کاشت ریش و سبیل به روش FUE
نوشته شده توسط : نت ویر

کاشت ریش و سبیل به روش fue معمولا برای پرکردن موهای سبیل و موهای ریش در اطراف گونه و چانه به کار میرود . این روش راه  حل مناسبی برای افرادی است که میخواهند موهای ریش و سبیل با تراکم بیشتر داشته باشند . اغلب پزشکان از این روش استفاده می کنند نظر به اینکه پاسخ دهی بالایی دارد و میتواند انتظارات افراد را تامین  کند

مراحل  کاشت ریش و سبیل به روش fue

اگر شما بر اساس بررسی ها و آزمایشات انجام شده ، کاندید مناسبی برای کاشت ریش و سبیل به روش fue  انتخاب شده اید بهتر است در انتخاب یک متخصص کاشت مو خوب  بسیار دقت کنید زیرا ریش و سبیل در زیبایی شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود . آنچه بسیار مهم است محل درست استقرار موها و زاویه درست آنهاست تا پس از عمل کاملا طبیعی به نظر برسد .

فولیکولهای مو بر اساس ضخامت و قطر و تعداد مورد نیاز برداشته  میشوند . تعداد فولیکولهای برداشته شده به محل مورد نظر برای پیوند و تراکم آن بستگی دارد .عمل با بی حسی موضعی و تزریق مسکن انجام  میشود . با توجه به منطقه پوشش داده شده و تراکم ایجاد شده عمل بین ۲ تا ۵ ساعت طول میکشد .

 

روز بعد از عمل فرد به راحتی میتواند فعالیتهای روزمره اش را انجام دهد . این کار با سوزنهای بسیار ریزی انجام میشود که در نهایت درد و خونریزی و تورم را به حداقل میرساند . بهتر است تا ده روز بعد از موهای ریش و سبیل اصلاح یا تیغ زده نشوند . مثل هم عمل جراحی دیگر در اثر مراقبت ضعیف و رعایت نکردن اصول بهداشتی ممکن است عفونتی بعد از عمل ایجاد شود

مزایا و معایب روش fue

در این روش میتوان تعداد مشخصی فولیول مو را برداشت و برای پیوند استفاده کرد . بهبودی سریع در محل برداشتن گرافت و محل دریافت کننده از مزایای دیگر این روش می باشد . معمولا هیج جای اسکار پس از عمل در این روش مشاهده  نمی شود .

معمولا از Hنجاییکه موهای پیوندی طبیعی هستند ، از لحاظ زیبایی کاملا مطلوب هستند . روش fue نسبت به روشهای قبلی معایت بسیار کمی دارد و با توجه به پیشرفتهای تکنولوژیکی هر روز کیفیت کاشت به این روش رو به بهبود است .

کلینیک تخصصی برای انجام عمل کاشت ریش و سبیل باید تحت نظارت پزشک متخصص باشد و مثل هم عمل جراحی دیگری رعایت اصول بهداشتی و استریل کردن ابزار برداشتن گرافت و پیوند بسیار مهم است . انتخاب  محل و تراکم مناسب موهای پیوندی با توجه به ساختار پروسه ایی است که در یک کلینیک تخصصی و با همکاری پزشک متخصص زیبایی محقق خواهد شد .

هزینه کاشت ریش و سبیل به روش fue

 

نظر به پیشزفتهای اخیر در تکنولوژی fue ، هزینه ی کاشت مو بر اساس تعداد گرافتهای برداشته شده و تراکم موها و در نهایت مدت زمان عمل تخمین زده  میشود . در کشورهای مختلف تعرفه های متفاوتی برای عمل کاشت ریش و سبیل تعریف شده  است . البته با توجه به ابزار کاربردی و تجهیز کلینیک به آخرین ابزار قیمتها ارائه خواهد شد .





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 920
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: