چگونه بهترين حلقه طلا را انتخاب كنيم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

وقتي وارد اين صفحه شده ايد احتمالا واقعا به دنبال خريد بهترين حلقه طلا هستيد. بيشتر از اين وقت شما را نميگيريم و شما را به خواندن ادامه اين مقاله دعوت ميكنيم كه حاوي توصيه ها و نكاتي براي خريد طلا شما است.

حلقه طلا چند عيار ميخواهيد؟ 

عيار طلا معيار كلي در حوزه طلا و جواهر است و نشان دهنده اين است كه براي مثال، حلقه اي كه شما ميخريد چند درصد از طلاي خالص ساخته شده است. ما عيار را از ۲۴ محاسبه ميكنيم. اگر تمام جنس حلقه از طلا ساخته شده باشد؛ ما ميگوييم كه حلقه ۲۴ عيار است. اما اگر در كنار  طلاي خالص از فلز ديگري هم استفاده كرده باشيم، عيار طلا را كمتر از ۲۴ در نظر ميگيريم.(معمولا طلاي ايران طلاي ۱۸ عيار است )

و همانطور كه ميدانيد عيار طلا روي قيمت طلا هم تاثير دارد. بنابراين حين خريد حتما نيم نگاهي به بودجه خود بي اندازيد و اگر بودجه بالايي داريد ميتوانيد عيارهاي بالا را بخريد و اگر نه عيارهاي پايين را برگزينيد.

به دوام و مقاومت بهترين حلقه طلا توجه كنيد

در انتخاب بهترين جواهرات طلا علاوه بر بها و ارزش آن ها، ما مفهومي به نام مقاومت و ماندگاري آن ها را نيز داريم. طلاي با عيار بالا معمولا نرم و ظريفتر از عيارهاي پايين است. اگر ظرافت برايتان مهم است عيار بالا بگيريد. و اگر مقاومت و دوارم بالا مد نظرتان است عيار پايين بخريد. زيرا حلقه هايي با اين مشخصات به درد اغلب شرايط ميخورند و كمتر احتمال دارد كه بشكنند. يا اصلا ميتوانيد حلقه سفيد بخريد. مخصوصا در انتخاب حلقه مردانه سعي كنيد عيار پايين بخريد زيرا مردان كمتر از زنان از طلاي خود مراقبت ميكنند.

آيا بايد حلقه طلا خاص بخرم يا آبكاري شده؟!!!

اينطور نيست كه همه حلقه ها تماما از طلا ساخته شده باشند. گاهي اوقات ما حلقه هايي داريم كه تنها يك روكش طلا دارند و زير اين روكش فلزانت ديگري قرار دارند. اگر ميخواهيد حلقه را تنها چند بار و در موقعيت هاي خاص استفاده كنيد ميتوانيد حلقه اي با روكش طلا بخريد اگر نه ميتوانيد حلقه ساده خالص و توپر بخريد.

حلقه ظريف ميخواهيد يا ضخيم؟

اگر در نگهداري حلقه كوشا هستيد و وزن مناسبي داريد ميتوانيد حلقه هاي نازك بخريد. اما اگر واقعا در حفظ و نگهداري آن ها سهل انگاري ميكنيد و وزن زيادي داريد سعي كنيد يك حلقه  ضخيم بخريد.





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 1327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: