با حداقل خطا و حتی انجام عمل به صورت اتوماتیم اکثر عملها با رضایت بالای افراد همراه بوده است .

اما بهترین پزشک برای انجام این عمل جراح زیبایی یا متخصص کاشت مو خوب است البته نباید فریب مراکزی را خورد که هزینه کمتری پیشنهاد میدهند اما در واقع کیفیت کار بسیار پایین خواهد بود و گاهی عوارض جبران ناپذیری برای فرد به همراه خواهد داشت به صورتیکه ممکن است فرد ریزش موی بیشتری را در محلهای اهدایی تجربه کند 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1056
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: